komentarze
  • 1. kokon510
    • 2014-05-19 09:03:59
    • Blokada
    • *.przasnysz.mm.pl

    Zobaczymy jak się Lotus spisze z nowym paliwem,oby wrócili do gry i zaczęli konkretnie punktowac:)

  • 2. haris
    • 2014-05-19 09:40:53
    • *.gl.digi.pl

    było by fajnie gdyby zaostrzyła się rywalizacja na torach między Merca i RBR bo Ferrari to raczej w tym sezonie już nic nie wykombinuje

  • 3. KowalAMG
    • 2014-05-19 10:19:21
    • *.dynamic.mm.pl

    Pozyjemy zobaczymy Merc ma napewno jakiegos asa w rekawie zeby dorzucić pare sekund do pieca :) wiec za duzo mowia za malo robia , ale tak rbr zrobilo kawal dobrej roboty :))

  • 4. renault-rk
    • 2014-05-19 10:50:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co do Lotusa dowiemy się w monako na ile dobry pakiet aero mają ponieważ silnik tam odgrywa mniejszą rolę niż pakiecik :)

  • 5. Michael Schumi
    • 2014-05-19 11:23:34
    • *.ip.euro.net.pl

    Christian pozostaje optymistą. W Hiszpanii dali radę, zwłaszcza Vettel, ale wciąż są daleko za Mercedesem. W Monako mogą namieszać, podobnie jak w 2013, gdy zyskali na wyjeździe safety cara.

  • 6. saint77
    • 2014-05-19 11:24:06
    • *.158.217.203.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @4. renault-rk
    jak kiedyś już ktoś napisał, w Monako pakiet aero ma mniejsze znaczenie niż to czy kierowca rano przed wyścigiem ogoli sobie jajka czy nie:)
    Tam jest ważny docisk mechaniczny i przyczepność, aero schodzi na daleki plan.

  • 7. Nutella_w_pomid
    • 2014-05-19 11:47:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Najlepiej gdyby wszystkie zespoły miały paliwo z tej samej firmy, żeby nie było potem rozmów, że jedni zyskali na jakiejś tam marce.
    A tor w Monako choć jest ciekawy to zazwyczaj wyścig jest nudny. Bardzo często ten kto ruszał z PP wygrywał i wyścig, a manewrów wyprzedzania było mało, bo niby gdzie?

  • 8. ad78
    • 2014-05-19 13:17:54
    • *.stargardszczecinski.vectranet.pl

    co za frajerstwo z firmy total,albo niech dadzą wszystkim takie samo paliwo albo wcale,ale jak zwykle płaczki rbr dostali pierwsi,ale to i tak im nie pomoże bo merc skopie im dupsko w monaco,liczę na hamiltona

  • 9. sir maslo
    • 2014-05-19 14:26:01
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @kempa napisz ze zmarł jack Brabham

  • 10. bod
    • 2014-05-19 15:32:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    9.sir maslo - no, mógłby... , tylko po co drugi raz...

  • 11. Rimaro
    • 2014-05-19 16:32:21
    • *.internetia.net.pl

    @9. sir maslo Na każdym torze są miejsca do wyprzedzania, tylko tutaj kierowca musi z siebie wycisnąć jak najwięcej. Zakręt ósmy - tutaj będzie ważne wyjście z zakrętu, można przez tunel zyskać sporo prędkości przed dohamowaniem przed dziesiątką. Tu można wyprzedzać. Nie zapominając o najwolniejszym zakręcie przy Grand Hotel. Nawet rok temu Sutil pokazał jak po wewnętrznej można na wyjściu zblokować. ;)

  • 12. Michael Schumi
    • 2014-05-19 22:35:26
    • *.ip.euro.net.pl

    @7 Było wiele ciekawych wyścigów: 2003 (Pole Position miał Ralf, a wyścig wygrał Montoya), 2004 (dużo kraks), 2008 (deszcz, kraksy, neutralizacje), 2010 również był dobry, podobnie 2011 i 2013. Najnudniejszym był chyba wyścig z 2012. Tam kompletnie nic się nie działo.
    Wyprzedzać można na dohamowaniu na wyjeździe z tunelu (Perez), na nawrocie przy Grand Hotel (Sutil) lub w pierwszym zakręcie (Raikönnen).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo