komentarze
  • 1. athelas
    • 2011-11-03 15:31:31
    • *.strong-pc.com

    Mark ma rację. To jest walka. W latach 80. się walczyło każdą metodą - choć nazywano Senne szaleńcem. Śmiertelność? Dzisiaj już w to nie wierzę. Strefy wyjazdowe załatwiają sprawę wypadków. Można by je jeszcze żwirem wypełnić, by wyjazd za tor kosztował...

  • 2. LadyMinor
    • 2011-11-03 15:48:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ma rację, obaj kierowcy zawinili i nikt nie powinien zostać za to ukarany.

  • 3. Krzysiek97
    • 2011-11-03 16:03:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wg. mnie Felipe dostał karę ponieważ sędzią był też Brytyjczyk. Raczej tak o 5% większą karę ponosi Lewis bo dobrze wiedział jaki to zakręt

  • 4. Grzesio22
    • 2011-11-03 16:46:41
    • *.opera-mini.net

    Moim zdaniem kierowcy powini zrobic jakies zebranie w sprawie kary nakładanych na kierowców w czasie weekendu wyścigowego

  • 5. sylasie
    • 2011-11-03 18:15:02
    • *.110.204.56

    Zgadzam się z Markiem. Nie powinien Massa dostać kary. Chociaż z perspektywy czasu i tak, by to nic nie zmieniło, ponieważ Massa urwał zawieszenie i nie ukończył wyścigu.

  • 6. Skoczek130
    • 2011-11-03 21:32:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @athelas - a nie kosztuje?? Traci się cenny czas i kilka pozycji, jeżeli rywale są blisko. Żwir przekreśla szansę kompletnie, a poza tym nie spełnia do końca swojego zadania. Miał spowalniac, ale nie robi tego we właściwy sposób. Już bezpieczniej więc położyc asfalt na poboczu (jedyna wada to większe koszty ;)). ;).

  • 7. Święty
    • 2011-11-03 21:51:51
    • *.bydgoska.ds.uj.edu.pl

    Nie macie pojęcia o czym mówicie. Sędziowie przy wypadku Masy i Hamiltona analizowali przede wszystkim tor jazdy jaki jest najlepszy w tym zakręcie - gdyby Masa jako pierwszy zawodnik jechał idealnym torem to do wypadku by nie doszło. On po prostu chciał przyblokować Luisa i ściął zakręt, a w tym wypadku trzeba się liczyć z tym, że wjeżdżając pod koła innemu bolidowi naraża się na karę. Więc zanim oskarżycie kogoś o stronniczość to zobaczcie jeszcze raz dokładne powtórki i również ujęcia z tego zakrętu gdy nie jest nikt wyprzedzany.

  • 8. Święty
    • 2011-11-03 21:53:02
    • *.bydgoska.ds.uj.edu.pl

    I oczywiście mogli to potraktować jako incydent wyścigowy i pewnie gdyby to dotyczyło zespołów ze środka stawki tak by było, ale to jest jednak czołówka, a poza tym między murzynem i masą dochodziło ostatnio do wielu incydentów, za które obrywał murzyn, więc teraz by się burzył:)

  • 9. Roch Kowalski
    • 2011-11-04 09:52:23
    • *.in.net.pl

    Sprawa, była jasna i jasny przekaz MAS - nie zachowuj się jak panna udzielna nie jesteś jedynym kierowcą na torze!, prywatne porachunki prosimy załatwiać poza torem !

  • 10. Tilion
    • 2011-11-04 10:28:01
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    Na moje to Lewis zawinił bezdyskusyjnie. W tym miejscu wyprzedzać się nie da zwyczajnie. Hamilton myślał, że jak się wciśnie tak, by Massa nie mógł go zamknąć, to ten da sobie spokój i odpuści. Panie Hamilton - nie nauczyłeś się pan, że Felipe w twoim przypadku już na pewno nie będzie odpuszczał?
    Jest jedna rzecz, której z tego co się orientuję sędziowie się trzymają wymierzając tego typu kary: winny jest ten, który jest Z TYŁU. A tutaj zdecydowanie z tyłu był HAM. I gdzie tu konsekwencja, panowie sędziowie?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo