komentarze
  • 1. mag93
    • 2011-07-18 10:39:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taa HRT niedługo co wyścig będzie miało nowego kierowcę...

  • 2. Voight
    • 2011-07-18 11:22:36
    • *.ssp.dialog.net.pl

    żeby tylko limitu kierowców na sezon nie przekroczyli

  • 3. MateuszF1
    • 2011-07-18 11:29:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jaki jest limit?

  • 4. Blaz
    • 2011-07-18 11:33:02
    • *.117.208.196

    Nie ma (chyba) kierowca daje kasę i jeździ.

  • 5. pjc
    • 2011-07-18 11:41:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No cóż. Chyba Hiszpan zorganizował kolejny wkład finansowy dla hiszpańskiej ekipy.
    Czołgania do końca sezonu ciąg dalszy.
    Liuzzi powinien stamtąd uciekać.
    Tylko dokąd?

  • 6. TommyRMF1
    • 2011-07-18 12:03:20
    • *.200.rewolucja-net.pl

    Ten kto debiutuje w HRT będzie miał marną przyszłość....

  • 7. TrollMan
    • 2011-07-18 12:13:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    oglądam wtcc i powiem tyle, Villa jest cienki jak sik pająka. co chwilę jakieś wpadki kolizje i kary. że też nie szkoda zespołowi czasu na takiego kierowcę. czy można dostać superlicencję ścigając się wcześniej w serii samochodów turystycznych?
    swoja drogą ktoś oglądał pierwszy wyścig w Donington Park? czub stawki był nudny( jak zwykle 3 szewrolety od startu do mety), ale w środku działo ! Volvo szalało:)

  • 8. Cycorek
    • 2011-07-18 12:38:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Drugi wyścig był tez ok

  • 9. bednara1998
    • 2011-07-18 13:00:32
    • *.opera-mini.net

    @7 przecież di resta ma licencję a wcześniej jeździł w wtcc

  • 10. luca motorsport
    • 2011-07-18 13:03:26
    • *.193.146.115

    9. Di Resta jezdzil w DTM

  • 11. Sting
    • 2011-07-18 13:03:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9 di resta jezdzil w dtm. a to ogromna różnica

  • 12. luca motorsport
    • 2011-07-18 13:05:59
    • *.193.146.115

    7. Villa w latach 2006-2009 szcigal sie w GP2

  • 13. devious
    • 2011-07-18 13:11:56
    • *.dynamic.chello.pl

    @9 di Resta jeździł w DTM i zdobył mistrza a ta seria ma więcej wspólnego z F1 niż z WTCC pod każdym chyba względem poza wyglądem aut...

    co do Villi - jest dość przeciętny ale przecież to nie nowość w F1, że kasa robi swoje ;) na jego obronę trzeba jednak pamiętać, że przed epizodem z WTCC jeździł aż 4 sezony single seaterem w GP2 i wygrywał nawet wyścigi! więc jeździć umie...


    co do zaś superlicencji - to jest dziwny temat bo pamiętam jak dziś, że Kubica w 2005 miał być 3cim kierowcą i jeździć w treningach w Minardi i... nie dostał superlicencji pomimo sukcesów w WSbR gdyż nie miał w ogóle na koncie km w bolidzie F1 podczas testów...

    natomiast ostatnio każdy dostaje licencje jak leci - czy ma zaliczoną odpowiednią ilość testów i treningów czy nie... tzn. teraz byłoby ciężko odrzucać wnioski na podstawie zbyt małej liczby przejechanych km z prozaicznego powodu - nie ma testów w trakcie sezonu :) i chyba dlatego teraz dają wszystkim jak leci...

    choć akurat Villa zasłużył na licencję bo ma zaliczonych kupę wyścigów w GP2 :)

  • 14. devious
    • 2011-07-18 13:12:36
    • *.dynamic.chello.pl

    o widzę nie odświeżyłem strony i powtórzyłem to co kilka osób pisało wyżej :)

  • 15. luca motorsport
    • 2011-07-18 13:17:47
    • *.193.146.115

    Villa w F1 dlugo sie nie utrzyma

  • 16. Skoczek130
    • 2011-07-18 13:40:35
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kierowcy mogą zmieniac się co weekend. Ja zespół woli. ;] Co do Villi, jest to kierowca, który w wieku 20 lat już stawał na podium i wygrywał wyścigi GP2. Później jego kariera trochę zahamowała. Teraz jeździ w WTCC, ale jak widac, ma dzianych sponsorów. Nie ma przeciwko niemu żadnych zastrzeżeń. Liuzzi nie jest wybitnym driverem, aczkolwiek życzę mu jak najlepiej. HRT bardziej opłaca się jednak przyjąc "swojego" kierowcę, z "większym portfelem", aniżeli płacic Włochowi, który i tak tym bolidem szans na punkty nie ma! ;]

  • 17. Skoczek130
    • 2011-07-18 13:41:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    """Nie mam ;/

  • 18. Skoczek130
    • 2011-07-18 13:44:28
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @devious - DTM ma więcej wspólnego z F1, niż WTCC!? ;] No co ty... chyba, że chodzi Ci o koncerny samochodowe, typu Mercedes. ;] Co do superlicencji, GP2 to najwyższa juniorska seria wyścigowa, a staż Javiera w niej jest wręcz ogromny! ;)

  • 19. Skoczek130
    • 2011-07-18 13:45:53
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @TommyRMF1 - oj nie powiedziałbym. ;] Ricciardo w przyszłym roku może zastąpic nawet Marka Webbera w RBR! ;)

  • 20. Skoczek130
    • 2011-07-18 13:48:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @pjc - Liuzzi powinien się cieszyc, że w ogóle startuje. Lubię go, ale w czasie swojej kariery w F1 nie pokazał za dużo. W FI regularnie lał go Sutil, więc nie świadczy to o nim dobrze. Tonio ciężko będzie utrzymac się w F1, chyba, że znowu będzie testowym. ;/

  • 21. Grzesiek 12.
    • 2011-07-18 13:53:36
    • *.cdma.centertel.pl

    4. Blaz
    Chyba jednak jest . Z tego co pamiętam to bez żadnych sankcji kierowcę jednego bolidu można zamienić trzykrotnie ......

  • 22. Kazik
    • 2011-07-18 14:07:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli regulamin się nie zmienił to w jednym zespole w trakcie sezonu może chyba wystąpić czterech kierowców.W 2007 roku Spyker użył czterech kierowców i pamiętam,że wtedy mówiono o wykorzystaniu kimitu. Apropo Javiera to nie będzie on takim debiutantem bo zaliczył już testy w BMW-Sauber (2007-Jerez) wspólnie z Marko Asmerem (po którym słuch jakoś zaginął).

  • 23. Kazik
    • 2011-07-18 14:10:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    limitu...nie kimitu..co ja piszę.

  • 24. Skoczek130
    • 2011-07-18 14:25:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Kazik - Asmer niestety zawiesił karierę ze względu na brak funduszy. ;/

  • 25. masabitumiczna
    • 2011-07-18 22:31:54
    • *.net.pulawy.pl

    @18. Skoczek130 - oczywiście, że DTM ma więcej wspólnego z F1 niż WTCC, choćby z powodu poziomu aerodynamiki
    a limit jest 4 kierowców w sezonie w jednym zespole

  • 26. dziarmol@biss
    • 2011-07-19 10:28:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Villa to ten piłkarz ??? ;-))

  • 27. devious
    • 2011-07-19 15:35:52
    • *.dynamic.chello.pl

    @Skoczek130

    jak już mówiłem DTM jest bliżej F1 niż WTCC praktycznie pod każdym względem poczynając od samej konstrukcji "bolidu" a kończąc na poziomie rywalizacji (jakości kierowców - przez DTM przewija się cały zastęp byłych kierowców F1 zaś w WTCC to są rodzynki typu Zanardi czy Monteiro) długości wyścigów, pitstopach itd itp - w DTM są to prototypy z nadwoziem tylko udającym auta seryjne czyli coś jak w NASCAR... w DTMach jest dużo mocy (nie wiem ile teraz, ale już kilkanaście lat temu było to ponad 500 koni!), dużo trakcji, są świetne zawieszenia, opony i hamulce oraz całkiem rozbudowana aerodynamika... no i regulamin techniczny jest dość liberalny więc inżynierowie mogą się popisywać trochę jak w F1 - przynajmniej tak było kilka lat temu, nie wiem może teraz coś pozmieniali ;) w WTCC za bardzo nie ma kombinacji, dąży się do wyrównania szans (choć ostatnio wynikło wielkie zamieszanie zw. z silnikami, nie ma już walki w czubie i takiego jak kiedyś wsparcia producentów i ogólnie seria trochę jakby podupadła)

    i podkreslam nie jestem ekspertem od WTCC czy BTCC ale wydaje mi się, że jednak DTMy to własnie taka F1 w nadwoziach turystycznych zaś WTCC jest serią popularną ale dosyć niskobudżetową i jednak dzieli ją od F1 ogromna przepaść... DTM kojarzy mi się właśnie bardziej z F1 niż z WTCC - poza oczywiście samym wyglądem aut :)

  • 28. Ferrari150
    • 2011-07-20 09:03:39
    • *.ip.xcore.pl

    Vitantonio Liuzzi z tego co wiem wpakował do hrt całą odprawę z Force India.. chciał walczyc.. walczył.. z Kartikejanem... a teraz co? juz mu dziękują?

  • 29. Skoczek130
    • 2011-07-20 18:59:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @devious i @masabitumiczna - ok, zgadzam się. pzdr ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo