Od najbliższego weekendu wyścigowego na torze w Singapurze samochód bezpieczeństwa wzbogaci się o nowe logo – w reklamę na powierzchni safety cara postanowił zainwestować Allianz.
Po doniesieniach mówiących o tym iż firma ta, pochodząca z Niemiec, pragnie nawiązać bliższą współpracę z ekipą Mercedesa oficjalnie ogłoszono umieszczenie reklamy na samochodzie bezpieczeństwa. Poinformował o tym Bernie Ecclestone. Umieszczenie logo Allianz oznacza, że samochody bezpieczeństwa dostarczane przez firmę Mercedes-Benz będą po raz pierwszy posiadały sponsora. Wiceprezydent firmy Allianz po oficjalnym ogłoszeniu współpracy krótko stwierdził:„Jesteśmy pierwsi i to powoduje, że jesteśmy trochę z tego dumni.”
23.09.2010 23:36
0
Sponsor do safety cara by się przydał. Szczególnie dołożyliby do paliwa, żeby się nie powtórzyła sytuacja z Japonii 2007 gdy mu go zabrakło i musiał wcześniej puścić stawkę. Pamiętacie to ?
23.09.2010 23:51
0
A to te pieniądze dostanie Mercedes czy FOM tudzież Bernie? Prace nad przyszłorocznym modelem, mamy rozumieć, idą pełną parą? ;)
24.09.2010 06:46
0
Zapowiada się deszczowe GP, częste wyjazdy SC zapewnia niezłą reklamę... ];-)
24.09.2010 09:17
0
A nie mógł by tak Allianz zasponsorować Robercika? ;)
24.09.2010 09:40
0
4. Chyllus juz go sponsorowal, ale kontrakt z BMW pokrzyzowal plany :/
24.09.2010 10:34
0
no to częściej będzie wjeżdżał a jeszcze później zjeżdżał
24.09.2010 15:06
0
Wysokość honorarium pobieranego od Alianz będzie zależała od ilości kilometrów przejechanych podczas wyścigu. :)
24.09.2010 16:41
0
To akurat trzeba przyznać, safety car zawsze jest pierwszy, a jeśli nie to i tak jest pierwszy bo kierowca przed nim dostaje kare, tak jk to sie niedawno zdarzyło :) Mają dobrych ludzi od PR, w dodatku z poczuciem humoru :)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się