komentarze
  • 1. Przejscie
    • 2014-02-01 15:56:55
    • *.183.213.55.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Mówią na to ''toksyczny związek''. Jest coraz gorzej, dawno straciło to sens, a ja dalej nie mogę przestać oglądać tej szopki.

  • 2. tasm.dis
    • 2014-02-01 15:59:38
    • *.centertel.pl

    4 sekundy do sporo. Ciekawe tylko czy od poziomu obecnych testów czy od poziomu pierwszego wyścigu. Na pewno on wie więcej ode mnie więc pewnie ma racje. "Miejmy nadzieję..." dołuje mnie to zdanie. Co rok to wolniej (tendencja spadkowa od 2004r z małymi wahnięciami ) i chyba nikt tego nie widzi. W sumie to może od razu wybudować owalne tory i całkowicie zrezygnować z zaawansowanej aerodynamiki !? Chciałbym czasów 1:12 na torze w Jarez i do 2020 roku mogą nie przyspieszać.

  • 3. tasm.dis
    • 2014-02-01 16:00:34
    • *.centertel.pl

    @1 Mam to samo ;(

  • 4. kowal3r
    • 2014-02-01 23:46:14
    • *.dynamic.mm.pl

    @1 @3 ^^up ale nie mamy an to wplywu ,moe to tylko bawi jeszcze troche i gp2 bedzie szybsza niz F1

    @2 jsk tak dalej pojdzie do w 2020 beda mieli mniejsze silniki niz w Moto GP wiec 1:12 raczej nie do ogarniecia

    a tak wogle to ciekawe ile bolidow bedzie dojezdzac do mety. Ja obstawiam tak po polowie i mysle ze to nie przez awarie ale wlasnie brak przyczepnosci, juz w tamtym roku sie gadalo ze kosiarki beda mialy wieszy moment obrotowy a do tego jeszcze gorsza areodynamika wiec moze byc zabawnie. Oby tylko nikomu nic sie nie stalo.

    No i ciekaw jestem "formy" Pirelli zeby z F1 nie zrobil sie wyscigow mechanikow zmieniajacych kola a nie kierowcow

  • 5. tasm.dis
    • 2014-02-02 11:39:57
    • *.centertel.pl

    @4 Co do GP2 to obecne czasy 1:23 są porównywalne właśnie do GP2 (1:24 Jerez podczas testów), Zdaje sobie sprawę że pewnie bez ograniczenia obrotów ani osiągów systemu odzyskiwania energii pewnie ze 2 sekundy można by spokojnie urwać ale wiem też że zespoły z końca stawki mogą mieć stratę kilku sekund (okolice 107%) więc bardzo prawdopodobne że niektóre bolidy na dzień dzisiejszy i do połowy sezonu są i będą wolniejsze od GP2.

    Znając życie jeśli połapią się w FIA że tak jest to czeka nas ograniczenie osiągów w GP2. Będzie coraz coraz wolniej. Ale spokojnie jak już uda się już ludzi betryzować to nikt tak niebezpiecznego sportu nie będzie uprawiał ;)

  • 6. Skoczek130
    • 2014-02-04 16:31:14
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    To dopiero początek, więc nie porównujcie do GP2. Sutil ma w tym absolutną rację, choć to oczywista oczywistość. W przypadku tamtej serii mamy zunifikowane bolidy, których zespoły nie konstruują. Ich zadaniem jest jego złożenie i ustawienie. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo