komentarze
  • 1. bartexar
    • 2014-05-20 19:52:58
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeden mówi, że wpływ silnika będzie większy, drugi ze "jednostka napędowa nie jest tak ważna". Ja już nie wiem jak z tym silnikiem...

  • 2. tinek2
    • 2014-05-20 20:24:03
    • *.play-internet.pl

    na tym torze najważniejsze będzie stabilność przy hamowaniu , ustawienie hamulców oraz trakcja na wyjściu z zakrętu . Myślę że merc będzie błyszczał ale rbr będzie bardzo blisko póżniej bottas może masa i lotus jak upora się z hamowaniem tu kuleje najbardziej i wyjścia z zakrętów może renault coś pomoże ale to może nie wystarczyć i ferrari wskoczy przed i Alonso zrobi mase

  • 3. ekwador15
    • 2014-05-20 22:09:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Właśnie są rozbieżne informacje, czy silnik tutaj w Monako jest ważny czy nie. Jeśli chodzi o prędkości maksymalne to z pewnością nie, jednak należy pamiętać, że bolidy jeżdżą z maksymalnym dociskiem jaki tylko da się ustawić a dodatkowo chodzi o dobrą trakcję na wyjściu i dobre przyspieszanie z niskich prędkości - więc tak czy inaczej silnik musi się napracować, gdzie z jedynki i dwójki dostaje w kość, bo aero generuje duzy opór.

    Przykładem może być np SIlverstone, gdzie tam mamy szybkie zakręty i silnik nie musi z najniższych biegów nabierać prędkości, tylko w zakrętach ma się już duże prędkości i silnik przez całe okrążenie ma utrzymywaną dość wysoką średnią prędkość.

    Dla mnie tak czy inaczej jednostka ma znaczenie tak jak i na każdym innym torze, na jednym mniej na drugim więcej, ale nie ma tak, że jak w Hiszpanii ktoś tracił przez silnik 0,8 to nagle w Monako zniknie te 0,8 sek.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo