Nowe Concorde Agreement jeszcze nie podpisane
Wbrew wcześniejszym zapewnieniom, podpisanie nowego Concorde Agreement przez wszystkie zainteresowane strony odsuwa się w czasie.Wszystko jednak wskazuje na to, że po wspólnym spotkaniu FIA, przedstawicieli zespołów oraz Berniego Ecclestone’a, do którego doszło w Paryżu w poniedziałek, podpisanie Concorde Agreement ponownie odsuwa się o kilka tygodni.
Mimo to FIA wydała oświadczenie, w którym zapewnia, że podczas wczorajszego spotkania poczyniono spore postępy w rozmowach, w których kością niezgody najprawdopodobniej były m.in. drastyczna podwyżka opłaty wpisowej dla zespołów, kontrola kosztów, nowa struktura zarządzania sportem oraz idea tzw. customers cars.
„Wszyscy uczestnicy spotkania chcieli uzyskać wyjaśnienia, co doprowadziło do owocnej i przydatnej debaty nad tym jak nowa struktura miałby operować od sezonu 2013” napisano w oświadczeniu FIA.
„Dzisiaj został poczyniony kolejny ważny krok, aby zapewnić przyszłość mistrzostw świata F1, co powinno w najbliższych tygodniach doprowadzić do ostatecznego porozumienia osiągniętego pomiędzy FIA, właścicielem praw komercyjnych oraz zespołami.”
komentarze
1. komentator
Dziś wyskoczyła informacja że McLaren kończy wspólprace z Mercedesem i dogaduje się z Hondą, jak w latach 90tych
2. Gosu
@Up na razie wszystko jest nie potwierdzone i trzeba to traktować jako plotkę. Na wp ujęli to tak, jakby był to już pewnik.
3. Jahar
Mclaren szuka kasy więc wszelkie możliwości mogą być prawdopodobne. Ciekawe ile w końcu wyniesie wpisowe do F1. Może słabeuszy się w ten sposób wyeliminuje.
4. fanAlonso=pziom
gdzieś na zagranicznym portalu czytałem że ta kasa z podniesionego wpisowego ma pojsc na siedzibę FIA bo podobno im tam strasznie ciasno , a jak to todt ujął - nie chcemy nikogo eliminowac z F1 większe zespoły zapłacą więcej a mniejsze mniej - tyle że skoro podniosą wpisowe dla każdego to znaczy że i tak każdy zapłaci więcej niż dotychczas. Ehh po prostu banda złodziei może nowy szef FIA coś zmieni bo todt podobno nie zamierza ponownie kandydowac
5. Gzehoo92PL
Ta idea customer cars byłaby nawet ciekawa w F1, ale jako dostawców podwozi prędzej widziałbym takie ekipy, których nazwy choć trochę kojarzą się z markami samochodów, a więc Ferrari, McLaren, Mercedes, Lotus, Caterham i Marussia. Red Bull dla mnie kojarzy się tylko z napojami energetyzującymi, a zespół powinien mieć nazwę Red Bull Renault :P
6. WładcaSucharów
nie wiem, ale mnie się zdaję że oni to się nie dogadają i będzie kisiel w majtach a nie Concorde Agreement
7. Skoczek130
Lepiej nie podpisywać tego cyrografu... ;]
8. Reaglag
6. Hahahahahaha.
Znowu chcą ładować do kieszeni.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz