WIADOMOŚCI

Renault podejmie decyzję pod koniec roku
Renault podejmie decyzję pod koniec roku
Renault podejmie decyzję w sprawie swojej obecności w Formule 1 w przyszłości do końca roku. Tak przynajmniej stwierdził dyrektor wykonawczy Renault, Carlos Ghosn.
baner_rbr_v3.jpg
"Musicie być cierpliwi" - cytuje go agencja Reutersa. "Wydamy oświadczenie w sprawie obecności w Formule 1 przed końcem roku."

Renault wysyła sprzeczne sygnały. Niedawno zespół podpisał trzyletnią umowę z TW Steel, a zaledwie dziś rano informowaliśmy, że Jean-Francois Caubet w wywiadzie dla L’Equipe zagwarantował obecność zespołu w stawce w przyszłym sezonie.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

247 KOMENTARZY
avatar
ris

05.11.2009 21:26

0

@ris- taaa jedna czarna wrona ( nie mylić z owcą ) w stadzie wystarczy ;-)) Wydaje mi się również, ze kolega Prezes ma słabe przebicie w zarządzie jak widać na obrazku, który właśnie oglądamy;-).


avatar
maciek71

05.11.2009 21:28

0

ciekawe co powiedzial Kubica Mikolajowi Sokolowi dzis w szczecinie przyjechal poscigac sie na silver gokartem a potem dal wywiad wiec moze cos sie wyjasni


avatar
gucioF1

05.11.2009 21:45

0

106. maciek71 pewnie coś w stylu: "Co się stało, to się nie odstanie" A tak na serio to też jestem bardzo ciekawy.


avatar
music

05.11.2009 21:51

0

gdyby Kubica w tym sezonie był w Red Bull zamiast Webera - na bank był by mistrzem !:) a co do Renault to mam nadzieję, że jednak się pośpieszą z decyzją bo gdyby to nawet chodziło o Schumachera jeśli wszystkie kotrakty będą podpisane to nie wiele można zdziałać


avatar
kumahara

05.11.2009 21:51

0

Bardzo dziwne zachowanie Renault, za cholerę nie mogę znaleźć racjonalności w ich postępowaniu poza zmarnowaniem Kubicy najbliższych perspektyw, Alonso odszedł a jeszcze tak niedawno nikt nawet nie pomyślał o takim kroku, o co tu chodzi ?! Co za chwiejny team, przyłączam się niestety do tych co przewidują odejście Renault z końcem tego roku. Niezrozumiały i bezzasadny termin takiego oświadczenia, to jakieś żenujące nieporozumienie !!!


avatar
Marti

05.11.2009 22:06

0

99. mariusz-f1 - ale czy widzisz w tym sens? Niespełna miesiąc temu zatrudnili kierowcę a teraz mają mu dać wolną rękę? Chyba że tak jak pisałam wcześniej zarząd koncernu Renault wcześniej nie chciał się wycofywać a teraz rozważa taką możliwość. @ 109. kumahara - podsunąłes mi pewną myśl: może Alonso podejrzewał, że Renault chce się wycofać, bądź rozważa takie posunięcie, dlatego zawczasu uciekł do Ferrari.


avatar
walerus

05.11.2009 22:13

0

Cierpliwości... cierpliwości.....cierpi.......


avatar
Marti

05.11.2009 22:18

0

111. walerus - nie zaszkodzi być przygotowanym na wszystkie ewentualności ;-)


avatar
maciek71

05.11.2009 22:20

0

przypomnijcie sobie co mowil Alonso przejscie do Ferrari


avatar
ris

05.11.2009 22:22

0

110. Marti - Renówka dla Alonso to była przechowalnia. Wiedział doskonale że, "jego" bank zrobi wszystko aby mógł zmienić kolor żółty na czerwony. Z drugiej strony gdyby w zespole dalej funkcjonował Flavio to z pewnością nie mieli by rosterek -->> To be, or not to be. Znów zacznę krakać ale nie sądzę aby RK czekał do grudnia na ifo -->> sorry Winetou business is business. Chyba, że będzie pewny startu ;-)


avatar
mariusz-f1

05.11.2009 22:23

0

110.Marti - Wiem że to nie ma sensu , ale ostatnio prawie wszystkie wypowiedzi ludzi z Renault nie mają sensu i nie pokrywają się ze sobą ! Pozdrawiam .


avatar
mariusz-f1

05.11.2009 22:31

0

114.ris - no mam nadzieje że nie będzie czekał do grudnia i zwieje z Reni czym prędzej ,bo jeśli będzie czekał do końca roku ,to go zobaczymy w przyszłym sezonie ale w rajdach !


avatar
gucioF1

05.11.2009 22:42

0

114. ris zgadzam się . Też mi się wydaje że Robert i Daniel nie pozwolą sobie na tak długi okres oczekiwania i coś zrobią żeby nasz rodak jednak był pewien występu w sezonie 2010. Mam nadzieję że szybko pojawi się jakiś komentarz Roberta co do zaistniałej sytuacji.


avatar
ris

05.11.2009 22:48

0

116. mariusz-f1 - ja też mam nadzieję, ze zrobi to w najbliższym czasie. Ale gdzie ? BGP zajęty Nico), MCL - pewnie też (Kimi). Może się powtórzę ale zostaje Sauber. Reszta "starych" zespołów nie wchodzi w grę, FI czy TR ? bez sensu, a nowi są nieprzewidywalni pod każdym względem - nie wiadomo ilu faktycznie wystartuje i ilu z tych co wystartują dotrwają do końca sezonu. Jedyna opcją poza tymi co wymieniłem to ewentualni nowi właściciele Renówki lub Toyoty jeśli im się uda sprzedać zespoły. Innych możliwości na dziś już raczej niema. Co zrobi Robert ? Bóg raczy wiedzieć ....


avatar
ris

05.11.2009 22:50

0

116. mariusz-f1 - też mam nadzieję. Ale może się zdarzyć, że będzie musiał mimo wszystko poczekać na rozwój wypadków.


avatar
ris

05.11.2009 22:52

0

117. gucioF1 - mój 119 miał być do Ciebie nie do mariusz-f1. już sie z nerwów mylę :-)))))


avatar
mariusz-f1

05.11.2009 22:58

0

119.ris - tylko źe juź nie ma na co czekać ! Myśle że są jakieś szanse z McL ale do Saubera ? Juź widze mine Nikusia .....


avatar
maciek71

05.11.2009 22:59

0

118 ris z tego co wiem Toyota odpada oni nie nsprzedaja zespolu zwalniaja ale nie sprzedaja startuja w innych seriach


avatar
BMWbmw

05.11.2009 23:04

0

121. mariusz-f1 masz racje nikuś nie pozwoli aby Robert wrócił...


avatar
strong1

05.11.2009 23:05

0

Mariusz-nie chcę Ci odbierać nadzei na McL,ale dlaczego nie zdecydowali się na Roberta wcześniej? Dlaczego tak chwalą Kimiego od wielu tygodni? Dlaczego Hamiltonowie nie oportunizują już? Myślę,że się pogodzili,a wynagrodzenie Fina ma pokryć Merc.


avatar
mariusz-f1

05.11.2009 23:06

0

Bym zapomniał . W ostatnich miesiącach już miałem serdecznie dość tego j......ego BMW ! Ale po ostatnich WYCZYNACH Renault ,to już sam nie wiem co mam napisać i lepiej to przemilcze ......


avatar
ris

05.11.2009 23:08

0

121. mariusz-f1 - tonący się brzytwy chwyta jak nie będzie innej opcji to i Sauber może się okazać zbawienny o ile go tam by chcieli. 122. maciek71 - podobno tak ale nie zagwarantujesz, że nie pojawi się tajemniczy kupiec , który będzie chciał wyłożyć kilka mikionów. A na dziś Toyota jest na tzw. prawie i może sprzedać zespół z prawem startu w przyszłym sezonie !


avatar
strong1

05.11.2009 23:12

0

Jak się Peter postawiłby jako szef teamu...Ale szefem może być też Theissen,a na rynku Glock i Klien... Wiadomo,że jazda dla STR lub FI wiązałaby się z redukcją apanaży i raczej małymi perspektywami awansu,acz Scuderia Torro Rosso dawała troszkę większe-ze względu na powiązania z RBR.Naciągane... Nie wykluczam,że Robert powie pas jeśli ma jeżdzić dla kadłubowych zespołów-nie oszukujmy się-dwa ostatnie takimi są... Chyba najlepiej jakby "Renia" jednak sprzedała się...


avatar
ris

05.11.2009 23:16

0

Sauber walczył o 14 teamów a może wystartować w nowym sezonie 10-12 i to będzie dopiero kabaret ;-)


avatar
mariusz-f1

05.11.2009 23:18

0

123.BMWbmw - tylko nie wiadomo , czy Krasnal będzie miał coś do gadania w tej sprawie ?


avatar
BMWbmw

05.11.2009 23:23

0

129. mariusz-f1 obawiam się że będzie miał :/


avatar
mariusz-f1

05.11.2009 23:24

0

124.strong1- Nie odbieraj mi tych resztek nadzieji z McL , choć wiem że szanse ma nikłe aby u nich jeździł .


avatar
maciek71

05.11.2009 23:26

0

126 ris Toyota juz potwierdzila ze nie sprzedaje zespolu najprawdopodobniej nsprzeda tylko mozliwosc startow do 2012


avatar
ris

05.11.2009 23:28

0

Zastanawia mnie czego Prezes Reno nie wie dziś co będzie za miesiąc ??? Sponsorzy przy takiej postawie nie będą walić oknami i drzwiami. Bilans firmy z całą pewnością jest już obliczony bo na dwa miesiące przd końcem roku to żadna sztuka obliczyć, więc czego się może dowiedzieć ??? Chyba tylko tego; czy, kto i za ile kupi zespół.


avatar
asc

05.11.2009 23:29

0

Czemu wpędzacie się w spirale, którą napędzają brukowce w stylu Gazeta Wyborcza (skoczne tytuły byle tylko kliknąć i nabić odsłony). Do wczoraj autosport.com nie podał żadnej informacji o Renault, za to było pełno plotek z francuskich dzienników, które szukają sensacji. Jeśli zarząd zadecyduje o wycofaniu się z F1 to najprawdopodobniej nastąpi to dopiero po końcu sezonu 2010. Zresztą dlaczego PSA miałoby zrezygnować z F1? Peugeota promują w LeMans, Citroena w WRC, a Renault w F1. Z Loebem są w WRC ciągle na topie. W LeMans pokonali wreszcie Audi. To może trzebaby jeszcze poprawić się w F1? ;) Po Loebie wiedzą, że do wyników potrzebni im dobrzy kierowcy, po Dieslu w LeMans wiedzą, że oszczędny silnik do duży plus. Odpowiednie zastosowanie tego w F1 mogłoby dać ciekawe rezultaty i możliwe, że coś więcej niż #3 w klasyfikacji konstruktorów. Dla nas ciekawe byłoby to, że KUB mógłby pojawić się na jakichś pojedyńczych rajdach i może w LeMans? :)


avatar
ris

05.11.2009 23:29

0

132. maciek71 - na jedno wychodzi ;-))) to warsja OEM starty + koło od bolidu aby sie licencja zgadzała ;-))))


avatar
ris

05.11.2009 23:32

0

134. asc- nikt się nie napędza brukowcami. Analizujemy wypowiedzi szefów Renówki. A skoro udzielili jakichś wywiadów niosących dwa odrębne zdania to nalezy wyciągac wnioski.


avatar
mariusz-f1

05.11.2009 23:32

0

130.BMWbmw - ja też się obawiam , ale BMW już nie ma , to kto wie ?


avatar
BMWbmw

05.11.2009 23:40

0

137. mariusz-f1 BMW nie ma, ale to będzie tam sam skład co był w BMW i pewnie dalej z Mario + Willy :/


avatar
strong1

05.11.2009 23:41

0

Wiecie Panowie,a szczególnie Ty @risie kto był rezerwową opcją McLarena według doniesień,na wypadek przegięcia pałki prze Kimiego? Wyobrażacie sobie Roberta w Sauberze,a Nicka w Wolking? Mam nadzieję,że to stupid joke.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu