WIADOMOŚCI

  • 20.06.2008
  • 2216
Force India po treningach
Force India po treningach
baner_rbr_v3.jpg
Giancarlo Fisichella
„Wykonaliśmy zaplanowany na dziś program, zrobiliśmy kilka kroków do przodu. W dalszym ciągu jesteśmy jednak relatywnie daleko od innych, mamy dużo roboty do zrobienia. Poziom przyczepności był dość mały w dwóch sesjach, w szybkich zakrętach bolid był podsterowny. Porównywaliśmy również dwa rodzaje opon, bardziej miękkie pracowały dobrze, ale to i tak będzie ciężki weekend.”

Adrian Sutil
„Ogólnie to nie był za dobry dzień, mieliśmy kilka małych problemów technicznych. Główny problem był związany z hamulcami, a potem z przegrzewaniem się opon. Walczyłem podczas hamowania, dziś rano straciłem większą część sesji. Po południu tor był wolniejszy, ponieważ wzrosła temperatura, ciężej było doprowadzić opony do właściwej pracy, ale znaleźliśmy już przyczynę, możemy to poprawić przed jutrem.”

Mike Gascoyne , dyrektor techniczny
„Typowy pierwszy dzień, wykonywaliśmy nasz normalny program związany z ustawieniami i oponami. Adrian zmagał się trochę z bolidem podczas hamowania, musimy nad tym popracować jutro. Udało nam się wykonać nasz program bez większych kłopotów. Sprawa wyboru opon wydaje się być jasna, znaleźliśmy dobre ustawienia bolidu, ogólnie dość dobry dzień.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
rooffi

20.06.2008 19:11

0

moze bedzie dobrze


avatar
daniel316

20.06.2008 19:14

0

Oby im się wreszcie udało wejść do Q2. Należy im się to


avatar
worm

20.06.2008 20:39

0

3mam kciuki..;)


avatar
pz0

21.06.2008 10:12

0

Kiedy w końcu ForceIndia będzie miało nowy bolid. Zapowiadali chyba początkowo na Turcję, Już jest Francja a oni dalej w starym VJM01. Wygląda na to że teraz zostali zdecydowanie za ToroRosso. Dokąd nie pokażą nowej bryczki to sytuacja chyba będzie podobna do zeszłorocznej Spykera.


avatar
pz0

21.06.2008 11:02

0

Właściwie to teraz dopiero zdałem sobie sprawę z tego że to jest ciągle bolid Jordana z 2005 roku. Przecież Midland wystartował na Jordanie, Spyker go tylko zmodyfikował, a obecna konstrukcja VJM01 jest tylko kolejną modyfikacją Jordana z 2005. To jest naprawdę stara konstrukcja, więc Hindusi nie mają jak na razie czego szukać w F1. To już SuperAguri miało lepiej bo jeździło w bolidzie Hondy z 2006.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu