WIADOMOŚCI

Podwójny problem z hydrauliką w Sauberze
Podwójny problem z hydrauliką w Sauberze
Zespół Petera Saubera rozpoczyna sezon 2010 w stylu w jakim sprawowały się jego bolidy w najgorszym możliwym okresie za czasów kierowania zespołem przez koncern BMW. W dzisiejszym GP Bahrajnu oba bolidy miały wyciek z układu hydraulicznego i nie dojechały do mety.
baner_rbr_v3.jpg
Kamui Kobayashi
„Niestety to był krótki wyścig dla mnie ponieważ na 12 okrążeniu straciłem wspomaganie kierownicy i od tej pory nie mogłem zmieniać biegów z powody problemów z układem hydraulicznym. Miałem całkiem udany start, podczas którego nadrobiłem cztery pozycje, ale zblokowałem koło i spłaszczyłem oponę. Po fakcie, uważam że lepiej byłoby startować na miękkich ogumieniu. Pedro był szybszy na nim.”

Pedro de la Rosa
„Miałem dobry start, ale potem straciłem pozycję, gdy musiałem uciekać poza tor, omijając inne bolidy. Na poboczu straciłem przyspieszenie i kilka bolidów wyprzedziło mnie i przed zakrętem numer cztery straciłem kilka pozycji. Czułem, że mamy bolid zdolny do walki o punkty i mieliśmy szansę to osiągnąć, ale na 29 okrążeniu zostałem wezwany do boksów z powodu problemów z układem hydraulicznym.”

Peter Sauber, szef zespołu
„Oczywiście miałem zupełnie inne oczekiwania na to w jakim stylu powrócę do Formuły 1 jako szef zespołu, zwłaszcza po obiecujących sesjach testowych. Ale nawet przed wyścigiem nasze pozycje były rozczarowujące. Sam wyścig pod względem osiągów był w porządku, a obaj kierowcy walczyli o pozycje, gdy pojawił się problem z hydrauliką. Musimy przeanalizować to i rozwiązać jak najszybciej.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

15 KOMENTARZY
avatar
F1.09

14.03.2010 15:52

0

Jak dobrze że Kubica opuścił BMW.


avatar
Budyn_F1

14.03.2010 15:57

0

Kubica wiedzial napewno ze BMW bedzie slabe dlatego im podziekowal i odszedl.


avatar
m4ximus13

14.03.2010 15:58

0

Cóż w Renault Pietrow też miał dzisiaj problemy, oby to była jednorazowa usterka.


avatar
k.lebsky

14.03.2010 16:02

0

Nie wiem dlaczego Sauber na siłe pcha się do F1. Jako zespół nigdy nie osiągnął sukcesów. Teraz też: przeciętni kierowcy, brak sponsorów i ten brzydki budzący skojarzenia z BMW bolid. Tak wszystko pchane na siłe, bezsens totalny.


avatar
Roll

14.03.2010 16:08

0

Dobrze że juz tam Kubica nie jeździ


avatar
asuser

14.03.2010 16:09

0

jak Kubica zwiewał z BMW to wiedział aby tyle, że Saubera wcale nie bedzie w 2010 roku


avatar
david9

14.03.2010 16:14

0

Sauber zawsze był cienki i cienki pozostanie dopiero ten mariaż z BMW dało jakieś sukcesy. Kobayashi chyba trochę za wcześnie okrzyknięty został wielkim talentem w F1. Chyba nie każdy pamięta że Toyota pod koniec ubiegłego sezonu miała bolid na miarę czołówki.


avatar
darecky3

14.03.2010 16:16

0

2. i 6. To nie Kubica odszedl, to BMW rozwiazalo umowe z kierowcami w tym i z Kubica. Naprawde prosze was o rozsadek w komentach...


avatar
asuser

14.03.2010 16:19

0

8. nastepnym razem będe bardziej konkretny, bo widze ze traktujesz wszystko dosłownie :)


avatar
padre

14.03.2010 16:23

0

Dobrze,że Robert zmienił barwy i nie jeździ w Sauberze! Wielu było takich,którzy krytykowali i uważali,że Sauber pójdzie w ślady Brawna z 2009r.


avatar
nomadwcm

14.03.2010 17:16

0

A miałem nadzieje że powalczą , że w końcu coś ruszyło ... a tu dupa .... ale jeszcze wszystko jest możliwe.


avatar
el_diablo

14.03.2010 17:37

0

Kobayashi na jednym z ujęć zjechał a własciwie toczył sie poza optymalna linią uszkodzony a komentatorzy niewidomi.


avatar
bullit34

14.03.2010 19:02

0

Mam pytanie. Gdzie są dziś Te osoby które twierdziły że przejście Roberta z BMW do Renault jeszcze mu bokiem wyjdzie? Gdyby nie pech Roberta i Witalija byłby super początek za to BMW okazało się AWARYJNE a nie tak jak wielu sądziło KONKURENCYJNE


avatar
Myntel

14.03.2010 22:11

0

Ludzie to jeden wyścig... W Ferrari szwankują 4 silniki a wy pier*olicie o hydraulice Saubera.


avatar
marcin20

14.03.2010 22:27

0

Dobrze, że w Renault na razie nie ma z tym problemu.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu