komentarze
  • 1. Kalor666
    • 2015-07-10 18:41:02
    • *.29.165.113.threembb.co.uk

    Czy ktoś kto się zna mógłby tu opisać jak do tej pory wyglądała procedura startowa?

  • 2. maci
    • 2015-07-10 18:53:10
    • *.ias.bredband.telia.com

    Witam, o co chodzi z tym recznym ustawieniem sprzegla? Czy moze ktos mi wyjsnic?

  • 3. Rimaro
    • 2015-07-10 22:19:23
    • *.internetia.net.pl

    @1 i 2. Tak mniej więcej na chłopski rozum:
    Sprzęgło jak działa, to chyba wiemy. Zawodnicy ustawiają jego martwe pole i czułość, żeby podczas ruszenia wiedzieli ile mają puścić tego sprzęgła, żeby koła nie zabuksowały na starcie. Czemu te ustawienia są tak ważne i nie używa się jednego ustawienia? Bo co tor, to inna nawierzchnia, opony, temperatura, ustawienia bolidu, et cetera. Różnicę ma nawet to, po której stronie na prostej startowej stoisz, o czym bardzo często (chyba zawsze) przypomina nam p. Borowczyk. Oczywiście przy tak skomplikowanych układach jednostek napędowych te ustawienia są jeszcze bardziej skomplikowane, bo dochodzi do tego procentowe wyważenie użycia siły z silnika spalinowego jak i tej z ERSu. Dlatego to mechanik, a nie kierowca, w tej chwili lepiej się na tym zna.
    Zmiana dobra, bo może dużo zmienić na starcie. Ale ta zmiana jest za mała, by poprawić widowisko.

  • 4. Miki42
    • 2015-07-10 22:58:21
    • Blokada
    • *.205.76.157

    Zmiana będzie tak skuteczna że kierowca nie wystartuje bo zapomni o czymś lub się zderzy z kimś

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo