WIADOMOŚCI

Simon opuszcza FIA i dołącza do PURE
Simon opuszcza FIA i dołącza do PURE
Gilles Simon, były główny inżynier ds. silników Ferrari a ostatnio dyrektor FIA ds. układów napędowych, postanowił zmienić pracodawcę, przechodząc do nowoutworzonej przez Craiga Pollocka firmy PURE, która ma zajmować się konstruowaniem nowych jednostek napędowych dla F1.
baner_rbr_v3.jpg
Simon dołączył do FIA w grudniu 2009 roku a swoją nową pracę w PURE rozpocznie od przyszłego miesiąca.

„Ten angaż jest kolejnym krokiem milowym w rozwoju PURE” mówił Pollock. „Z Gillesem Simonem na pokładzie mamy wyjątkowego i sprawdzonego projektanta układów napędowych, który współpracował przy tworzeniu programu przyjaznego środowisku w F1.”

„Tworzenie F1 bardziej przyjaznej środowisku jest moim osobistym celem” mówił z kolei Gilles Simon. „Regulamin dotyczący układu napędowego na sezon 2014, stanowi największą zmianę w tym obszarze w F1 od dekady.”

„Okazja rozwijania układu napędowego PURE jest fantastycznym wyzwaniem i pozwala mi powrócić do mojej pasji- projektowania silników.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
fanAlonso=pziom

28.07.2011 23:31

0

pozwala ci powrócic ? chyba do projektowania temperówek a nie silników ! pieprz... ekologia !


avatar
TommyRMF1

29.07.2011 02:53

0

jakby ludziom zależało na tej ekologii to by zlikwidowali dawno auta, statki, samoloty itd. itp., a tu chodzi tylko o kasę...


avatar
raf110

29.07.2011 08:12

0

Co oni się tak uparli na tą ekologie może niech wprowadzą hybrydy albo elektryczne silniki albo sam KERS. Zchodzi na psy ten sport przeciez o to chodzi w tym sporcie ze jest najszybszy najgośniejszy najdroższy i dzięki temu numer jeden na świecie.


avatar
roko

29.07.2011 10:07

0

Dawno już nic nie komentowałem tutaj ale ten manewr jako żywo przypomina pewna sprawę przed laty. Niejako Gerhard Schroeder jak kanclerz Niemiec doprowadza do podpisania kontraktu na budowę rury na dnie Bałtyku a jako już nie kanclerz zostaje szefem dyrektorów w Gazpromie, firmie tę rurę budującą. Tutaj mamy podobnie, Simon jako konstruktor silników doprowadza do zmian regulaminowych jakie mają nastąpić w F1. Zna zatem specyfikę parametrów jakie silniki nowej generacji winny posiadać (ciekawe ile kruczków jest w tej specyfikacji ???) i teraz idzie do nowej firmy która ma budować silniki spełniającymi wymogi nowego regulaminu. Ale w sumie, każdy orze jak może.


avatar
lukasz1

29.07.2011 12:26

0

Chyba czegoś tu nie rozumiem, po co PURE ma projektować silniki, skoro to robią producenci silników poprzez różne firmy silnikowe. Czy oni chcą...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu