Lotus uporał się z awarią układu kierowniczego E20
Po dwóch udanych i bezproblemowych dniach w Barcelonie, dziś zespół z Enstone stracił sporo czasu z powodu problemu z układem kierowniczym Lotusa E20. Ekipa zdążyła uporać się już z problemem, jednak do przerwy testujący dziś Kimi Raikkonen zdążył pokonać tylko 17 okrążeń.„Po serii testów mających na celu upewnienie się, że nie pojawiło się nic nowego, Kimi wyjechał na krótki przejazd, ale nadal nie czuł się w bolidzie komfortowo. Z tego powodu zdecydowaliśmy o wymianie zębatki kierowniczej w celu wyeliminowania problemu”.
„Na kilka minut przed przerwą, po ogromnym wysiłku ze strony mechaników, Kimi wyjechał na krótki przejazd. Jego odczucia odnośnie wymienionego układu kierowniczego od razu były pozytywne”.
komentarze
1. frg1pl
Pewnie pompa, mi tez już gwiżdże...
2. figo7
Zaczyna kombinować ja Trulli jemu często nie pasował układ kierowniczy i źle skończył he he .
3. 6q47
1. frg1pl
sprawdź czy nie ma wycieków i dolej odpowiedniego płynu:)
Powinno pomóc...
4. mazur81
Hehe mnie też pompa leje :) Średnio litr na miesiąc :D Ale nie warto wymieniać bo to więcej warte niż moja "fura":)
5. mazur81
A skoro się uporali z usterką to czemu nadal nie jeżdżą?? :/
6. Oskar9
@4 a ile wydałeś już na olej?? może byla by nowa pompa niedługo;) a tak olej poszedł do piachu
7. mazur81
Heh no niby tak, ale olej kosztuje 25pln na miesiąc a nowa pompa 400...jednorazowo :/
8. Oskar9
@7
Czyli że x zł poszło a pompy dalej nie ma, a olej lać sie sam nie przestanie. Znam gościa któremu pompa zachlapała pasek rozrządu, który przeskoczył i silnik nadawał sie na złom bo taniej było kupić drugi w całości. Dopiero wtedy gość był nieszczęśliwy. Tak pracuję w warsztacie i zawsze zastanawiam sie gdzie w tym są oszczędności. Piszę tak tylko dla przestrogi ;)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz