Pirelli poinformowało dziś o rodzajach opon, które zostaną dostarczone zespołom podczas trzech kolejnych rund tegorocznych mistrzostw – GP Turcji, Hiszpanii oraz Monako.
Podczas czwartego i piątego weekendu wyścigowego, a więc na torach Istanbul Park oraz na Circuit de Catalunya, ekipy będą miały do dyspozycji – tak jak podczas trzech pierwszych rund – ogumienie wykonane z miękkiej oraz twardej mieszanki. 26 maja, na ulicach Monako, obok miękkiej mieszanki, zadebiutuje natomiast super-miękkie ogumienie włoskiego dostawcy.„Uważnie przyjrzeliśmy się charakterystykom torów, aby pomóc w stworzeniu wyścigów równie ekscytujących jak te, które widzieliśmy w tym roku do tej pory” - mówił Paul Hembery z Pirelli.
„Szczególne oczekiwania związane są z Monako, gdzie po raz pierwszy ujrzymy w akcji opony wykonane z super-miękkiej mieszanki. Są one zupełnie inne niż pozostałe nasze produkty i powinny okazać się bardzo efektywne na ulicach Monte Carlo”.
16.04.2011 14:10
0
Jak mówi klasyk: dobra guma nie jest zła. Zobaczymy jak super-miękkie sobie poradzą, bo chyba z nimi był największy problem podczas testów.
16.04.2011 14:47
0
Supermiękka MIESZAKA xd
16.04.2011 15:04
0
Ciekawe jak szybko super-miękka będzie się degradować
16.04.2011 16:33
0
"obok miękkiej mieszanki, zadebiutuje natomiast super-miękkie ogumienie włoskiego dostawcy". Czy to znaczy że kierowcy będą dysponować tylko miękką i supermiękką mieszanką? Troche dziwne połączenie
16.04.2011 16:45
0
tak, monako jest pod tym wzgledem wyjatkiem.
16.04.2011 16:48
0
Dziwne ale dobrze jak by tak było i tak w monako opony tak szybko nie degradują się bo to tor uliczny więc mała przyczepność=Mała degradacja :D Na twardej cały wyścig by śmigneli :D
16.04.2011 18:32
0
@5 kempa007 @6 kwiatek1296 racja Monako to najbardziej specyficzny tor w kalendarzu i chyba jedyny gdzie istnieje takie połączenie.
16.04.2011 20:50
0
z taką szybką degradacją ich opon, zapowiada się nieźle, ciekawe czy mechanicy w boksie dostali podwyżkę w związku z większą ilością pracy w tym sezonie?
16.04.2011 21:14
0
Miękkie gumy to więcej pit stopów a co za tym idzie szansa na przetasowania......o które w Monaco dość ciężko na torze.
16.04.2011 22:52
0
9. Obejrzyj Alonso w 2010, pozdrawiam :D
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się