komentarze
  • 1. ewerti
    • 2015-09-30 21:15:05
    • *.11.94.1

    Ja zwiększyłbym ich głośność przez podniesienie obrotów, ale w sumie czemu nie nakazać ustawą silnikom pracować głośniej...polityka i władze w sporcie mają jednak dużo wspólnego.

  • 2. St Devote
    • 2015-09-30 21:36:24
    • *.static.korbank.pl

    Ten "efekt trąbki" mnie powalił ;-) W F1 wszystko musi nomen omen brzmieć technicznie - nawet wpięcie zwyczajnej tuby w wydech.

  • 3. szoko
    • 2015-09-30 22:30:57
    • *.dyn.telefonica.de

    Dali d..y. a teraz chcą to odkręcić bo oglądalność spadła na łeb,ale nie wiedzą jak to zrobić.Będą trąby montować jak na odpuście.Oglądałem Moto GP tam to jest jazda silniki mało z ram nie wyskoczą.

  • 4. maras78
    • 2015-09-30 22:42:33
    • *.serv-net.pl

    w latach '80tych były też 1.5 V6 i brzmiały znakomicie, ale nie było bzdurnych limitów przepływów paliwa, głośności pracy silników itp. oraz rozwijały większą moc niż obecnie...

  • 5. Blazefuryx
    • 2015-09-30 23:17:21
    • *.dynamic.chello.pl

    3. Te trąby to kompletna abstrakcja i porażka. Do tej pory mam wybuchy śmiechu, jak przed oczami widzę to zdjęcie bolidu Mercedesa z trąbką z tyłu.

  • 6. ewerti
    • 2015-09-30 23:22:34
    • *.11.94.1

    @3
    Tak tylko, że jak proponowano użycie chociażby kontroli startu w obecnej F1 to kibice się bulwersowali, że to ułatwianie kierowcom życia. A w MotoGP mają taką kontrolę. Mają wiele bajerów które w F1 jakoś wszystkim przeszkadzają mimo, że w MotoGP pieją nad tym z zachwytu.

  • 7. PiotrasLc
    • 2015-09-30 23:22:42
    • Blokada
    • *.43.67.62

    Mianowicie era V6 dobiega końca , zobaczycie jakie bedzie trzesienie ziemi w F1 po odejsciu Red Bulla i Pireli , a to dopiero bedzie początek . Naprawde sie nie zdziwie jak od sezony 2017 wrócą jednoski V8

  • 8. ewerti
    • 2015-10-01 01:41:34
    • *.11.94.1

    @7
    Nie wrócą. Pirelli jeśli odejdzie to mamy przecież planowane wprowadzenie opon w innym rozmiarze gdzie Miszelki są już gotowe i przetestowane. Do tego RBR dysponuje takim zapleczem, że zespół który je kupi będzie musiał być duży i dawać nadzieje na walkę o wysokie cele. Zespół nie zniknie tylko zmieni właściciela. A silniki nie zmienią się z powodu poczynionych inwestycji.

  • 9. CzarnyKret22
    • 2015-10-01 07:29:39
    • *.promax.media.pl

    Oprócz Hassa do f1 chciały iść jeszcze 2 zespoły dlaczego im nie dali zgody. Ich projekty były całkowicie zgodne z regulaminem. A tak poza tym mam dość tych brzydkich bolidów tego v6 turbo i mercedesa. Mam nadzieje że do f1 powrócą V10 a może nawet V12 i wygląd bolidów z 2008 roku ale raczej to nie jest mozliwe przez pieprzoną grupe strategiczną gdzie są czołowe zepsoły które liczą kase -,-

  • 10. Skoczek130
    • 2015-10-02 21:53:15
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Póki silniki nie będą kręcić się na odpowiednio wysokich obrotach, dźwięk silnika nie będzie powalający...

  • 11. mazur81
    • 2015-10-03 11:31:29
    • *.play-internet.pl

    Hahaha.
    W Polsce jeden pan chciał ustawą znieść ubóstwo...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo