komentarze
  • 1. krzysiek000
    • 2012-10-30 15:10:10
    • *.51.38.116

    Nareszcie się do tego przyznali...

  • 2. mexo4
    • 2012-10-30 15:29:37
    • *.119.79.50

    To jest właśnie cały LOTUS/ EX RENAULT - pół sezonu wprowadzają jakąś nowinkę i dalej du.a !

  • 3. ULTR93
    • 2012-10-30 19:37:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak zaczęli odkładać wdrożenie na wyścig tego układu to już wiedziałem, że w tym sezonie nic z tego nie wyjdzie. Teraz mam to potwierdzone na 100 %.

  • 4. Gosu
    • 2012-10-30 19:55:20
    • *.adsl.inetia.pl

    Moim zdaniem kombinują dobrze. Ten system wymaga dużo więcej testów. Bardziej skomplikowany jest setup samochodu. Po co wychylać się w tym sezonie, kiedy można przetestować go przez zimę, i ze świeżymi danymi wejść w sezon. Do tego zostawiamy mniej czasu konkurencji na kopie :)

  • 5. majkeljot
    • 2012-10-30 20:54:01
    • *.nitka.net.pl

    „Naszym problemem nie jest prędkość maksymalna, gdyż tę możemy dowolnie ustawić poprzez prostą regulację tylnego skrzydła” ??? Przecież tam działał już ogranicznik obrotów, więc kwestią było ustawienie skrzyni biegów. Owszem pewnie ustawili ją tak bo przy ustawieniu skrzydła na duży docisk oraz spadek mocy przez wydech i przy innym ustawieniu już by wogóle nie przyśpieszał.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo