komentarze
  • 1. sylwek1106
    • 2016-03-17 09:35:52
    • *.dynamic.chello.pl

    Najpierw powinni ograniczyć ilość przycisków na kierownicy i mozliwości ustawień bolidu w trakcie wyścigu. Kierowca może być zbyt zajęty pierdołami zamiast wyścigiem. Z drugiej strony może być ciekawiej jak ktoś o czymś zapomni i zacznie tracić tempo do reszty.

  • 2. Antie
    • 2016-03-17 10:48:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po to mają tern wyświetlacz, żeby robić z niego użytek. Niech już Ferdek nie płacze. Na tym poziomie szofer powinien być jednak bardziej samodzielny, nie prowadzony "za rączkę" przez inżynierów.

  • 3. silvestre1
    • 2016-03-17 14:34:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Jestem za 100% awarii wyświetlaczy. W autobusach jest plakietka: "Rozmowa z kierowcą surowo wzbroniona".

  • 4. danpfi39
    • 2016-03-17 15:31:44
    • *.137.1.208

    Nie chodzi o prowadzenie za rączkę jak to ujął antie tylko lepszą frajdę z oglądania wyścigu a nie z tego że będą musieli się skupiać na odczytach telemetrii i zwiększa to niebezpieczeństwo.

  • 5. dexter
    • 2016-03-17 15:57:14
    • *.0.138.18

    Zdecydowanie, jedna z najglupszych zmian regulaminu ostatnich lat w F1

  • 6. dexter
    • 2016-03-17 16:09:55
    • *.0.138.18

    Lista ktora juz tylko posiadala 31 mozliwych komunikatow zostala zredukowana do 24 dozwolonych komunikatow.

  • 7. dexter
    • 2016-03-17 16:36:24
    • *.0.138.18

    @ silvestre1

    Ja sie tak zapytam bez zadnej obrazy, czy Ty w ogle masz pojecie na temat materii o ktorej tutaj jest mowa?

  • 8. Root
    • 2016-03-18 11:13:24
    • *.231.92.196

    Idiotyczna zmiana, a bolid F1 to nie autobus (w nawiązaniu do kom. nr 3).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo