komentarze
  • 1. fanFelipeMassa3
    • 2015-01-27 18:25:43
    • *.ip.euro.net.pl

    Na końcu stawki? Nie możliwe. Miło że Honda wraca jako dostawa dla Mclarena. Pomimo tego. Jak Mclaren Honda zdominowali lata 1988-1991 oj to były czasy. Takie czasy miło się wspomina ale dobra, teraz 2015 i wierzę w potencjał zespołu. Przecież też potrafią wrócić na szczyt. Tak jak poprawiali się 1980-1983 na 1984 albo z 1995-1996 na pierwsze wygrane z Mercedesem na 1997, gorszy sezon 2004 na 2005 i myślę że dalej są dobrą ekipą. Myślę że w tym roku będą lepsi niż Ferrari.

  • 2. wheelman
    • 2015-01-27 18:32:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powiedział to co każdy wie odkąd Mac ogłosił współpracę z Hondą.

  • 3. RyżyWuj
    • 2015-01-27 19:35:53
    • *.static.korbank.pl

    Japończyki niezbyt mi się kojarzą z jednostkami turbo. To jest raczej domena europejskich producentów. Wątpię czy honda już w pierwszym roku zrobi coś przełomowego.

  • 4. Magicgarage
    • 2015-01-27 19:48:40
    • *.centertel.pl

    Każdy może w tym roku zaskoczyć , w następnym też .

  • 5. fanFelipeMassa3
    • 2015-01-27 21:07:24
    • *.ip.euro.net.pl

    @3 zobacz jakie wyniki osiągał Mclaren korzystając z silników v6 turbo Honda w 1988. Mnie japończyki z jednostką turbo brzmi tak fajnie, tak dobrze że nie idzie opisać to słowami, chociaż wiem że nie musi od razu wygrywać. Żebyś się nie zdziwił ale biorę każdą możliwą opcję jak może to wyjść a ty @kempa zaakceptuj ten komentar bo chcę RyżyWuj wiedział że jest w stanie zdziałać nieprawdopodobne postępy.

  • 6. fanFelipeMassa3
    • 2015-01-27 21:10:26
    • *.ip.euro.net.pl

    nie żebym spamił ale jeszcze jedno @3 zobacz jak przez cały okres duetu Mclaren Honda jakie wyniki osiągały. 1992 jest mniej udany ale były wygrane i podia.

  • 7. R4F1
    • 2015-01-27 21:32:03
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @3
    najlepsze lata Hondy i McLarena w F1 to właśnie silnik V6 turbo (jak MP4/4). To, że niezbyt ich kojarzysz z samochodów cywilnych nie znaczy, że nie potrafią robić wyczynowych silników do F1 z turbiną. Pytanie jak to połączą z silnikiem elektrycznym.

  • 8. KowalAMG
    • 2015-01-28 00:53:45
    • *.24.196.114

    Zapowiada sie sezon wszech czasów bedzie ..erdolniecie wszystkich zespołów , prawie kazdy ma do zaoferowania duza zmiane ; silnikow , pakietow areo , nosow i kierowcow :) czekam z upragnieniem jak zapewne wszyscy bo zdajemy sobie sprawe , ze ten sezon bedzie ewolucja poprzedniego X))

  • 9. nonam3k
    • 2015-01-28 21:45:50
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    3. Jesli Japończycy nie kojarzą ci sie z silnikami turbo to nie masz wogóle wiedzy o motoryzacji.

  • 10. devious
    • 2015-01-29 11:56:15
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @3 RyżyWuj

    To żeś palnął :) To tak jakbys napisał, że Francja nie kojarzy ci się z dobrymi kierowcami rajdowymi (12 tytułów MŚ od 94 roku) albo Niemcy z dobrymi kierowcami F1 (11 tytułów MŚ od 94 roku)...

    Abstrahując już od turbodoładowanego McLarena Hondy Senny i Prosta - bo skąd miałbyś wiedzieć co działo się w F1 25 lat temu - to serio nie słyszałeś nigdy o takich autach jak:

    -Subaru Impreza WRX/Sti
    -Mitsubishi Lancer Evo
    -Toyota Supra Mark IV
    -Nissan Skyline R34 GT-R
    -Nissan GT-R
    -Honda/Acura NSX
    -Mazda RX-7 (turbodoładowany silnik Wankla!)

    i tak dalej, i tak dalej... Prawie każda japońska marka ma swojej ofercie sportowe auta i świetny, turbodoładowany silnik... I są to najlepsze silniki na rynku, z 2-litrowego turbodoładowanego silnika Mitsubishi pan Wiesiek Stec wyciska ponad 900 koni (!!!). Ile wyciskają z tych większych silników twin-turbo np. w USA lepiej nie mówić...

    Wpisz sobie w goole czy wikipedię takie symbole i doedukuj się trochę o motoryzacji zanim zaczniesz wypisywać swoje "mundrości" na forum:

    Nissan SR20DET
    Nissan RB26DETT
    Subaru EJ20
    Toyota 3SGTE
    Toyota 2JZ-GTE
    Mitsubishi's 4G63
    Mazda 13B-REW

    Przecież praktycznie nie ma lepszych silników Turbo w tych pojemnościach! Jedynie Niemcy jako-tako nawiązują "walkę" dzięki silnikom Porsche, BMW i Audi ale jeżeli chodzi o małe, 4-cylindrowe silniki do 2 litrów to Japończycy są absolutnie poza konkurencją.


    PS
    Oczywiście "cywilne" silniki a F1 to zupełnie inna bajka i nie ma tego jak porównywać :)

  • 11. reXio
    • 2015-01-29 16:16:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ktoraz to NSX miala w serii turbo?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo