komentarze
  • 1. asd123
    • 2014-02-13 12:10:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ehh tylko Lotus dobrze skonfigurował bolid z silnikiem ?

  • 2. Tomal20
    • 2014-02-13 14:07:43
    • *.97.199.2

    nie, tylko Lotus stwarza pozory że jest ok..

  • 3. Reseller
    • 2014-02-13 23:38:12
    • *.dynamic.chello.pl

    A o RBR cisza... :-)

  • 4. URAN
    • 2014-02-14 08:49:44
    • *.bielskobiala.vectranet.pl

    Chyba trzeba odróżnić awarię akumulatorów i oprogramowania od awarii silnika?! Każdy zespół dostaje szczegółową dokumentację silnika i sam dobiera oprogramowanie, które nim steruje. Do tego dochodzi konfiguracja i rozmieszczenie kluczowych elementów oraz współpraca z KERS. Jest nad czym główkować, to pewne. A potępianie w czambuł silnika jest zwykła manipulacją, maskującą własną nieumiejętność. To nie silniki Renault się przegrzewają, ale niewłaściwie rozmieszczone pozostałe kluczowe urządzenia. Przecież inne silniki nie mogą mieć niższej temperatury pracy, a jeżeli to o ile? Stopień, dwa Celsjusza? Taka różnica (jeżeli jest) nie może rzutować na pracę całości. Dobrze jest poszukać własnych błędów, a nie szukać ich u innych.

  • 5. asd123
    • 2014-02-14 10:40:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lotus korzysta podobno z innej elektroniki niż RBR i STR dzięki czemu u nich nie ma problemów z przegrzewaniem

  • 6. MaMuT
    • 2014-02-14 13:37:50
    • *.adsl.inetia.pl

    Uran Awaria Akumulatorów powoduje znaczne pogorszenie osiągów Poza tym gorący dolot powoduje spadek mocy samej jednostki a tym samym efekt smażenia się całej jednostki... Nawet jeśli są problemy z umiejscowieniem to problem istnieje po stronie zespołów którzy zwyczajnie niedoszacowali straty termiczne ... RBR bardzo długo borykało się z problemami z KERS i niestety geny przechodzą na nowy wytwór... PS Lotus może nie odczuwać tak problemów gdyż to na konstrukcji z Enstone testowano wszystkie aspekty napędu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo