komentarze
  • 1. mwhakowscy
    • 2015-11-28 19:36:39
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jako zdeklarowany liberał mam nadzieję, że po takich zapytaniach włodarze FIA i F1 co nieco otrzeźwieją i przestaną zapętlać się w dalszym optymiźmie tworzenia coraz bardziej szczegółowych regulaminów. Mam jednakowoż świadomość, że moja nadzieja, póki co, jest płonna. Marzy mi się pełna rywalizacja sportowa i technologiczna bez ograniczeń
    w rywalizacji. Ot, takie trochę walki współczesnych gladiatorów.

  • 2. ntl
    • 2015-11-29 11:17:56
    • *.78.186.120

    zdaje mi sie ze jest 65h tygodniowo a 25h z okreslona predkoscia wentylatorow

  • 3. magic942
    • 2015-11-29 12:34:11
    • *.123.207.135

    @2 To chyba zespoły wiedzą lepiej niż Ty.

  • 4. ntl
    • 2015-11-29 18:06:53
    • *.78.186.102

    mogles nieco bardziej rzeczowo no ale ok, ja nie odnosze sie do wypowiedzi Andyego Greena bo ta tyczy sie wlasnie tej nizszej wartosci ale do czesci artykulu ktora jest powyzej i nie zebym sie czepial czy cos, zwyczajnie cos mi sie nie zgadzalo i sam tez troche sie pomylilem bo pisalem to z pamieci, pomieszalem ilosc "runow" z godzinami

  • 5. ntl
    • 2015-11-29 18:13:12
    • *.78.186.102

    a wygladalo to dokladnie tak w tym sezonie: Each Team, including any Related Party of that Team, or any agent or sub-contractor of the Team or any of its Related Parties must also limit Restricted Wind Tunnel Testing to a maximum of 65 runs per week and a maximum of 60 hours of tunnel occupancy per week both averaged over the aerodynamic testing period.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo