Williams musi skupić się na niezawodności FW33
Wygląda na to, że zespół z Grove nie może uporać się z problemami technicznymi z systemem KERS. Kolejne pojawiły się w FW33 również dzisiaj, co zaowocowało odłączeniem urządzenia - Pastor Maldonado pokonał więc 121 kółek hiszpańskiego obiektu z nieaktywnym systemem odzyskiwania energii kinetycznej.„Pokonaliśmy 121 okrążeń, był to więc wspaniały dzień. Rano spróbowaliśmy w samochodzie wielu rzeczy, a po południu wykonaliśmy symulację wyścigu. Samochód spisywał się świetnie. Nadal musimy popracować nad zrozumieniem balansu podczas dłuższych przejazdów, jestem jednak zadowolony, ponieważ bolid staje się lepszy wraz z każdym kolejnym wyjazdem na tor”.
Sam Michael, dyrektor techniczny
„To był kolejny owocny dzień, jednak początek był zupełnie inny! Tuż przed rozpoczęciem sesji mieliśmy problem z chłodzeniem systemu KERS – urządzenie musieliśmy więc dziś odłączyć. Poranek Pastor spędził na mapowaniu wraz Cosworthem oraz na testowaniu nowych komponentów układu wydechowego aby sprawdzić temperatury przed ostatnimi poprawkami aerodynamicznymi – wszystko spisało się dobrze. Po południu bez żadnych problemów ukończyliśmy symulację wyścigu. Ogólnie, były to owocne testy, choć nadal musimy popracować nad niezawodnością. Ostatnie zimowe testy odbędą się znów na Circuit de Catalunya w dniach 8-11 merca – przywieziemy nasz pierwszy pakiet przeznaczony na wyścig”.
komentarze
1. pjc
Te problemy z systemem KERS sa chyba dla nich sporym zmartwieniem.
Mam nadzieje,ze uporaja sie z tym na czas.
Sorry - jestem tego pewien.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz