komentarze
  • 1. daveron
    • 2013-04-13 12:59:26
    • *.protonet.pl

    zadziwiajace jak doskonale przygotowane do wyscigu auto ma za kazdym razem vettel a ile problemow dotyka webbera...

  • 2. Skoczek130
    • 2013-04-13 13:02:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pooglądaj chłopcze wyścigi z zeszłego roku oraz sprzed trzech lat... ;]

  • 3. Mat5
    • 2013-04-13 14:13:01
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Webber nie ma łatwego życia w Red Bullu. Znowu to w jego samochodzie są jakieś usterki. Gdyby można było zamienić Webbera miejscami z Hamiltonem, to Vettel byłby nieźle utemperowany.
    @ Skoczek130 co do tych sezonów, które miałeś na myśli, to rzeczywiście Vettel miał więcej DNF-ów i usterek. Ale teraz ta sytuacja z Webberem nie jest już normalna.

  • 4. Lotuss
    • 2013-04-13 14:16:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to już jest po prostu załosnee :D

  • 5. lysy441
    • 2013-04-13 15:13:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Żeby mieć problemy z ciśnieniem paliwa trzeba je mieć w zbiorniku. hehe Webber miał 150 ml... Resztę dopowiedzcie sobie sami...

  • 6. silvestre1
    • 2013-04-13 15:28:55
    • *.180.203.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Multi 12.

  • 7. Kalor666
    • 2013-04-13 15:31:26
    • *.opera-mini.net

    Vettel nie miał tempa dziś wiec głupio by wyszło gdyby Mark był wyżej ;-)

  • 8. KamileQQ
    • 2013-04-13 16:03:13
    • *.euro-net.pl

    No cóż, kolejny raz Webber

  • 9. Skoczek130
    • 2013-04-13 16:14:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Mat5 - możliwe, że to Hamilton byłby utemperowany... a co do twojej odpowiedzi, cóż... szukam teorii spiskowych. Wiem jednak jedno - Webber to nierówny kierowca, który nie zasługuje na to, aby mu zaufać. Dowiódł tego w 2010r. Dziękuje.

  • 10. Jacko
    • 2013-04-13 16:50:24
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie jestem przekonany, czy tak całkiem świadomie nie ustanowili czasu. Jakiś czas jednak Vettel cisnął i dopiero jak wyleciał z toru zwolnił i zjechał. Przecież gdyby to była taktyka, to mogli wcale z boksu nie wyjeżdżać.

  • 11. zenobi29
    • 2013-04-13 19:43:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. Skoczek130 - sam dobrze wiesz, ile znaczy dla zawodnika wsparcie zespołu.Mark takowego nie ma. A jeśli już, to tylko niezbędne minimum.
    Dla przypomnienia - Robert i BMW Sauber. Jakieś niewyjaśnione wpadki. Począwszy od radia a skończywszy na zamianie kół itp pierdołach.Wyniki Roberta byłyby zgoła inne gdyby nie ten właśnie brak wsparcia. Aczkolwiek i tak, wbrew zamiarom zespołu, przyprawiał ich o ból głowy i zgrzytanie zębami. Prawda?
    Porównywanie Marka i Roberta było by nieporozumieniem, to tez tego nie czynię.
    Jednak również uważam , że należytego wsparcia od zespołu Mark nie ma.

  • 12. Grzesiek 12.
    • 2013-04-13 20:58:31
    • *.cdma.centertel.pl

    11 zenobi29
    100% racji w temacie :)
    Pozdrówki :)

  • 13. dzeku7777
    • 2013-04-13 21:44:12
    • *.warszawa.vectranet.pl

    W skrócie: Szkoda mi Marka... Lubię go, choć kibicuję Kimiemu... Mam nadzieję, że Vettel skończy poza pierwszą 6... Niżej raczej po prostu nie może byźć, awarii pewnie też nie będzie mieć, a wypadku nikomu nie życzę...

  • 14. bobi2104
    • 2013-04-13 22:12:33
    • *.static.ziggozakelijk.nl

    @Skoczek130 nie no a Fetelowi to już można? czy źle zrozumiałem?

  • 15. Skoczek130
    • 2013-04-13 22:39:20
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @zenobi29 - masz racje i zgadzam się z Tobą. Chodzi mi jednak o fakt, iż zespół nie stawia na niego w walce o tytuł. Mają swoje powody. Gdyby zrobili to w 2010r, nie zdobyliby majstra. Odpowiadając od razu @bobi2104 - szefostwo dobrze wyszło na stawianiu na Vettela - w końcu jest trzykrotnym mistrzem świata. Zresztą podobnie jest z sytuacją z Hamiltonem w 2008r. czy też Fernando Alonso w Renault. Koval i Fisico byli ewidentnymi pomagierami.

  • 16. Kojo
    • 2013-04-14 07:28:10
    • *.nplay.net.pl

    Zobaczymy jak to będzie, ale RBR cały czas jest groźny nawet jak startują z dalszej pozycji, Vettel zaczyna na twardszej mieszance i na pewno będzie chciał maksymalnie wydłużyć pierwszy stint. Choć nie są zadowoleni z tempa degradacji opon będą walczyć o jak najlepszą lokatę, ale myślę, że będzie im ciężko właśnie z uwagi na szybkie zużycie opon.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo