Grand Prix Monako - strategie doboru opon
Począwszy od sezonu 2007 wszystkie zespoły muszą wykorzystać dwa rodzaje mieszanek opon w każdym wyścigu. Poniżej przedstawiamy strategie zespołów podczas Grand Prix Monako.Giancarlo Fisichella: miękkie - miękkie - super miękkie
Heikki Kovalainen: miękkie - super miękkie
Ferrari
Felipe Massa: miękkie - super miękkie - super miękkie
Kimi Raikkonen: miękkie - super miękkie
McLaren
Fernando Alonso: miękkie - miękkie - super miękkie
Lewis Hamilton: miękkie - miękkie - super miękkie
Honda
Jenson Button: miękkie - miękkie - super miękkie
Rubens Barrichello: miękkie - miękkie - super miękkie
BMW Sauber
Nick Heidfeld: super miękkie - miękkie
Robert Kubica: miękkie - super miękkie
Toyota
Ralf Schumacher: miękkie - super miękkie
Jarno Trulli: miękkie - super miękkie
Red Bull Racing
David Coulthard: miękkie - super miękkie
Mark Webber: miękkie
Williams
Nico Rosberg: miękkie - miękkie - super miękkie
Alex Wurz: miękkie - super miękkie
Toro Rosso
Vitantonio Liuzzi: miękkie
Scott Speed: miękkie - super miękkie
Spyker
Christijan Albers: super miękkie - miękkie - miękkie
Adrian Sutil: miękkie - super miękkie
Super Aguri
Takuma Sato: super miękkie - miękkie - super miękkie
Anthony Davidson: miękkie - super miękkie
komentarze
1. Sowison
heh te rodzaje opon jednak lepiej prezentują się po angielsku ;p
2. barteks2
Nie kumam - zwasze mowili, że bez paska to twarde a z paskiem - miękkie... a tutaj same miękkie....
3. Kazik
Przecież pisze "super miękkie" (z paskiem),miękkie (bez paska).Tory i oznaczenia opon są różne (na danym torze).
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz