FIA sprawdziła mapowanie silnika w bolidach Red Bulla
Jak informowaliśmy kilka dni temu, zespół Mercedesa po GP Australii podejrzewał, że ekipa Red Bulla w niedozwolony sposób steruje swoim silnikiem podczas, gdy kierowca nie naciska pedału gazu.Aktualnie zespoły mogą wyłączyć do czterech cylindrów, gdy bolid zwalnia, podczas gdy analiza dźwiękowa przedstawiona FIA, sugerowała, że Red Bulla pozostawia jedynie trzy cylindry w trakcie, gdy kierowca nie naciska pedału przepustnicy.
FIA przyjrzała się dostarczonej przez Mercedesa analizie i po przeanalizowaniu ustawień mapowania silnika zainstalowanego w bolidach Red Bulla w Malezji nie wykryła żadnych nieścisłości.
komentarze
1. dominator
Usunięty
2. spookepl
Też oglądałem na SKY w HD i dzwięku 5.1 i miałem wrażenie że RBR brzmią przy redukcjach tak jak dalej by gazy wydechowe dmuchali. Jest coś na rzeczy. Pozostałe bolidy brzmią mniej agresywnie. Pozdrawiam
3. luka55
Małej wojenki ciąg dalszy. Dalej Mercedes wymienia policzki z Red Bullem. hmm
By się wydawało koncerny austriacki i niemiecki to musi być przyjaźń. Nie wtedy jednak gdy idzie o czyjś konkretny interes. I to podtrzymuje.
Zrobiły nam się takie małe dwa oboziki. Lotus romansuje z Red Bullem . Mclaren zaś poklepuje Mercedesa .
Najbardziej mnie śmieszy Lotus ale nie chce się nad nimi rozwodzić . Coż Red Bull nie może wybaczyć Mercowi chyba tego że nie chciał im dostarczać jednostek napędowych ;) .
4. Kalor666
Po dźwięku to stwierdzili??? Chyba są lepsze sposoby.
5. luka55
Tak czy siak to Mercedesowi życzę najlepiej. ;)
6. kempa007
4. Kalor666 przeciez Ross nie dostanie dostepu do danych Red Bulla. Moc obliczaja na podstawie dzwieku, to liczby garow nie sprawdza? ;-)
7. dominof1
Nie znam się na silnikach, ale wydaje mi się, że jeżeli pracuje mniej cylindrów, to jest pompowanych mniej gazów do układu wydechowego.
Jeżeli ktoś wie lepiej to niech mnie poprawi.
8. dominof1
A sorki. Z rozpędu pomyślałem, że chodzi o dmuchanie dyfuzorów, a przecież nic tu o tym nie piszą. :|
Więc jakie korzyści mógłby mieć zespół gdyby wyłączał więcej cylindrów? Oszczędność na paliwie chyba niewielka?
9. dexter
Widze, ze w Stuttgarcie bardzo, ale to bardzo mocno pragna dobrego wyniku ;-))
10. robdk
dominof1 ale w tym czasie pchają w te cylindry paliwo a ono się spala w kolektorze powodując zwiększone gazy i chodzi właśnie o dmuchanie ale nie dyfuzora ale tylnego zawieszenia lub dolnej części skrzydła
11. brooda2
A smród pozostał,czujność konkurencji się zaostrzyła przez te podejrzenia
12. tonykart1
technologia technologia kierowca coraz mniej znaczy czyli formuła zacznie miec zapaśc tory coraz szersze na wyjściach a oni wchodza w zakrety z zamknietymi oczyma bo wiedza ze nic sie nie stanie wyjedzie po za tor i wruci kiedys formuła 1 była extra dzis tylko start i pierwsze okrażenie oglądam pozdrawiam wszystkich co pamietaja prawdziwa f1
13. mazur81
12 tonykart1
Z Twojego bełkotu niewiele wiadomo. Proponuję wrócić do podstawówki, gdzie uczą interpunkcji, że o gramatyce i ortografii nawet nie wspomnę... A jak się uczyć nie chciało, to może chociaż trzeba zwracać uwagę na czerwone podkreślenia pod literkami jak się tekst wklepuje...
14. dominof1
10. robdk, nie wiele, ale trochę więcej kumam (chyba). Dzięki.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz