komentarze
  • 1. Hamilton2014
    • 2014-10-25 14:21:13
    • *.via.zamek.net.pl

    Zgadzam się z Ricciardo.
    To jeden z moich ulubionych torów.

  • 2. Skoczek130
    • 2014-10-25 17:21:07
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Jego zaletą jest różnica poziomów - gdyby nie to byłby zmieszany z błotem równie mocno, co Walencja i Soczi... ;)

  • 3. wheelman
    • 2014-10-25 21:50:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się. Szczególnie sekcja pod koniec pierwszego sektora zaraz po "eskach" i przed ostatnie 2 zakręty. Gdyby tam było płasko wrażenia były by zupełnie inne.

  • 4. Del_Piero
    • 2014-10-26 00:12:08
    • *.ms-net.eu

    Austin chyba najlepszy nowy tor w F1, co nie znaczy że jest wśród najlepszych. Monza, Spa, Silverstone, Albert Park, Sepang, Shanghai, Interlagos, Suzuka, Montreal, Nurburgring, Singapur, Sakhir są lepsze. Austin jednak na pewno jest lepsze niż Korea, Abu Dhabi, Valencia, Sochi, Indie. Chciałbym żeby F1 wróciła na Imolę, Kyalami, Aidę, Adelaide.

  • 5. Jens
    • 2014-10-26 13:06:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Imola wracaj... :(

  • 6. MacGyver
    • 2014-10-26 14:19:48
    • *.centertel.pl

    @4. Austin chyba najlepszy nowy tor w F1, co nie znaczy że jest wśród najlepszych. Monza, Spa, Silverstone, Albert Park, Sepang, Shanghai, Interlagos, Suzuka, Montreal, Nurburgring, Singapur, Sakhir są lepsze. "
    A najlepsza jest kapusta z grzybami...Ric uważa ten tor za najlepszy i tyle. Co tu komentować?

  • 7. RyżyWuj
    • 2014-10-26 19:27:33
    • *.static.korbank.pl

    Jednego nie rozumiem - jak hamowanie pod górkę może być trudne? To chyba najprostszy wariant.

  • 8. PanPikuś
    • 2014-10-26 19:41:56
    • *.dynamic.chello.pl

    @Ryżywuj Chodzi o to, że hamują na szczycie na tej kopułce. Tam samochód jest odciążony( Przeciwieństwo tego co mamy w eau rouge. Powoduje to łatwe blokowanie się kół. No i ślepy wierzchołek zakrętu tam jest jeszcze. Gdyby było pod górkę cały czas to fakt - prościej się nie da :)

  • 9. RyżyWuj
    • 2014-10-26 19:44:48
    • *.static.korbank.pl

    @8 No tak. Czyli chodzi o dohamowanie na końcu podjazdu, a nie hamowanie pod górkę. Te tłumaczenia zamienieją się czasem w zagadki lingwistyczne..

  • 10. Skoczek130
    • 2014-10-26 23:27:38
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Jens - Imola obecnie nie jest tak "fajna", jak przed laty. Przez kwestie bezpieczeństwa tor stracił to "coś"... ;)

  • 11. Skoczek130
    • 2014-10-26 23:32:10
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @RyżyWuj - ale zauważ, iż w wyczynowym aspekcie hamuje się możliwie jak najpóźniej. Nie widzisz jednak tak dobrze wierzchołka zakrętu, jak w przypadku jazdy z górki bądź na płaskim. I to właśnie sprawia, iż jest to tak trudne. To tak jak wielu tępo myśli o przyczepnym pojeździe - "bo przecież taki pojazd jeździ, jak po sznurku". A tu wbrew pozorom ciężko jest zmaksymalizować osiągi tego pojazdu - wykorzystać w pełni jego możliwości. Pojeździj sobie na symulatorze i postaraj się jak najszybciej przejechał płynne i szybkie sekcje. Nie jest trudno je przejechać, ale kiedy chcesz zrobić to jak najlepiej, jest problem. Praktyka to coś zupełnie innego, niż teoria. Zrozum to w końcu... ;)

  • 12. RyżyWuj
    • 2014-10-26 23:54:04
    • *.static.korbank.pl

    @Skoczek130 - no tak. Pogram sobie na komputerze, a potem będę mógł komentować tak jak ty z pozycji praktyka o "wyczynowym aspekcie" hamowania pod górkę ;-)

  • 13. Jens
    • 2014-10-27 15:50:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Skoczek130 - popieram w 100%. Bez Tramburello z przed 1995 roku i po innych modyfikacjach to nie jest to samo. Ale mimo wszystko bardzo bym chciał żeby Imola wróciła

  • 14. Skoczek130
    • 2014-10-27 16:15:11
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @RyżyWuj - wiadomo, że nie odda to prawdziwych realiów, ale przynajmniej obroni cię przed pisaniem takich głupot, jak powyżej... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo