komentarze
  • 1. dykov
    • 2016-03-01 11:28:08
    • *.messagelabs.net

    Jak na razie dla mnie najładniejsze nadwozie na 2016 - pięknie wyszczuplony i upakowany tył, nos dobrze wyprofilowany, bez żadnych garbów i zjeżdżalni. Do teog niezłe malowanie. Mam nadzieję, że Max cos pokaże tą budą w sezonie

  • 2. TrollMan
    • 2016-03-01 11:43:26
    • *.icpnet.pl

    @1 tak, piękne! Szczególnie ten falliczny kształt na nosie.

  • 3. dykov
    • 2016-03-01 11:48:12
    • *.messagelabs.net

    @2. do fiutków na przedzie juz przywykłem i jakoś tego staram sie nie widzieć. Inaczej połowa bolidów do odstrzału

  • 4. nonam3k
    • 2016-03-01 13:38:40
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Umowa silnikowa z Ferrari to jakas porazka. Silnik z 2015 bez możliwości rozwóju.... Specyfikacje 2016r bez zadnych poprawek jeszcze mogę zrozumieć , ale stara jednostka to jakaś porażka . Takie taktyki powinny być blokowane przez REgulamin .,

  • 5. walerian
    • 2016-03-01 14:05:41
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @nonam3k e tam... Forza Ferrari :)

  • 6. przesio
    • 2016-03-01 19:49:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4 przecież ktoś musi obstawiać tyły , nie wszyscy mogą wygrywać ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo