FIA wyznaczyła strefę wyprzedzania DRS w Niemczech
Międzynarodowa Federacja Samochodowa wyznaczyła strefę DRS na najbliższy wyścig o GP Niemiec, które w tym roku odbędzie się na torze Hockenheimring.Jak się można było domyślać FIA postanowiła usytuować strefę wyprzedzania na najdłuższej prostej toru między zakrętami 4 i 6. Aktywacja tylnego skrzydła będzie możliwa 260 metrów za zakrętem numer 4.
Co ciekawe punkt pomiaru odległości pomiędzy bolidami także będzie znajdował się na tym odcinku toru, zaraz za zakrętem numer 4.
komentarze
1. kanapka
"Co ciekawe punkt pomiaru odległości
pomiędzy bolidami także będzie znajdował
się na tym odcinku toru, zaraz za zakrętem
numer 4."
stwierdzili to po sytuacji z silverstone
2. marc1508
Dokładnie.
3. RideRR87
między 6 a 8 też mogłaby być strefa DRS. Byłoby o tyle ciekawe, że wyprzedzony bolid miałby okazję do odzyskania pozycji.
4. doa1996
@3 byłoby tak bardzo ciekawe, że wyprzedzanie na nawrocie nie miałoby sensu
5. Azagoth
Ha,na tej prostej to pewnie wyprzedzenia byłyby bez strefy DRS
6. Greek
@6 , też tak sądzę, szczególnie jeśli spojrzy się na zakręt przed tą prostą-łukiem. Mogliby naprawdę na tym torze odpuścić strefę DRS, bo kierowcy używając go będą za szybko dochodzić do rywala i niewątpliwie dojdzie do niebezpiecznych sytuacji.
Dobrym rozwiązaniem byłaby strefa między zakrętami 1 i 2. Wchodziliby tam z już z dużymi prędkościami i nie tak łatwo byłoby wyprzedzić, a prosta-łuk między 4 i 6 byłaby dobrym miejscem do kontry (oczywiście bez DRS).
7. Greek
@5 miało być :)
8. fanAlonso=pziom
a pomyślec ile stref drs można byłoby zrobic na na starym torze
9. Jens
Herman Tilke całkowicie zepsuł urok Hockenheimring. Tak jak napisał @8 tor składał się praktycznie z samych prostych i z tego powodu było wiele wyprzedzeń. Dobrym przykładem jest rok 2000 kiedy Barichello startując z 18 miejsca wygrał wyścig
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz