Ekipy z Faenzy oraz Silverstone także postanowiły przygotować odświeżone kolorystyki na zawody w Teksasie. Kibiców zachwycił zwłaszcza projekt włoskiego zespołu.
Tym samym Racing Bulls i Aston Martin dołączyli do Haasa, który już w poniedziałek zaprezentował zmienione malowanie na swoją domową rundę. O ile jednak projekt brytyjskiej ekipy nie wyróżnia się niczym szczególnym, o tyle ten stajni spod znaku byka zachwycił środowisko F1.
Ta wyjątkowa kolorystyka została stworzona we współpracy ze sponsorem tytularnym, Cash App i nawiązuje do personalizowanej karty płatniczej Visy. Na bolidzie VCARB02 pojawiła się bowiem efektywna perłowo-czarno-bursztynowa barwa żółwia. Zaprezentował ją amerykański piosenkarz i autor tekstów, Shaboozey.
Schemat Astona powstał z kolei na mocy partnerstwa z Aramco. Zespołowi zależało na tym, aby był to projekt inspirowany nauką. Z tego powodu na samochodzie znalazło się wiele wzorów matematyczno-fizycznych. Bardziej widoczne stały się także logotypy sponsora tytularnego.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się