komentarze
  • 1. amol
    • 2015-06-05 10:36:10
    • *.241.164.82.customer.cdi.no

    Zgadzam sie z Alonso, nie powinni byc oszczedzania opon czy paliwa i silnika tez. Absurd !! Zadnych oszczednosci, ostra jazda na maxa, tak powinno byc w kazdym GP.

  • 2. TrollMan
    • 2015-06-05 10:37:26
    • *.adsl.inetia.pl

    To jeden z głównych powodów, dla którego ludzie odwracają się od tego sportu.

  • 3. amol
    • 2015-06-05 12:19:49
    • *.241.164.82.customer.cdi.no

    Heh to tak jakby w pilce noznej zrobic korki ktore sie szybko zcieraja i kazdy pilkaz musiałby sie ograniczyc z bieganiem i je oszczedzac. hahahahaha nie mam pojecia jak oni wpadają na takie pomysły.

  • 4. nonam3k
    • 2015-06-05 12:50:07
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Bez problemu mozna zrobic opony na których bedzie mozna przejechac polowe wyscigu z takimi samymi czasami jak na 2 okrazeniu . Aby kierowcy nie jechali całego wyscigu na jednym komplecie opon mozna zrobic zapis ktory nakazuje zmiane na inna mieszanke np. miedzy 25-35 okrazeniem . Takie cos pozwoli kierowca na wyciskanie z bolidu jego maximum nie martwiac sie ze zaraz skoncza sie opony.

  • 5. T0ny
    • 2015-06-05 12:57:52
    • *.dynamic.chello.pl

    Zgadzam się. Fakt, że kierowcy nie mogą cisnąć na maksa przez większość wyścigu jest największym problemem F1. Właśnie przez to zacierają się różnice między dobrymi kierowcami, bardzo dobrymi i genialnymi.

  • 6. Greek
    • 2015-06-06 08:32:07
    • *.dynamic.chello.pl

    I w tym kontekście tacy kierowcy jak Button, Rosberg czy Raikkonen powinni brylować. A tak nie jest - i to powinno dać do myślenia o ich poziomie, bo są przereklamowani.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo