Renault chce zaopatrywać więcej zespołów
Jak dowiedział się serwis Autosport.com, firma Renault Sport odpowiedzialna za dostarczanie silników RS27 trzem zespołom w stawce, zamierza poprosić FIA o umożliwienie jej od przyszłego sezonu dostarczania silników dla czterech ekip.Producent chciałby jednak poszerzyć grono swoich odbiorców przed wprowadzeniem w życie nowych zasad dotyczących silników, które mają obowiązywać od sezonu 2013. Renault Sport prowadzi już zaawanasowane rozmowy między innymi z zespołem Williamsa jednak, aby móc dostarczyć silniki czwartej ekipie w stawce musi uzyskać zgodę od FIA.
„Celem jest podpisanie umów z większą ilością zespołów w przyszłym roku” mówił dla Autosportu Jean-Francois Caubet, dyrektor zarządzający Renault Sport. „Chcemy mieć cztery ekipy, ale potrzebujemy na to zgody FIA, ponieważ ograniczenie jest do tylko trzech zespołów.”
„Wkrótce planujemy wysłać pismo do FIA w tej sprawie” dodawał Caubet, który podkreślił także, że podpisanie kontraktu z Williamsem nie jest jedyną opcją dla jego firmy.
komentarze
1. jack22
Hmm, WiIliams Renault, Kubek za fajerą, i sezon podobny do '92.
Nie, to by było nudne:)
2. pjc
Czekam na ten moment kiedy Williams w końcu przestanie używać silników Coswortha.
3. mati91
kempa ten "Francuzki" troche kłuje w oczy ;-)
4. miki26
Kempa nie zrozumial aluzjii hehe...
"FrancuSki" piszemy Panie Redaktorze.
5. athelas
A jeśli nie dostaną zgody... Silniki RBR przemianowujemy na Infiniti i problem z głowy.
Byłem pewny, że Renault chce się z tego wycofać. Ale to dobrze, że chcą w tym być.
6. theadzik
@5 Na pewno nie przemianują silników RBR, za dobra reklama, wszystkie PP i większość wygranych dla Red Bull RENAULT, jak już mieli by tak kombinować to Team Lotus dostał by "inne" silniki.
7. krisf2
6. theadzik Tak tylko że Renault też może zależec na reklamie Infiniti.
8. luka55
pjc @2 Właśnie ! ! W ostatniej dekadzie świetnie przedstawiała się współpraca z BMW to był chyba ostatni moment kiedy Williams był naprawdę dobrym zespołem. Nie wiem czemu ale odczuwam jakąś nić sympatii do tego zespołu i zazwyczaj życzę im dobrze . Chociaż ostatni czasy mnie trochę martwią ich posunięcia. A to silnik Coswortha o którym wspominasz. Od razu mi się to nie spodobało . Maldonando też w mojej opinii to nie była rewelacyjna decyzja choć tu się mogę cholernie pomylić bo tzreba dać mu jeszcze szanse tym bardziej że bolid obecnie jest zwyczajnie słaby. Jednak uważam że należało dać jeszcze szansę Hulkenbegowi , który niesądze aby był gorszy od Maldonando .
Ale tak naprawdę całe problemy Williamsa są wyżej , tam potrzeba jakichś bardziej drastycznych zmian na stanowiskach i nie tylko. Bo bardzo miło by było zobaczyć ten tak mocno ,,pachnący historią'' zespół w walce na szczycie.
9. zyghom
nie pisze sie "Francuzki producent" tylko "francuski"
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz