WIADOMOŚCI

  • 11.07.2010
  • 9011
GP Wielkiej Brytanii - największe prędkości
GP Wielkiej Brytanii - największe prędkości
Poniżej prezentujemy największe prędkości uzyskiwane przez kierowców w dzisiejszym wyścigu o Grand Prix Wielkiej Brytanii:
baner_rbr_v3.jpg
Nr Kierowca Zespół Prędkość [km/h]
1 S. Vettel Red Bull 306,9
2 A. Sutil Force India 306,6
3 M. Schumacher Mercedes 306,4
4 J. Button McLaren 305,3
5 F. Alonso Ferrari 305,1
6 F. Massa Ferrari 304,4
7 V. Liuzzi Force India 304,4
8 K. Kobayashi BMW Sauber 303,7
9 W. Pietrow Renault 303,3
10 L. Hamilton McLaren 303,1
11 R. Barrichello Williams 302,2
12 N. Hulkenberg Williams 302,1
13 S. Buemi Toro Rosso 300,8
14 J. Alguersuari Toro Rosso 299,8
15 M. Webber Red Bull 299,0
16 K. Chandhok HRT 299,0
17 N. Rosberg Mercedes GP 297,8
18 S. Yamamoto HRT 297,7
19 T.Glock Lotus 297,4
20 H. Kovalainen Virgin 297,0
21 P. de la Rosa BMW Sauber 295,6
22 R. Kubica Renault 293,7
23 J. Trulli Lotus 293,7
24 L. di Grassi Virgin 293,7

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

30 KOMENTARZY
avatar
onetent1

11.07.2010 20:45

0

Czemu różnica między Pietrowem i Kubicą to aż 10 km/h?


avatar
darkopinio

11.07.2010 20:48

0

no właśnie przez te prędkości bolidu Kubicy ciągle go wszyscy doganiają nie podoba mi się to,jakby to poprawili to spokojnie mógłby walczyć o podium


avatar
Paatryk

11.07.2010 20:56

0

@ 1 i 2: wiecej paliwa to mniejsze prędkości. czyżby nowe skrzydło vettela dawalo 8km/h wiecej?


avatar
rokossowski

11.07.2010 21:12

0

@ 3. predkosc vettela jest uzyskana w slipstreamie, webber cały wyscig nikogo nie mial przed sobą


avatar
thoo24mass

11.07.2010 21:21

0

@4 dobra uwaga :)


avatar
darkopinio

11.07.2010 21:46

0

o jakim wy większym paliwie mówicie, maja prawie wszyscy tyle samo zatankowane zeby przejechać caly wyscig różnice paliwa nie wpływają aż tak na takie różnice predkosci tj. 13 km/h,mam nadzieje że poprawią coś z aerodynamiką bolidu Kubicy bo mnie krew zalewa jak go dochodzą na prostych


avatar
T0X1C

11.07.2010 21:55

0

@6 z tego co wiem, to Kubica zakończył wyścig po 20 okrążeniach, więc raczej z pustym bakiem nie jechał, a ten czas jest najwyższym w jego bolidzie jaki został dziś zarejestrowany. Myśl logicznie :)


avatar
darkopinio

11.07.2010 22:24

0

ale nie wiem czy zwróciłeś uwage że od 2 albo 3 wczesniejszych wyscigow predkosc bolidu kubicy w stosunku do innych stajni jest slabsza i nie chodzi mi tylko o ten wyscig bo to jest normalne ze im mniej paliwa to szybkosc wieksza, poprostu zrobili cos z aerodynamika ze lepiej trzyama sie na zakretach i ma tam lepsze predkosci ale na prostej to porażka o to mi chodzi moze by tak to polaczyc albo wyposrodkowac fakt ze nowe skrzydlo dociska lepiej boild i sie trzyam lepiej toru aale przez nie predkosc pewnie spadla tak mi sie wydaje


avatar
sumo75

11.07.2010 23:23

0

8. darkopinio no niestety takie zeczy tylko w redbulu.... poki co czekam na kanal f w renault to powinno pomoc jak nie to o pobiciu merca beda mogli pomarzyc


avatar
riqoor

11.07.2010 23:23

0

Przecież Petrov uzyskał tę prędkość na praktycznie pustym baku. Nic dziwnego, że ma lepszą prędkość niż Kubica. Tak samo jest np. z DLR i KOB.


avatar
peeroF1

12.07.2010 07:44

0

3. nowe skrzydło Webbera...


avatar
Pocisk

12.07.2010 08:51

0

OK - wszystko ładnie, pięknie, ale bez objasnienia:gdzie i kiedy żostały odnotowane pomiary, powyższą (jakże uroczą tabelkę) można sobie w buty wsadzić!!!!


avatar
Almer

12.07.2010 09:30

0

Widać od początku sezonu, że Roberta nie ma w prędkościach maksymalnych na czołowych miejscach, mierzonych w poszczególnych sektorach i na najdłuższej prostej, zarówno w treningach, kwalifikacjach jak i w wyścigu. Czy powinni wyppośrodkować docisk: pewnie tak, ale wszystko się z tym wiąże: np: zużycie i temperatura opon, następną konsekwencją jest twardość zawieszenia. To jest jak pajęczyna pociągasz za jeden sznurek ale ciągniesz też za pozostałe.


avatar
atomic

12.07.2010 09:32

0

12@ już ci kolego objaśniam . odnotowane pomiary odnotowano tydzień temu podczas gonitwy trzylatków przy minimalnym obciążeniu 100g ołowianym odważnikiem . o więcej informacji poproś ananasa on ma szczegółowe statystyki


avatar
ravek29

12.07.2010 09:39

0

@12: no to się kolega pochwalił wypowiedzią... Już wyjaśniam: gdzie: na Silverstone kiedy: wczoraj w razie pytań pisz do Kasi.


avatar
skidmarks

12.07.2010 09:54

0

Różnice w prędkościach jak najbardziej wykazały inaczej zatankowane bolidy. Zauważyć mozna też że przez 3 lata przy setup Kubica bardziej skupia się na downforce a nie na topspeed. Tak było w BMW miedzy Heidfeldem. Możliwe jest to że szuka przy słabszym bolidzie w bardziej ciasnych technicznych sekcjach toru większych szans.


avatar
ravek29

12.07.2010 10:07

0

@16: Bolidy są zawsze zatankowane tak samo (różnice mogą być bardzo niewielkie) gdyż wszyscy startują z pełnym bakiem i kończą praktycznie z pustym. Przypominam, że nie mamy tankowania od tego sezonu. Jeśli chodzi o szukanie szans, to raczej niewiele jest takich torów w kalendarzu, gdzie downforce jest aż tak bardzo istotny, że może zaważyć na wygranej. Przede wszystkim niestety przyspieszenie i prędkość max. jaką daje F-duct się teraz liczy i niestety bez tego Renault nie ma co liczyć na przeskoczenie Merca. Choćby nie wiem jaki mieli downforce w Renault, to to nie wystarczy do wygrywania wyścigów.


avatar
ravek29

12.07.2010 10:10

0

... i tak na koniec: pomiary top speed zapisywane są prawdopodobnie przez cały wyścig dla każdego z bolidów a w tabelce wyżej są właśnie są tego rezultaty - czyli najwyższa zanotowana dla poszczególnych bolidów


avatar
Pocisk

12.07.2010 10:36

0

@14, 15 he he - thx za info - będę telefonował. Chodziło mi o bardziej merytoryczne dane (chociażby ze speed trapów), bo takie sugerowanie się największymi osiągniętymi prędkościami nie ma najmniejszego sensu - nic z tego nie wynika.


avatar
Roll

12.07.2010 11:03

0

dziwne te wyniki


avatar
bhc

12.07.2010 11:04

0

Kiedy zaczynałem przychodzić na ten portal komentarze pod postami były świetne - było ich mniej, nie były agresywne i zawierały mądre stwierdzenia poparte wiedzą i logicznym myśleniem. Szkoda że wejście kubicy do f1 zostało tak zauważone i ściągnęło te bezmyślne i agresywne dzieciaki.


avatar
bhc

12.07.2010 11:06

0

Nie piszę dużo chociaż śledzę uważnie wyścigi i całą otoczkę z tym związaną. Ale na litość boską, jak jeden z drugim nie macie nic mądrego do napisania to nie piszcie ! Skończcie z tym chlewem


avatar
atomic

12.07.2010 11:09

0

22@ powaga zabija i niestety powoli


avatar
bhc

12.07.2010 11:19

0

A nie masz czasem wrażenia że powoli zaczyna sie tu tworzyć drugie wp czy onet ? Połowa postów to bezużyteczny chłam który powoduje przesuwanie się dobrych postów na koniec stawki i zmusza do przewijania strony.


avatar
atomic

12.07.2010 11:29

0

dzieciaki chcą pogadać o f1 ale różnica pokoleń robi swoje , nic na to nie poradzimy .kiedyś dorosną i też się będą wkurzać . a póki co ignorować i pisać .


avatar
szalek

12.07.2010 11:58

0

to po prostu tor nie odpowiadal bolidowi nie mogl nabrac predkosci .... przeciez wczesniej kubica byl w czolowcze tej klasyfikacji


avatar
seba604

12.07.2010 16:14

0

Pietrow ma taką przewagę nad Kubica ,bo Kub odpadł na początku wyścigu kiedy to w bolidzie jest dużo paliwa i prędkości są dużo mniejsze ,więc...


avatar
cyk

12.07.2010 21:31

0

Dziwne ale ja na kilku torach widziałem Renault w TOP V-max ale pewnie np. kolega Almer ma lepsze info....


avatar
sever

12.07.2010 21:52

0

WIELKI szacunek dla Webera- jak musiał nadrabiać miedzy prostymi!


avatar
mazur81

12.07.2010 22:08

0

22 popieram. Błogosławieni Ci którzy nie mając nic do powiedzenia nie obracają tego faktu w słowa


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu