komentarze
  • 1. redguard66
    • 2015-01-18 01:20:34
    • *.adsl.inetia.pl

    Jest taka reguła: że w trakcie trwania gry nie zmienia się zasad. W F1 to prawo już dawno nie obowiązuje. Strasznie to żałosne. Mercedes odrobił lekcje doskonale, reszta poszła na "wagary", a teraz trzeba "prymusa" przystopować i dać szansę innym. Jestem jak najbardziej ZA zrównaniem szans, możliwością oglądania pasjonujących wyścigów, Nic jednak na siłę. F1 jest na rozstaju dróg: albo nowoczesna eco Formuła 1, albo powrót do tradycji z V8, V10.
    Wprowadzenie silników v6 turbo było błędem, który długo śmietance F1 będzie się czkał po nocach. Powrót do przeszłości wydaje się na chwilę obecną mało prawdopodobny.

  • 2. RyżyWuj
    • 2015-01-18 01:27:22
    • *.static.korbank.pl

    @1 True, ale Mercedes i tak ich rozwali w 2015. Jak ktoś jest kiepski, to będzie kiepski. Żadne tokeny im nie pomogą. Minie pierwsze 6 wyścigów, Mercedes znowu bedzie dominował, Horner będzie rwał ostatnie włosy z głowy następcy Neweya, a Ferrari zmieni kierowcę motorhome'ów.

  • 3. devious
    • 2015-01-19 15:01:44
    • *.kpn.net

    @1
    Wprowadzenie V6 turbo nie było błędem. Było naturalnym krokiem.

    Błędem było SPOSÓB wprowadzenia tych silników, nieprzemyślane przepisy dot. konstrukcji silników, niedopracowane zapisy w regulaminie i ogólny brak koncepcji jak "nowa F1" ma wyglądać, brzmieć i jak ma być promowana.

    V6 turbo to mogła być piękna sprawa - nie pięknie wyjące jak V10 V12 ale raczej ryczące (ciszej, ale też fajnie) silniki 1000 czy 1200- konne z sensownymi przepisami dot. rozwoju (zamrażanie silników tuż po ich wprowadzeniu to idiotyzm - a próby oszczędzania pieniędzy to mit, Merc, Ferrari i Honda na pewno wydają krocie i będą to robić bo cel uświęca środki) by zadowoliły wszystkich.

    Ekologia i ekonomia mogłby pozostać jako symbol, jakiś tam sygnał dla producentów i kibiców "tak, podążamy za trędami, jesteśmy nowocześni" - a nie jako kłoda przywiązana do nurkującej w głębinie kryzysu F1 z hasłem "F1 jest nudna bo jest eko".

    W wyścigach endurance (Le Mans) przecież zmiany przepisów od lat szły w tym samym kierunku - ekonomia, ekologia, hybrydy, oszczędzanie paliwa itd. - a pomimo tego seria dzięki tym zmianom rozkwita.

    W F1 więc nie ogólna koncepcja zawiodła - a sposób i styl jej wprowadzenia.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo