komentarze
  • 1. jack22
    • 2014-03-07 13:59:27
    • *.icpnet.pl

    No to zajebiście. Będą oszczędza wszystko, zamiast cisnąć na maxa. Do dupy taka F1

  • 2. zu7
    • 2014-03-07 14:47:08
    • *.51.59.2

    Kto wie czy dzięki specyfice transmisji F1 w Polsce i my też włączymy się w ten nurt oszczędzając oczy :)

  • 3. ison2013
    • 2014-03-07 15:05:34
    • *.181.21.185

    @zu7 dobre :)

  • 4. GTR
    • 2014-03-07 15:08:35
    • *.22.28.4

    Słowa Alonso powinny brzmieć następująco: wziął 5 dych i nie podaje. Te silniki są za słabe. Powinni dać 1.6 biturbo, nawet w systemie dwóch loch różnej wielkości, opony trwałe tak jak slicki Bridgestone'a i jazda na takim limicie, że tor do remontu po weekendzie. A oni zwalniają przed tymi zakrętami jak emeryci w Cinquecento przy wjeździe do garażu... Dostałem kubek i torbę Ferrari - czyli ktoś inwestuje w F1 i oczekuje frajdy przynajmniej w telewizorze i jak zwykle rozczarowanie...

  • 5. sharent
    • 2014-03-07 19:28:46
    • *.icpnet.pl

    mogliby też oszczędzić drogi asfalt w ogóle rezygnując z wyścigu, albo skracając go do 10 okrążeń.

  • 6. Skoczek130
    • 2014-03-08 11:16:48
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @jack22 - taka F1 była w latach 80-tych... ;)

  • 7. devious
    • 2014-03-09 02:19:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4 GTR
    I tak byś się obsrał cienką sraką bo pachy jakby Cę taki Alonso przewiózł tym gównianym bolidem z tempem "emeryta z CC" po takim Monako czy Spa...

    Wiadomo - zmieniają "główne" zasady raz na dekadę czy dwie więc muszą najpierw dać wolniejsze bolidy by miały sie z czego rozwijać... Przykładowo jakby teraz bolid kręcił 1:25 w Bahrajnie to za 5 lat przy tym tempie rozwoju pewnie by robił 1:18 albo coś...

    Bolidy będą przyspieszać z sezonu na sezon, ERSy i baterie będą coraz lepsze, aero zaraz znowu usprawnią (patentów jak zwykle będzie dużo) itd. itp.

    Choć oczywiście ja się zgadzam z Alonso, że fajnie by było jednak by te bolidy miały dużo więcej mocy i przyczepności mechanicznej (z super opon) - z aero już niekoniecznie :) Czyli żeby właśnie było jak w latach 80tych gdzie bolidy były diabelnie mocne i trudne w prowadzeniu (ale też trzeba było o nie dbać i oszczędzać tak jak teraz - cisnęło się na max tylko w qualu - tak jak teraz)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo