komentarze
  • 1. Grzesiek 12.
    • 2012-05-10 09:37:44
    • *.cdma.centertel.pl

    Berni pogrozi każdemu jeśli wyczuje że może więcej wydoić .....:/

  • 2. pjc
    • 2012-05-10 10:08:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Grzesiek 12 czyli negocjuje wszystko z pozycji silniejszego.

  • 3. danilo
    • 2012-05-10 10:10:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jednak czego by nie mówić o Bernim, to trzyma w ryzach ten cały cyrk. Być może na starość jest coraz bardziej pazerny, ale może właśnie dlatego F1 cały czas istnieje i ma się doskonale?

  • 4. PanPikuś
    • 2012-05-10 13:09:30
    • *.dynamic.chello.pl

    Ciekawe co rozumieją poprzez modernizację ? Przesunięcie barier o 5 metrów od toru w tym ściany mistrzów ? Oraz wyasfaltowanie wszystkich poboczy , aby można było bezpiecznie wyjeżdzać ?
    Ewentualnie zrobić wielką halę z wyspy zakryć dachem , żeby nie padało i można było ścigać się na suchym. Tor jest dobry, mam nadzieję, że nie zrobią tego co zrobili SPA czyli zniknie kolejny legendarny zakręt ( tutaj ściana mistrzów , tam bus stop i " gardłowy zakręt nr 1 "

  • 5. melo
    • 2012-05-10 13:26:21
    • *.adsl.inetia.pl

    F1 ruszy z kopyta jak spuściznę po Bernim przejmie Flavio Briatore, bo co do tego to chyba nie ma wątpliwości. Interes musi pozostać "w rodzinie". A Berni i Flavio to jak bracia;)

  • 6. luca motorsport
    • 2012-05-10 13:30:01
    • *.193.82.203

    5. melo
    Nie wydaje mi sie zeby Flavio zangazowal sie jeszcze jakos powazniej w F1, interes prejmie ktos inny ale nie wiadomo jeszcze kto, no na pewno nie Flavio.

  • 7. ForzaFerrari
    • 2012-05-10 14:51:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6.
    Luca motorsport a ty mieszkasz we Włoszech?

  • 8. matinson
    • 2012-05-10 21:12:06
    • *.icpnet.pl

    No i super. Jak jeszcze taki klasyk ma zniknąć z F1 ,dla takich torów jak te które projektuję ten projektant za dychę Herman TIlke , to będzie żle z tym sportem... Brakuje jeszcze ulokowania wszystkich GP w Azji ( a połowa wyścigów już tam jest ! ) i będzie można zmienić nazwe na "Formula One Asia Series" , dodam że GP2 Asia Series już istnieje. Brawa, Ecclestone znajdzie sobie byle jaką wymówke ,żeby kasę wydoić . I na co mu to? Kibicię zostaną pozbawieni jednego z ulubionych torów, a on ,nie oszukujmy się stary człowiek kasę na tym zbija. I na co mu to? W każdej chwili można umrzeć w jego wieku i to nie chorując, a kasy już ma dosyć i nie potrzebne mu więcej. Najgorsze jest to ,że jego majątek zbity na F1 przejmię jego znacznie mlodsza żona czy tam partnerka, która jest z nim tylko dla kasy...

  • 9. Skoczek130
    • 2012-05-10 21:28:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @matinson - nie dramatyzuj. Bernie nie może robic wyjątków dla innych organizatorów, bo na "ich torach wyścigi są chaotyczne, a przez to ciekawsze". I tak Azja płaci więcej za swoje GP, niż inni. Tor im. Gilles'a Villeneuve'a jest znakomity - na prawdę muszę przyznac, iż wyścigi tam są jednymi z najciekawszych! Ale ta ciekawośc wynika z niskich standardów bezpieczeństwa niestety. ;]

  • 10. jurcek
    • 2012-05-10 22:15:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Skoczek130- kolejny o bezpieczeństwie... Czego CI brakuje w Kanadzie, że mówisz, że małe bezpieczeństwo? Nowe tory są tylko szersze, mają wielkie, wyasfaltowane pobocza (przez co i bandy daleko ofc). I co? I jakiś błąd kierwocy i sobie wjeżdża spowrotem na tor. A w kanadzie? Już chyba KUB udowodnił, jakie są standardy F1... I nic więcej nie potrzeba.

  • 11. Skoczek130
    • 2012-05-10 22:50:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @jurcek - przecież to fakt, iż Kanada to jeden z najmniej bezpiecznych torów w kalendarzu. Ale ja tego nie krytykuje - właśnie dzięki temu wyścigi tam są ciekawe, bo nieprzewidywalne i zawsze mamy trochę chaosu w nich. ;] Kubica udowodnił?? Przepraszam, ale zawsze jest pewien margines. A gdyby tak ktoś dodatkowo uderzyłby w Roberta?? Ja po prostu chciałem zaznaczyc, iż na starych obiektach standardy bezpieczeństwa są mniejsze, dlatego też są ciekawsze, bo więcej może się zdarzyc. Nie można więc winic Hermana - on robi wszystko zgodnie z przepisami. Zdrowie i życie kierowców ponad wszystko, chyba że znowu chcemy oglądac lament, jak w 1994 roku, kiedy miarka się przebrała i kombinowanie doprowadziło do tragedii... ;/

  • 12. Skoczek130
    • 2012-05-10 22:50:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kombinowanie - chciałem powiedziec mała uwaga ku bezpieczeństwu... ;/

  • 13. jurcek
    • 2012-05-10 23:14:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Skoczek130:
    w 94 to nie była wina toru?

    Ok, myślałem, że jesteś kolejnym kolesiem, któremu mało bezpieczeństwa i który nakazuje zakładać kamizelki rowerzystom. Ale widze, rześ trzeźwomyślący, tylko czasem dopisz troche więcej ;] Pozdrawiam

  • 14. Skoczek130
    • 2012-05-11 11:55:47
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @jurcek - wina toru także, ale wówczas bolidy nie były wysokiej klasy, jeżeli chodzi o bezpieczeństwo. Ale tory to także częśc bezpieczeństwa, o której pisze. Teraz Imola nie jest już tak spektakularna, jak kiedyś. Ale im bardziej ciekawy, tym niestety bardziej niebezpieczny. A zdrowie zawodników ponad wszystko! Pamiętasz może Vancouver 2010?? Tam postanowili zaszalec z trasą, na której zawodnicy mieli bic rekordy prędkości. Skończyło się śmiercią zawodnika. Albo w skokach - puścili Mazocha w złych warunkach, zaryzykowali. Chłopak o mało nie zginął. Nie wrócił do skoków. Teraz są tak przeczuleni, że aż to czasem denerwuje. Nie ma się jednak czemu dziwic. Wszystkie te sytuacje po prostu pokazują, iż w kwestii bezpieczeństwa nie można byc skąpym. Trzeba cały czas wszystko usprawniac. Gdyby nie Imola 1994, standardy bezpieczeństwa nie byłyby tak duże. Wówczas mogłoby się okazac, iż wypadki Massy, Kubicy, Alonso, Burtiego czy Schumachera mogłyby okazac się śmiertelne. Pozdrawiam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo