WIADOMOŚCI

Raikkonen: nikt nie musi mi mówić gdzie mam się poprawić
Raikkonen: nikt nie musi mi mówić gdzie mam się poprawić
Kimi Raikkonen w Kanadzie zasugerował, że jego problemy podczas sesji kwalifikacyjnych mogą być związane z ogumieniem.
baner_rbr_v3.jpg
Fin w tym roku nieźle radzi sobie podczas wyścigów jednak jego piętą achillesową w tym sezonie zdecydowanie są sesje kwalifikacyjne, o czym świadczy fakt, że jeszcze ani razu nie pokonał w nich swojego kolegi z zespołu, Sebastiana Vettela.

Po wyścigu w Monako, gdzie Fin rozpoczynał i kończył wyścig na szóstej pozycji, szef zespołu, żartując zadał mu pracę domową polegającą na napisaniu sto razy: „będę lepiej jeździł w kwalifikacjach”.

Fin pytany o to czy jest jakiś konkretny obszar auta, który sprawia, że ten tak słabo wypada w sobotnie popołudnia, odpierał: „Nie sądzę, aby to był jeden obszar.”

„Oczywiście opony i doprowadzenie ich do właściwej pracy stanowią ogromny klucz do udanych kwalifikacji i stanowi to ogromną różnicę.”

„Musimy postarać się lepiej wykonywać pracę, lepiej jeździć, wykonać dwa lub trzy dobre okrążenia. Jestem pewny, że uda nam się, ale jest to dość zdradliwe.”

„Wiem, gdzie musimy się poprawić. Nikt nie musi mi tego mówić, gdyż bardzo łatwo to dostrzec.”

„Utrudniamy sobie życie w soboty, więc jeżeli poprawimy ten aspekt, będziemy mogli mieć niezłą prędkość podczas wyścigu.”

„Gdy startuje się z pozycji, na której nie powinieneś się znaleźć, jasne jest, że wyścig staje się dużo trudniejszy.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

6 KOMENTARZY
avatar
TrollMan

05.06.2015 13:29

0

Szkoda mi go, bo wygląda na to, że albo się wypalił, albo, co gorsza, nigdy dobry nie był.


avatar
elin

05.06.2015 14:24

0

" Musimy postarać się lepiej wykonywać pracę, lepiej jeździć, wykonać dwa lub trzy dobre okrążenia. " Kimi - nie gadaj tylko działaj !


avatar
Greek

06.06.2015 08:29

0

Był dobry, był, ale za czasów Maka. Tylko wtedy go niszczyła awaryjność.


avatar
viggen

06.06.2015 13:41

0

@3 Tu nie chodzi o Maka. Tu chodzi o opony Michelin. Był najszybszym kierowcą na tych oponach i nawet Renault z kierowcą Alonso, którzy byli "faworyzowani" przez francuską firmę oponiarską byli w stanie zatrzymać Fina. Fina tylko zatrzymywały awarie Maka....


avatar
viggen

06.06.2015 13:41

0

(...) którzy byli "faworyzowani" przez francuską firmę oponiarską byli w stanie zatrzymać Fina(...) - NIE BYLI. Tak miało być *


avatar
viggen

06.06.2015 13:42

0

Nie byli w stanie zatrzymać Fina - teraz jest dobrze*


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu