FIA potwierdziła strefy wyprzedzania na GP Turcji. Na Istambul Park kierowcy będą mogli aktywować tylne skrzydło tuż przed zakrętem numer 11.
Strefa pomiaru odległości między bolidami znajdować się będzie natomiast przed dohamowaniem do zakrętu numer 9.Strefa wyprzedzania będzie zlokalizowana dokładnie tam, gdzie w ubiegłym roku doszło do kolizji między prowadzącymi w wyścigu kierowcami Red Bulla.
03.05.2011 17:13
0
lepiej by było wtedy kiedy mogliby używać DRS po zakręcie 10 a nie przed 11
03.05.2011 18:25
0
a jeszcze lepiej na całym odcinku między 10 a 12 ;)
03.05.2011 19:16
0
"...Strefa wyprzedzania będzie zlokalizowana dokładnie tam, gdzie w ubiegłym roku doszło do kolizji między prowadzącymi w wyścigu kierowcami Red Bulla." a winno być: tam, gdzie w ubiegłym roku obecny mistrz świata S. Vettel wjechał w sposób zamierzony w bolid swojego kolegi M. Webbera.
03.05.2011 21:44
0
3. Nie wierze, że chciał pozbawić siebie 18 punktów. Po prostu zrobił to w stylu Hamiltona z lat 2007-2008. Za agresywnie. Celowo to wjeżdżał Schumacher swego czasu (swoją droga sprytnie).
03.05.2011 22:46
0
Wiem, że z łatwością mogę sobie znaleźć schemat toru, a i również to, że jako miłośnik F1 powinienem znać wszystkie tory na pamięć ;-), jednak to info wyglądałoby znacznie lepiej z mapką toru i zaznaczonymi na niej strefami. Nie wiem, czy dobrze rozumiem -'Na Istambul Park kierowcy będą mogli aktywować tylne skrzydło tuż przed zakrętem numer 11.'- czyli będą mieli aktywny DRS w 11? i dalej na prostej?
03.05.2011 22:49
0
1. "lepiej by było wtedy kiedy mogliby używać DRS po zakręcie 10 a nie przed 11" - to nie to samo?
03.05.2011 22:55
0
Z tego co pamiętam to tej prostej nie ma tam zbyt wiele. Może lepiej byłoby od 10 do 12? Mam nadzieję że FIA wie co robi :-)
03.05.2011 23:12
0
No i proszę bardzo, wchodzę sobie na odnośnik 'ToryF1' i na 'Turcja', a tam: 'Zwycięzcy z ostatnich lat: 2006 F. Massa - Ferrari 2005 K. Raikkonen - McLaren' Czas się zatrzymał ... i nie tylko na tym torze. :(
03.05.2011 23:33
0
5. Już sam sobie znalazłem odpowiedź. DRS- w zakręcie 11 i dalej na prostej do 12.
04.05.2011 09:17
0
od 10 do 12 to byłaby przesadza, w połowie prostej bolidy zamieniłyby sie miejscami, to sztuczne jest jak cholera, sam KERS + ten opony dawają taką widowiskowośc ze tego DRSu nie potrzeba
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się