WIADOMOŚCI

De la Rosa: musimy dojeżdżać do mety
De la Rosa: musimy dojeżdżać do mety
Zespół HRT, który tradycyjnie nie uczestniczył w przedsezonowych przygotowaniach do sezonu F1 swoim nowym bolidem, zadowolony jest, że w Malezji mógł zebrać trochę informacji o swoim aucie i liczy na kontynuowanie poprawy osiągów w Chinach.
baner_rbr_v3.jpg
Pedro de la Rosa
„Po dwóch Grand Prix, przybyliśmy do Chin zdecydowanie lepiej przygotowani, mając za sobą spory przebieg i sporo nauki, w szczególności po GP Malezji. Wszystkie dane zebrane podczas ostatniego wyścigu są dla nas bardzo ważne, gdyż nie możemy zapominać, że nie mieliśmy przedsezonowych przygotowań. Teraz mamy lepszy obraz tego w jakich obszarach musimy się poprawić, ale najważniejszą rzeczą na tym wstępnym etapie jest kończenie wyścigów. To podstawowy cel, aby móc się uczyć i poprawiać z wyścigu na wyścig. Najtrudniejsza część jeszcze przed nami, ale jesteśmy lepiej przygotowani. Chiny to tor, na którym zawsze dobrze mi się jeździło, zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Nie jest to szczególnie wymagający tor dla bolidu, ale aerodynamika zawsze jest podstawą.”

Narain Karthikeyan
„Wykonaliśmy krok do przodu w Malezji a naszym celem z pewnością jest kontynuowanie tego trendu w Chinach i podczas reszty sezonu. Mimo, że udało nam się ukończyć wyścig, na Sepang cały czas mieliśmy problemy z chłodzeniem, a gdy tylko uporamy się z tym będziemy w stanie uwolnić jeszcze trochę osiągów bolidu. Tylna prosta na torze w Szanghaju jest jedną z najdłuższych w kalendarzu a zacieśniający się pierwszy zakręt jest wyjątkowym wyzwaniem, gdyż wejście w niego następuje na najwyższym biegu, podczas gdy na wyjściu jedzie się na dwójce. Dodatkowo na torze jest kilka wolnych i technicznych zakrętów, a także szybka zmiana kierunków na sekwencji zakrętów numer 7 i 8. Biorąc pod uwagę tak zróżnicowaną charakterystykę, to w równym stopniu wymagający tor dla trakcji, aerodynamiki oraz stabilności hamowania.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

11 KOMENTARZY
avatar
Mareckis

09.04.2012 14:59

0

He, tyle kroków ten zespół dokonał że powinni już być conajmniej w punktach


avatar
Kalor666

09.04.2012 16:08

0

A może FIA powinna zmienić punktację i dawać 0,5 punktu za dojechanie do mety???


avatar
Grzesiek 12.

09.04.2012 17:40

0

Nie ma to jak ambitne cele :D


avatar
Ananas

09.04.2012 17:59

0

Miejsca Pedro De la Rosy w GP Chin, w których brał udział. W nawiasie zespół, który w danym sezonie reprezentował. Sezon 2006: 5. miejsce (McLaren) Sezon 2010: nie sklasyfikowany z powodu awarii silnika (Sauber)


avatar
Ananas

09.04.2012 18:06

0

Miejsca Naraina Karthikeyana w GP Chin, w których brał udział. W nawiasie zespół, który w danym sezonie reprezentował. Sezon 2005: nie sklasyfikowany z powodu wypadku (Jordan) Sezon 2011: 23. miejsce (HRT)


avatar
sapphire

09.04.2012 21:09

0

Ambitnie :D


avatar
Święty

09.04.2012 21:45

0

5. jest gdzies ten wypadek w necie?;> z checia bym obejrzał :)


avatar
slkl

09.04.2012 21:47

0

dzięki ananas, pisze tylko po to żebyś wiedział ze fajnie czyta się twoje statystyki :)


avatar
slkl

09.04.2012 21:50

0

http://w w w.youtube.com/watch?v=TuVwucJH07M


avatar
bartek1515

09.04.2012 21:58

0

@7 Święty Tak jest, na youtube znajdziesz :) Wypadek miał miejsce w okolicach wyjścia na najdłuższą prostą. Nie wiem jak on to zrobił, to miejsce nie jest zbyt niebezpieczne, bo wyjście jest łagodne na końcu (chyba, że wyleciał na nierównościach i zahaczając o pobocze go obróciłoi zniosło). Możliwe, że był jakiś kontakt ale inne auta na to nie wskazują. Nagranie niewiele pokazuje ale nieźle przydzwonił, sądząc po szczątkach w jakie zamienił się bolid po zderzeniu z barierą.


avatar
Patryk1231low

11.04.2012 18:29

0

mają KERSA i DRS a nadal aerodynamika i kiepski śilnik bardzo ich spowalnia


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu