komentarze
  • 1. wheelman
    • 2015-10-06 12:44:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem jak te nowe krawężniki mają wyglądać, ale zamontowanie czegoś wysokiego po zewnętrznej zakrętu 4 to jakby postawić rampę dla kierowców. Gdzie tu bezpieczeństwo? Nie rozumiem też ani po co w 10 asfalt skoro tam banda jest tylko kilka metrów od toru, ani tego, po co w 11 krawężniki. W tym ostatnim (jeśli iść tokiem rozumowania FIA odnośnie bezpieczeństwa stref wyjazdowych) przydałoby się właśnie asfaltowe pobocze a nie wysokie tarki czy inne spowalniacze.

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2015-10-06 14:48:17
    • *.146.8.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    tam jest asfalt choć powinien być żwir wg mnie

  • 3. CzarnyKret22
    • 2015-10-06 15:06:12
    • *.promax.media.pl

    Całe szczęście że nie ruszyli nitki toru inaczej zabiłoby to ten obiekt.

  • 4. wheelman
    • 2015-10-06 21:56:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 ale mówisz o 4 czy 11? Bo żwir w 4 byłby tak samo niewybaczalny jak w Degnerach na Suzuce albo w Lesmo na Monzie. Chociaż w ostatnich latach nie pamiętam, żeby ktoś się zakopywał obok tych zakrętów, w czwórce na Hungaroringu też nikt nie wyjeżdża znacznie poza tor.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo