2010-11-13 GP Abu Zabi - Kwalifikacje 14:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | |
---|---|---|---|---|
1 | S.Vettel | Red Bull | 1:39.394 | |
2 | L.Hamilton | McLaren | 1:39.425 | |
3 | F.Alonso | Ferrari | 1:39.792 | |
4 | J.Button | McLaren | 1:39.823 | |
5 | M.Webber | Red Bull | 1:39.925 | |
6 | F.Massa | Ferrari | 1:40.202 | |
7 | R.Barrichello | Williams | 1:40.203 | |
8 | M.Schumacher | Mercedes | 1:40.516 | |
9 | N.Rosberg | Mercedes | 1:40.589 | |
10 | W.Pietrow | Renault | 1:40.901 | |
11 | R.Kubica | Renault | 1:40.780 | |
12 | K.Kobayashi | BMW Sauber | 1:40.783 | |
13 | A.Sutil | Force India | 1:40.914 | |
14 | N.Heidfeld | BMW Sauber | 1:41.113 | |
15 | N.Hulkenberg | Williams | 1:41.418 | |
16 | V.Liuzzi | Force India | 1:41.642 | |
17 | J.Alguersuari | Toro Rosso | 1:41.738 | |
18 | S.Buemi | Toro Rosso | 1:41.824 | |
19 | J.Trulli | Lotus | 1:43.516 | |
20 | H.Kovalainen | Lotus | 1:43.712 | |
21 | T.Glock | Virgin Racing | 1:44.095 | |
22 | L. di Grassi | Virgin Racing | 1:44.510 | |
23 | B.Senna | HRT F1 | 1:45.085 | |
24 | C. Klien | HRT F1 | 1:45.296 |
Vettel zdobywa pole position w Abu Zabi
Sebastian Vettel w trzeciej części sesji kwalifikacyjnej przed GP Abu Zabi okazał się najszybszym kierowcą na torze, uzyskując czas 1:39,394. Walczący o mistrzostwo Niemiec w najważniejszej w tym roku czasówce wyprzedził Lewisa Hamiltona oraz Fernando Alonso.Obok Webbera na starcie ustawi się drugi kierowca Ferrari, Felipe Massa. Z czwartego rzędu do wyścigu przystąpią Rubens Barrichello oraz Michael Schumacher.
Jeżeli FIA nie nałoży żadnych kar na kierowców, piątą linię zajmą jutro Nico Rosberg oraz Witalij Pietrow, który tym razem jest jedynym reprezentantem Renault w czołowej dziesiątce.
Robert Kubica, w kończących sezon kwalifikacjach, z walką o pole position musiał pożegnać się już w Q2, zajmując 11 miejsce.
Biorąc pod uwagę sytuację w mistrzostwach świata kierowców, przed wyścigiem o GP Abu Zabi, Fernando Alonso jest na najlepszej drodze do zdobycia tytułu mistrzowskiego. Aby to osiągnąć Hiszpan musi mieć niezawodny bolid i uniknąć problemów na starcie wyścigu.
Zdjęcia:
komentarze
1. Paatryk
Wg mnie dobrze byłoby gdyby wyścig ułożył sią tak:
P01 - HAM 222p + 25p = 247p - I
P03 - VET 231p + 15p = 246p - II
P06 - WEB 238p + 8p = 246p - II
P11 - ALO 246p + 0p = 246p - II
2. rewiblack
Webber jutro skasuje Alonso, niestety...
3. beltzaboob
@1Paatryk - może być.;)
Oj, będzie się działo, jak mawia Zientara....
4. slepy
Będzie bardzo ciekawy start... Robert obok Pietrowa. ZObaczymy kto ma lepsze starty. Oby obaj jechali dalej po pierwszym kółku...
5. lord_maciek
hamilton skasuje Vettela
6. Pewlo
No to Britney jest w gorszej sytuacji od Kubicy .
7. kuba1808
Petrov skasuje Kubicę.
Hamiltom Vettela.
8. RentonB
Kwalifikacje jeszcze bardziej podgrzaly atmosfere do wyscigu, wspaniale :)
9. miko-mo
ja pier... te renault mnie rozwala
chyba im się odechciało!
10. krystianxp
alonso zdobedzie mistrza oby tylko silnik wytrzymal
11. gogo
I po ptokach jak mówił lotnik opylając lasy.
Wyścig będzie cholernie ciekawy, ale nie z powodu udziału Roberta. Kiepskie szanse na łykniecie Rosberga. Chyba ze części będą fruwać po torze. Mark - możemy znowu na ciebie liczyć?
12. mac7
11 miejsce Kubicy nie jest takie złe. Jutro będzie ciekawy start.
13. seb_1746
beznadzieja, zaskakująco słaba postawa Webbera, oby tylko nie skasował Alonso
14. bigos95
Która była Pieczarka bo się nie przyjrzałem ?
15. gucioF1
Z przodu stawki będzie się działo :)
16. Luk141
oby tylko Vettel nie został mistrzem...
17. konradosf1
Alonso trzeci jest przed Webberem i nie wierze że Mark nie postąpi jak menda. Hamilton powalczy na starcie i możliwe że wyprzedzi Vettela. Alonso nie odpuści i trójka będzie wyglądać tak
1.HAM
2.ALO
3.VET
18. yog
Takiego układu na starcie w życiu bym nie wytypował.
Osobiście liczyłem na Lewisa i niewiele mu zabrakło do P1. Start będzie mega ciekawy. Mark dopiero 5, o co chodzi? Chyba psychicznie nie wytrzymał albo zespół mu "pomógł". Co do Roberta to w Renault chyba już dawno temu sie kasa skończyła i dlatego tak to wygląda, choć moim zdaniem 11P lepsze niz np. 10
Pozdro dla fanów
19. dody
Weber skasuje Alonso. Vettela zgubi silnik. Hamilton będzie Mistrzem. Button jutro zajmuje 2 miejsce
20. ascorp
Kubica będzie 3 w takim ukłądzie
21. FAster92
Bardzo ciekawe i pasjonująe Q . SUPER Q w wykonaniu ALONSO ! TOMA .TOMA !
22. yog
@ascorp
Daj spokój :)
23. noke54
Co w tak ciągle z tym kasowaniem :) Webber skasuje Alonso itd. Bez jaj, obaj walczą o mistrza i jutro będą pewnie cisnąć na 120%. A jak już któryś by wjechał w drugiego, to może mieć powtórkę Schumacher vs Villeneuve z 1997 roku, gdzie Schumachera zdyskwalifikowali z całego sezonu (zabrali mu wszystkie punkty).
24. grzenio_l
Nie sądzę, że WEB wjedzie w ALO. Co by z tego miał? VET by został mistrzem, a jak mi się wydaję to WEB i VET za bardzo to się nie lubią. Mam nadzieje, że ALO zostanie mistrzem, bo na WEB już trudno liczyć, żeby coś zwojował.
25. zelik76
I jest dokładnie tak jak napisałem po 3 treningu. Alonso będzie miał trudną przeprawę z McLarenami, w RBR pan Helmut podziękował Webberowi za lojalność, Vettel ma mega szansę na mistrza, i może go mieć dzięki Webberowi. A u Reni po staremu - dla Roberta przygotowano specjalny pakiet "ruszydupsko po całym torze" z poprzednich 2 GP i twardo celują w Vitie - mistrza kierownicy. Problem w tym że ruskie zamiast pchać się z kopiejkami do Renault paszli do Virgin. Niech mi nikt nie wmawia że Robert nie potrafił przekazać odpowiednich poleceń dotyczących bolidu. Poprostu im się nie chciało. Dawno nie widziałem tak latającego na wszystkie strony bolidu - to już HRT pewno lepiej się prowadził. To już mi nie śmierdzi, to już cuchnie na odległość. To nie prawdziwy team, tylko prywatna firma. Mogę się założyć że jutro zobaczymy Roberta na miękkich mimo tej 11 pozycji, bo ktoś tam ma inne priorytety. Czołówka zjedzie bardzo szybko i byłaby szansa na awans z twardą mieszanką. Oczywiście wiemy to wszyscy, ale w Renault pracują lepsi "fachowcy".
26. mckarmi2
19. dody Tez tak to widzę :D go go Lewis
27. seb_1746
24. grzenio_l- chodzi o strategię zespołu i kontrakt na przyszły sezon
28. rafekf1
Po Q3 wzystko jest jeszcze mniej oczywiste niż było wcześniej, w kontekście jutrzejszego wyścigu. Vettel jak zwykle wysoko, Alonso też na swoim miejscu ale Webber niestety słabiutko i to moim zdaniem koniec jego marzeń o mistrzostwie. Robert zaskakująco słabo ale moim zdaniem wiele nie stracił bo jeśli nawet pojechałby w Q3, to i tak raczej skoćzyłoby się na 10 miejscu a tak pojedzie z P11, założy twarde gumy i jest szansa na dobre tempo na początku wyścigu.
29. dody
Massę trzeba ukarać. Oaml nie zruinował Hamiltonowi kwalifikację
30. melek
nie tak miało być :( oby Mark jutro nie dał sie zmanipulować przez team i nie saksował Alo. Jutro wygra niestety... Ham. Vet gówiarz nie zasługuje na tytuł, tyle w temacie.
31. MaCieQ
Raczej Alonso zostanie mistrzem, na Hamiltona nie ma co liczyć. Przy SC, Mark mógłby coś zdziałać, ale wątpie aby tak sie stało.
32. krystianxp
jutro kubica wystartuje na twardych oponach a cala czolowka na miekich i do tego ciezkimi bolidami moze byc ciekawie przeciez miekka mieszanka szybko sie granulkuje
33. ripazha8
hamiltoo skasuje vetela a weber buttona i alonso ma mistrza
34. konradosf1
@29 Massa był szybszy a Hamilton był na kółku wyjazdowym tak więc chyba niepotrzebnie sie wepchnął
35. david9
Webber jak dlamnie największy przegrany kwalifikacji z jego startami to może być już po mistrzostwie. Drugi wielki przegrany Renault tak zapowiadali ze pod koniec sezonu bedą walczyć o podia a tymczasem teraz to jak widze 7 bolid w stawce nawet za nierozwijanym podobno Mercedesem i porawionym Williamsem. To ja sie pytam gdzie ten cały rozwój i rzekomy progres w sezonie??
36. konradosf1
Poczekajmy jaki bedzie komunikat zespołu w kolorach osy dlaczego ich rakieta była szybsza od Roberta
37. yog
@32
Tak by nakazywała logika a co zrobi Renault to się okaże. Martwię się że znowu ktoś tam "błyśnie" strategia i założą Robertowi miękkie
38. rafekf1
W Renault, to już chyba tradycja, że w Q3 czasy gorsze niż w Q2 ;(
39. f1at
A moze Massa energicznie wjedzie w tyl bolidu Webera.. i Alonso bedzie mial czysty tyl..
40. pjc
Wyczyn Massy powinien zakończyć się karą dla Ferrari.
Niewiele brakowało a Hamilton zakończyłby udział w kwalifikacjach w Q2.
41. witek70
Skoro Webber nie ma szans, liczę na Alonso (oby dojachał na tym 3 miajscu, co jest bardzo prawdopodobne). Niech utrze nosa szefostwu Red Bulla za faworyzowanie Wentyla.
42. volevine
Szkoda ze Webber tak daleko, po cichu licze ze to jednak on zdobędzie tytuł, należy mu sie po tylu latach startów w F1, Alonso jeszcze sie nawygrywa. Kubicy chyba rska mafia zabroniła startu lepiej od Pertowa xD
43. orinocoPL
ham moze i wygra, ale to bedzie tak tylko na otarcie lez. Mistrzem, mam nadzieje, bedzie Alonso, choc po cichu licze(liczylem?) na Webbera. RBR po prostu woli nie zdobyc mistrza indywidualnie niz pozwolic na to Markowi. Tjaaa...
44. konradosf1
Ale Hamilton mógł odpuścić bo nic nie tracił a Massa był na pomiarowym
45. FTS
Q tak ekscytujące jak jeszcze nigdy dotąd w tym sezonie a sprawa majstra cały czas otwarta do ostatniego okrążenia.a najgorsze jest to, że ja jutro do roboty idę i niestety wyścigu nie zobaczę :(:( co jest straszne. ale jedno co mogę powiedzieć to FORZA FERRARI. ALO nowym MISTRZEM. VET jak już kilka razy pokazał w tym sezonie nie wykorzysta PP i mam nadzieję, że nie ukończy wyścigu
46. bondek1
Co do Roberta i Vitalija - chyba lepsze 11 z doborem strategii niż 10. Szans na więcej niż P10 nie było: 0,2 sek do mercedesa, potwierdza się brak jakichkolwiek poprawek od 2-3 wyścigów. A że Pietrov ma swoją "chwilę chwały" niech się pocieszy. Co do wyścigu to obstawiam pierwszą trójkę jak na starcie co powoduje że mistrzem zostanie Alonso - tak jak przewidywał Robert jakiś czas temu. Zresztą zobaczymy jutro.
47. stoyu
wszystko na dobrej drodze, żeby ALO miał mistrza, nie oszukujmy się - jest najlepszym kierowcą w stawce na dzień dzisiejszy. Na pewno Button mu nie pomoże, bo straci pozycję na rzecz Webbera, ale ALO nawet jak się da wyprzedzić Webberowi to i tak ma majstra, nie wierzę, że Webberowi uda się łyknąć też Hamiltona, bo chłopak widać ma dobrze ustawiony bolid, niewiele mu brakuje do Red Bulli. Oby się wyścig skończył w takim samym ustawieniu jak Q3.
48. adam2530
robert uciekaj z renault bo to popelina sie rodzi na przyszły sezon
49. dody
Hamilton skasuje Vettela, Alonso skasuje Hamiltona, Button skasuje Alonso ...i tak dalej..... Klien skasuje Sennę, ....Klien wygra jutro wyścig, jeśli samochód bezpieczeństwa nie skasuje Kliena
50. adam2530
renault bedzie stało w miejscu tak samo jak to robi wiliams
51. eltek
@ 1,2,7,19,to jakaś teoria spiskowa? lub jasno widzę?
52. konradosf1
ale w tabelce u góry strony jest po staremu Robert ma szybszy czas od Rakiety. Szkoda że nie było tak w Q2
53. yog
@49
...I na końcu samochód medyczny kasuje samochód bezpieczeństwa :P
54. david9
Renault powyżej pewnego poziomu już nie przeskoczy moim zdaniem o walce o mistrzostwo to sobie mogą pomażyc i następny i jeszcze następny sezon ( o ile jeszcze bedą w F1 ) utkneli w środku stawki i tak już zostanie
55. kuba1808
@53 i kierowca medycznego padnie na zawał. Tak. Tak właśnie będzie.
innymi słowy, czekamy na następny sezon! :)
56. Pietrek721
49.dody ciekawie to wymyśliłeś :-D
57. ris
Szkoda mi Buttona samochód znacznie odstawał od bolidu Vettela (?) Partia szchów rozpoczęta.
Być może kluczowe będzie to co zrobi w pierwszym ostrym zakręcie Hamilton. Alonso jak sądzę bedzie spokojnie kontrolował sytuację.
58. pawlikk
vettel
hamilton
alonso
button
webber
Oby webber walnął w alonso a vettel cieszył się z mistrzostwa po jutrzejszym wyścigu
59. seb_1746
58. pawlikk- oby Vettelowi padł silnik
60. Steeler
Żadnych kasowań, żadnych rozwalań, to nie są walki gladiatorów. Ja liczę na czystą walkę (może i naiwnie, ale liczę) - i niech wygra najlepszy.
61. vts
Uff.. dobrze że Petrov w Q2 nie poprawiał swojego 1:40:6 bo by pogrążył Kubicę ;) a tak poważnie to szkoda problemów Polaka, o których można już przeczytać..
62. kierowca
nikt nikogo nie skasuje, to szeroki tor i pozwalajacy na bledy.
jedyne co moze zawazyc na wyniku to silniki.
Nie spodziewam sie juztro wiele wyprzedzania. Niestety.
ps
tak tanczacego KUB po torze to nigdy nie widzialem.
63. rafekf1
57. @ris - Pierwszy zakręt w wykonaniu Vettela i Hamiltona może być ciekawy ;) Nie będę zdziwiony jeśli zaliczą jakiś kontakcik a w międzyczasie Alonso wesoło sobie pogwizdując wskoczy na P1. W sumie i tak panowie nie muszą się za wszelką cenę stuknąć, żeby Hiszpan jadąc P3 zdobył mistrzostwo.
64. gosiaw19
– To były trudna czasówka – relacjonował Kubica. – Mieliśmy kilka problemów. Tył samochodu mocno się ślizgał i niestety nie udało nam się tego poprawić na kwalifikacje. Miałem problemy podczas przyspieszania. Trakcja była słaba. Nie mogłem jechać na pełnym gazie wystarczająco wcześnie po wyjściu z zakrętów. Koła buksowały i samochód stawał bokiem. W związku z tym niemożliwe było ustanawianie dobrych czasów. Robiłem co w mojej mocy, ale to nie wystarczyło.
Jak się okazuje, nie była to sytuacja, która zaskoczyła zespół, ponieważ Robert na podobne problemy narzekał już w piątek. – Problemy podczas przyspieszania mieliśmy od wczoraj i nie potrafiliśmy się ich pozbyć. Bardzo mocno się ślizgałem.
65. Marti
Zanim zaczniecie pisać, że RBR celowo spowolniło Webbera, śpieszę donieść, że bezpośrednio po kwalifikacjach Mark wyraźnie mówił (bez ironii), że sam je zawalił.
66. shpath
49 i 53 dobrze, że humor dopisuje. miałem ubaw po pachy.
o RF1 nie ma co pisać specjalnie, bo komentarz nasuwa się sam i nie ma sensu tego powtarzać. Team jako Renault umiera, umiera z nim cały duch walki i chęć do pracy. Widać Robertowi też już za bardzo się nie chce. w teorie spiskowe nie wierzę, no chyba że rzeczywiście założą Kubicy miękkie opony.
co do mistrza - nadal moim typem jest Alonso i ma ku temu największe szanse. w wzajemne kasowanie się nie bardzo wierzę, raczej będą przypadki losowe. np obstawiłem, że Massa nie dojedzie, Vettel dojedzie drugi za Hamiltonem, bo dziś było widać po tym ostatnim, że ma ogromną chrapkę na mały sukces na otarcie łez.
ciekawe jak będzie wyglądała sytuacja z oponami, skoro te miękkie tak szybko ulegają degradacji, zjazdy mogą się zacząć na pierwszych kółkach (10-15), pytanie czy resztę dystansu da radę przejechać na twardych. hmm, może czołówka pojedzie na dwa pitstopy? jest to możliwe.
ze względu na wyjątkową sytuację ze zdobyciem majstra przez 4 kierowców (choć w zasadzie to 3 - HAMa już nie liczę) istnieje duża szansa na ciekawy wyścig a nie nudną procesję.
do jutra!
67. Niespokojny
Jak już wcześniej pisałem, Renault już mnie nie wzrusza, szkoda tylko Roberta, ale można było się tego spodziewać. Robert i tak dziś by nic więcej nie wycisnął, góra to 10PP, tak Niemcy się sprężyli, by wesprzeć VET , tylko za bardzo im się to nie udało, gdyż zawiódł młody Nico H. i Brazylijczycy wkomponowali się przed nich. Zapowiada się ciekawy wyścig. Myślę, że Schumi i Rosberg będą również w wyścigu bardzo się starać. Natomiast Robert, jak wcześniej zauważono, to 11PP ( czysta strona, gumy do wyboru) nie musi być takie złe.Robert na pewno i jak zwykle da z siebie wszystko! Zapowiada się bardzo ciekawie.
68. Steeler
No i proszę, Robert potwierdził to, co zauważył każdy trzeźwo patrzący człowiek. Na suchym torze uślizgi jak na deszczu. Nawet ton wypowiedzi Roberta (tak, da się to odczuć nawet po tekście pisanym) wskazuje na kompletne zrezygnowanie. Byle dojechał na punktowanej pozycji i należą się chłopu wakacje.
Z drugiej strony, kiedy uśmiechnie się do niego los i trafi wreszcie do zdrowego i silnego teamtu mającego energię na CAŁY SEZON, to dotychczasowe doświadczenie także w sferze psychicznej dodatkowo zaprocentuje. Taki Vettel nie zaznał np. tego uczucia i moim zdaniem przez to nie jest jeszcze MŚ.
69. AgataF1
No i Web może się pożegnać z marzeniami o tytuł ;/
Ham nawet jak wygra to nic mu to nie da. Tak samo Vet, bo coś wątpię czy Alonso da się zepchnąć poniżej piątego miejsca.
A co do Roberta to mam nadzieję że jutro będzie ok i przede wszystkim wyprzedzi naszą Rakietę. ;)
70. fankaVettela
43. orinocoPL- "RBR po prostu woli nie zdobyc mistrza indywidualnie niz pozwolic na to Markowi"- to na poważnie .....? Biedny Webber :(
71. Ravfaaaaa
No to Alonso będzie mistrzem. Kibicuję Webberowi ale po słabych kwalifikacjach ciężko mu będzie zbliżyć się do mistrzostwa, już Vettel jest w lepszej sytuacji. Cóż, na pewno wolę zobaczyć Alonso na mistrzowskim miejscu niż Vettela. Swoją drogą po raz kolejny sprawdzi się reguła, że kierowca który wygra pierwszy wyścig zostaje mistrzem, a zapoczątkował ją właśnie Alonso w 2006.
72. pawlikk
jezeli vettel będzie 1 a alonso 5 kto zdobędzie mistrzostwo webber 3 ?
73. volevine
Renówka pewnie wpadnie na świetną strategie, zatankuje Roberta pod korek i pojedzie na jeden pitstop xD
74. baworak
jeśli jutro Małolat Z Paluszkiem wygra mistrzostwa to będzie mi potrzebny nowy telewizor....co do Roberta to mam nadzieję ze słowa Borowczyka się sprawdza i będzie Lotus-Renault.
75. dawid_lw
red bull kaze webberowi przywalic w alonso po wyprzedzeniu buttona i mistrzem bedzie vettel (czyli jednak dopna swego):P
76. wolakk
Co wy na tego Vetell tak wszyscy mówie wam że moim zdaniem mistrzem zostanie Weberr lub Hamilton Vetell pokazał że Jest dobrym kierowcą ale w Turcjii kolizja z Weberem w Spa wykluczył z wyścigu Butonna i Kubicę wykluczył w Australi
77. rafekf1
75. @dawid_lw - Webber raczej wolałby powtórzyć fikołka z Walencii niż przywalić w Alonso i podarować w ten sposób tytuł Vettelowi ;) :P
78. kenez82
Usunięty
79. orinocoPL
70. fankaVettela
Sluchaj, realnie patrzac, to nawet jezeli Vettel wygra, Alonso nabije tyle punktów, zeby miec majstra. A gdyby wygral Mark to szanse na mistrza ma, o ile Alonso bedzie trzeci. Wiec kto ma wieksze szanse? Ze juz nie wspomne o tym, ze gdyby postawili na Webbera dwa wyscigi temu-o czym byla juz mowa-to teraz, byc moze, to Mark bylby liderem a nie Fernando. Ale tego juz sie nie dowiemy dzieki moim zdaniem blednemu uporowi RBR. Bo ze Vettel jest pupilkiem to jedno, a zdobycie dubletu (mistrzostwo konstruktorów i indywidualnie) to drugie.
80. wolakk
Należą się Cudowny Wyścig w Australi w Monaco też neizle chociaż mogło być lepiej i w Belgii też oczywiscie na Silvestone podium mogło być i w Japonii nawet zwycięstwo szkoda ale jak na taki bolid 3 pudła to duży sukces skoda bo Renault w pierwszej części lepiej jezdziło no ale FErrari gorzej jezdziło a teraz lepiej
81. Xabi89
HAHAHA, szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że w ostatnim wyścigu dobrzy znajomi z Woking będą mieli okazję przyczynić się do zdobycia mistrzostwa przez Fernando ;). Myślę że to odpowiedni moment aby zwrócić mu to, co zostało zabrane 3 lata temu :)). Mam nadzieję, że Lewis ostro powalczy z VET a Guzik zatrzyma Marka. WEB odpadł z walki o majstra po Q, HAM nie liczył się już przed pierwszym treningiem. Sytuacja jest znakomita, wręcz wymarzona i znacznie lepsza od tej, jakiej można się było spodziewać (a więc WEB na P2 zamiast HAM) ;D. Mam nadzieję, że Fernando jutro bez przeszkód dojedzie na P3 i odbierze laury za zasłużone mistrzostwo świata :D.
GO ALONSO GO FERRARI !
PS. Acha i Lewis powinien dostać karę za blokowanie Felipe. Massa był na szybkim kółku, podczas gdy Hamilton na wyjazdowym. Mam nadzieję, że sędziowie rozpatrzą tą sytuację.
82. Nadia
Podpisuję się pod tym, że Massa powinien był zostać ukarany za swoją akcję. Ech, miałam nadzieję, że Pietrow skończy jednak na 8, 9, no ale i tak bardzo dobrze, że jest w ogóle w pierwszej dziesiątce. Ładny weekend dla niego, oby tylko ładnie się zakończył w dniu jutrzejszym. Szczerze powiem, że chciałabym, żeby podczas wyścigu coś się porobiło, żeby nastąpił element zaskoczenia. I absolutnie NIE CHCĘ, żeby Vettel wygrał. Tak samo jak i Alonso i tu z kolei podpisuję się pod pierwszym komentarzem - taki układ pasowałby mi najbardziej ze wszystkich. Kibicuję Hamiltonowi, choć jego szanse są niesamowicie nikłe, ale... ale jednak. Jeśli Sebastian nie dojedzie pierwszy, a Alonso wypadnie poza 10, będę się niesamowicie wręcz cieszyć.
83. Niespokojny
Tak niektórzy piszą, że Webber skasuje Alonso , tylko-pytam się- w jaki sposób miałby to zrobić?, przecież najpierw musiałby go dogonić! Chyba, że poczekałby na Alonso i przy dublowaniu.
84. agnesia96
81.Żebyś się jutro nie zdziwił :)
Webber będzie musiał próbować wyprzedzać a jego desperackie próby mogą zakończyć wyścig szybciej nie tylko dla niego a sam wiesz jaki rywal jest najbliżej.
Poza tym wszyscy chyba wiemy jak jeździ Vettel więc nie wiadomo czego się spodziewać.
Ja oczywiście wolałabym Alonso niż któregoś Red Bulla a już na pewno nie Vettela ale oni staną na rzęsach żeby coś zrobić.
A jak Hamilton mówił on jedzie na luzie bez presji i to może jemu wiele dodać a innym ująć.
I Button który świetnie się spisuje i jak cień podąża za Lewisem a to dobry znak :)
85. Ataru
Fernando Alonso! Jutro po kolejnego asa na kasku! Juz normalnie mnie nosi, hah, jutro bedzie cudowny wyscig, Webber - pozytywne zaskoczenie, haha!
Wyniki przez 2 lata w kwalifikacjach kierowcow RBR - Vettel:Webber - 30:6. Ktos jeszcze ma watpliwosci kto jest lepszy w tym teamie? ;-)
86. ris
63. rafekf1 - dlatego napisałem byc może :-)
87. Ataru
A tak w ogole powinna byc kara dla Hamiltona za blokowanie Massy.
88. Makazaur
Alonso byle spokojnie i będzie mistrzowstwo
89. seb_1746
87. Ataru- a ty chyba do dzisiaj nie możesz przeboleć że w MCL Hamilton objeżdżał Alonso
90. kierowca
niesamowita jest przewaga RBR w 3 sektorze. Niemal pół sekundy.
Jedzie tam jak po szynach czerwony byk.
91. Xabi89
84. agnesia96 - Dlatego jutro wyjątkowo będę trzymał kciuki za kierowców McL. Bo jeśli Button przytrzyma Webbera to ten nawet nie zbliży się do Alonso. A jeżeli do tego Hamilton "łyknie" Vettela :)....; wówczas Fernando będzie musiał postawić obu Brytyjczykom wielkie piwo ;).
92. pawlikk
78. kenez82jak vettel będzie 1 a alonso 4 to tytuł zgarnie ten dtugi bo za 4 miejsce jest 12 punktow , vettel teraz traci 15 . więc 2 punktami wygrałby alonso
93. agnesia96
91.Ja myślę że Button jednak nie da rady utrzymać Webbera.Oni zrobią jak pisałam chyba WSZYSTKO a nawet gdyby Mark serio nie dawał rady to mu koła w 2s zmienią.
Ale dajmy na to że Hamilton wyprzedza Vettela i wtedy do młodego nie dojeżdża nikt inny jak Alonso i próbuje wyprzedzać a wiemy jakie manewry przy wyprzedzaniu lubi stosować młody byczek :)
Ja myślę że ostatecznego zwycięzcę poznamy na ostatnim okrążaniu i oby tak było :)
94. seb_1746
93. agnesia96- akurat Alonso nie musi wyprzedzać Vettela, bo i po co?
95. agnesia96
94.Nie musi ale jak Webber się będzie do niego zbliżał to co ma robić?
96. Ananas
78.kenez82
Przestań lepiej to wklejać, bo masz błędy
Po pierwsze, jeśli Vettel dojedzie pierwszy, a Alonso czwarty, to Vettel będzie miał 256 pkt, a Alonso 258. Po drugie: Trzecie miejsce Alonso to nie jest 100% mistrzostwo, bo jeśli Alonso będzie trzeci, a Webber pierwszy, to stosunek punktów będzie wynosił 263: 261 na korzyść Australijczyka.
97. seb_1746
95. agnesia96- no przecież ma przewagę punktową nad Webberem, musi się tylko bronić
98. agnesia96
98.Ma,ale chodzi mi o sytuacje w której Webber jest o wiele szybszy(a to akurat jest prawdopodobne) i wtedy prędzej czy później i tak Alonso wyprzedzi i jak będzie na 3 a Vettel na 2 to kto wie czy silnik młodego nie zacznie nagle "umierać"...
99. Xabi89
93. agnesia96 - To byłby najgorszy z możliwych scenariuszy, gdyby Fernando znalazł się między WEB i VET. Wtedy byki zaczęłyby kombinować. Jednak tak długo jak WEB nie wyprzedzi BUT, tak długo ALO nie będzie nawet próbował zaatakować VET. Co do ostatniego zdania to oczywiście się podpisuję. Choćby nie wiem jak komfortowa była sytuacja, trzeba będzie poczekać do tego ostatniego kółka, bo nigdy nie wiadomo czy nic nie nawali w którymś z bolidów. Oby jednak wszyscy szczęśliwie dojechali do mety. Niech wygra najlepszy. Pozdrawiam ;).
100. arthi
Panowie, może wydarzy się cud, ale jak dla mnie dzisiaj RBR przegrało definitywnie mistrzowstwa i obym się nie myli. Jak patrzę na sierotę wbbera to żal mi się go robi, to taki button kierowca z przypadku, dobry, ale nie wybitny, nie zasłużył na mistrza. Po tym co dzisiaj zobaczyłem jestem już tego w 100% pewien. Jedynym kierowcą, który zasłużył z tej trójki to Alonso, drugi to Hamilton, ale ten musiałaby chyba w momencie gdy nad torem przechodzi burza piaskowa, akurat odbywać karę stop and go, czy coś kolo tego.
101. agnesia96
99.Też myślę że nie będzie próbował wyprzedzać Vettela jak będzie za nim Button,ale szczerze wątpię żeby Webber nie mógł sobie z nim poradzić.Również pozdrawiam :)
102. arthi
Co do Renualt, dzisiaj Petrov udowonił jak bardzo ważne jest dla niego zwyciężenie z Robertem, ten kciuk w gęscie zwycięztwa mimo, że ledwo się zakwalifikował. NIe wiem skąd różnice w ustawieniach obu bolidów, może Robert popełnił błąd, może jakaś usterka. Jednego jestem pewnien, gdyby Petrov ślizgał się jak dzisiaj Robert, to niewszedłby nawet do Q2. Przykro bylo patzeć, ale widać było że Robert walczył do kończa, na powtórce po prostu, dla mnie mimo przegranej to była oznaka, że się nie poddaje mimo, że wielu tak pewnie pomyślało.
103. Moria
98. Webber to nie tej klasy kierowca co Alonso. Nawet jak Mark będzie szybszy, to i tak Fernando Z ŁATWOŚCIĄ będzie go blokował aż do mety ;)
104. arthi
ale byków narobiłem, to z pośpiechu.. przepraszam wszystkich estetów, pedantów, stylistów i mistrzów ortografii .
105. arthi
I jeszcze do tych co uważają, że niby webber będzie przed alonso, drobna uwaga.
Piłeś? Nie pisz!
106. motteo
105. nie myslisz ? nie pisz !
107. arthi
106. motteo jakbyś się jeszcze stosował do tej zasady, to wszystkim zrobiłbyś przysługę ;)
108. Niespokojny
104. arthi - przeprosiny przyjęte, spoko :-)
109. Damex
Bardzo ciekawa sesja kwalifikacyjna . Jutro będzie bardzo ale to bardzo ciekawie . Robert Kubica - mówi się że popełnia obok Alonso najmniej błędów w całej stawce kierowców F1 , a dzisiaj było ich sporo . Nie zwalajcie winę na Renault bo co prawda mechanicy czasami popełniają błędy ale dzisiaj KUB wypadł moim zdaniem słabo . Petrov ma taki sam bolid i zakwalifikował się do Q3 w przeciwieństwie do KUB . Moim zdaniem jutro wygra Vettel , ale to Alonso zostanie nowym MŚ , zreszto przekonamy się jutro bo czeka nas bardzo ciekawy wyścig .
110. arthi
Jutro szykuje się ciekawy wyścig, tym nawiedzonym życzę otrzeźwienia, realistą życzę wielu nieprzewidywalnych sytuacji. forca ferrari!
111. seb_1746
A co do tych spekulacji Alonso-Webber, to za Webberem jest przecież Massa
112. agnesia96
103.Licząc klasami to ze wszystkich 4 liczących się w walce Webber jak na razie jest chyba tylko przed Vettelem to racja, ale inaczej się jednak jedzie w 18 wyścigach a inaczej w tym najważniejszym.Ja jestem przygotowana chyba na wszystko.Co rusz to inny scenariusz na każdej stronie :)
113. arthi
109. Damex no stary ty chyba quali nie oglądałeś! Robert walczył z bolidem jak za starych czasów z BMW nie było cudów żeby wycisnąć coś więcej.
114. Damex
arthi oglądałem bardzo uważnie :)
115. arthi
111. seb_1746 słuszna uwaga, pytanie który zespół jest bardziej zdeterminowany
116. seb_1746
109. Damex- co do postawy Kubicy, to przecież sam się wypowiedział w tej kwestii;
Pietrov przed Kubicą - "trafiło się jak ślepej kurze ziarno"
117. matidj
panowie pietrow wie gdzie jest jego miejsce i jak znam zycie jesli bedzie przed robertem na bank go puści bez walki zespuł stawia na robcia wiec ma fory a co do taktyki pewnie pojedzie na 1 pit twarde na początek a pod koniez na kilka okr miękie może być dobrze jak nie bedzie puknięcia
118. arthi
114. Damex to w takim razie musiałeś widzieć ostatnie kółko, pokazali chyba dwa ostatnie zakręty zza fotela kierowcy, co wyjście to uślizg i kontra
119. seb_1746
115. arthi - myślę, że Massa może objechać Webbera - Webber zazwyczaj słabo startuje
120. arthi
117. matidj obawiam się, że to może nie być takie proste, ta różnica nie wzięła się z powietrza. Robert może mieć jutro naprawdę nieciekawy wyścig, więcej walki z bolidem niż ścigania się. Słabe wyjście z każdego zakrętu determinuje prędkość w kolejnych i na prostych. Nie zdziwię się jeśli Petrov będzie przed Robertem, sporo przed Robertem.
121. Damex
arthi 114 . powtarzam ci drugi raz , że oglądałem calą sesję kwalifikacyjną , jeżeli masz problemy ze wzrokiem zgłoś się do okulisty :)
122. fankaVettela
79. orinocoPL - no niestety za uczciwość i brak TO może przyjdzie im zapłacić, taką cenę... Mark na własne życzenie utrudnił sobie zadanie , zawalając w kluczowym momencie kwalifikacje, no cóż, trudno... winić może tylko siebie. Jutro będzie szalenie trudno, a jadąc na drugiej pozycji za Vettelem już miałby komfortową sytuację. Chciałabym żeby sezon zakończył się miłym akcentem -zwycięskim wyścigu Sebastiana, nawet jeśli nie będzie to zwycięstwo na miarę mistrzostwa. Ale jeszcze chyba mogę wierzyć w jakiś sprzyjający zbieg okoliczności? ;-)
123. devious
ludzie zanim zaczniecie pisać po kilkanaście postów to może pomyślcie najpierw? o ile potraficie...
przejrzałem tylko na szybko komentarze bo czytać tych bzdur nie zamierzam ale co się rzuca w oczy - jedni wyliczają punkty nie znając punktacji (za 4 miejsce jest 12 a nie 10pkt) inni wypisują kto kogo staranuje celowo (taaa, to nie czasy Senny i Schumiego, by ktoś kogoś bezkarnie taranował w celu zdobycia MŚ, tym bardziej że każda kraksa eliminuje danego pretendenta do walki - i taki Webber nikogo nie będzie taranował nawet jadąc na 5tym miejscu bo w razie defektów Vet i Alo na ostatnim kółku te 5te miejsce da mu MŚ!)
a jeszcze inni wymyślają teorie o tym, że taki Webber będzie wyprzedzał Alonso - tylko nie pomyśleli, że aby wyprzdzać trzeba mieć sporą przewagę w szybkości na prostej czego RBR nie ma lub też liczyć na błąd konkurenta to w przypadku Alonso raczej się nie zdarzy - więc Webber będzie może i szybki w 3cim, krętym sektorze ale niby gdzie wyprzedzi Alonso?
tak więc nie ma co snuć teorii zanim się ich nie przemyśli porządnie... i owszem Webber będzie chciał naciskać Alonso ale musi najpierw przeskoczyć Buttona co może być trudne, gdyż McLareny są szybkie na prostych a Jenson dobrze się umie bronić...
więc tak naprawdę niezależnie od tego co zrobią Mark, Seba i Lewis karty trzyma w ręku Fernando - jak solidnie wystartuje i utrzyma 3-4 miejsce to powinien dowieźć mistrzostwo do mety - to bardzo mądrze jeżdżący kierowca - moim zdaniem jest nawet w tym elemencie lepszy od Schumachera, bo nie jest tak agresywny i nie daje się "ponieść" - sam nie wypycha z toru i nie daje się wypchnąć, w decydujących momentach jak nie musi cisnąć na 100% doskonale unika problemów - ostatecznie pewnie jeśli w końcówce wyścigu nawet Mark będzie szarżował i zaatakuje niebezpiecznie z 4ego miejsca to pewnie Fernando mu te 3cie miejsce odda bo 4te dalej daje mu mistrza... to mądry kierowca i widzi dużo z przodu i z tyłu i nie da się tak łatwo sprowokować :)
reasumując - czeka nas jutro wyścigowa uczta ale jeżeli nie zdarzy się kataklizm na starcie lub w trakcie wyścigu to Alo będzie mistrzem... tylko wyjątkowe zawalenie startu, awaria lub jakiś totalny pech Ferrari mogą dać tytuł Red Bullowi... co mam nadzieję nie nastąpi bo zwyczajnie w tym sezonie Vettel nie zasłużył na mistrzostwo zaś Mark... Mark jest trochę za słaby by być mistrzem świata i chyba sam zdaje sobie z tego sprawę...
124. arthi
121. Damex może ja mam ze wzrokiem, ale ty z pewnością masz z logicznym myśleniem, a dokładniej z wyciąganiem wniosków :)
125. devious
a co do różnicy w Qual miedzy Pet a Kub to też nie wiem o czym jest mowa bo Robert mając duże problemy był ledwo o 0,1s wolniejszy od Pet - czyli bardzo mało...
Pet 2 razy się udało pokonać Roberta i to 2 razy o włos - zaś ile razy Kubica pokonywał Vitka o 1-1,5s? :)
126. lechu55
Kwalifikacje dobre dla Alonso i McLarena. PP Vettela nie daje mu gwarancji tytułu. Webber zdobędzie mistrza tylko przy niesamowitych zdarzeniach. Mysle, ze walko o mistrzostwo rozegra sie pomiędzy Vettelem a Alonso. Duzą rolę w tym moze odegrac McLaren. Kluczowe momenty to będą pierwszy start i pit-stopy.
Co do Kubicy to szkoda, że nie załapał sie do Q3. Dziś cos nie bylo tak z jego bolidem. Jutro nie stoi na straconej pozycji i licze, ze bedzie walczył do samego końca. Gratulacje dla Petrova. Awans do Q3 to dobry wynik dla niego. Oby wyscig takze byl dla niego udany.
Liczę. że jutro będziemy świadkami pięknego, emocjonującego widowiska. Moze mistrzostwo rozstrzygnie sie na ostatnich zakrętach? :D
127. lechu55
Sorry tam powinno byc pierwszy zakręt na starcie.
128. Luca Gio
Hello everybody!
Jak obstawiacie pierwszą trójkę?
129. paqo
To, ze kierowcy jezdza w jednym teamie nie zawsze oznacza, ze maja identyczne samochody :) Podejrzewam, ze tak bylo dzisiaj w Renault i to bynajmniej nie przypadkiem. Jakos trzeba uzasadnic pozostawienie Pietrowa w zespole.
130. Luca Gio
Wydaje mi się, że Webber nie da rady. No chyba, że ktoś przykozaczy do 1 Turn (Hamilton- "Nie mam nic do stracenia"). Wtedy wiadomo...
131. Prozak
Wystarczy spojrzeć na ostatni wyścig Buttona , startował z 11 miejsca a szybkiej zmianie opon i pustemu torowi wylądował na 5 . Może być różnie jutro z kubkiem , Pietia wycedzi , Vottol tak się nadmie z dumy że rozerwie monokok , komuś silnik spuchnie , będzie się działo .
132. kierowca
@125
i to wlasnie jest dowód na to jak cienki i słaby jest PET.
Skoro KUB tanczac na torze ma czas o ułamki gorszy. A PET przy tym zachwala ustawienia bolidu to o czyms swiadczy :)
spuszcze juz zasłone milczenia na wystepami PET i mam nadzieje, ze w przyszłym sezonie go juz na torach F1 nie ujrzę. Na koniec wstawie tylko cytat z mojego "ulubionego" kierowcy :
"Renault to dla mnie najlepsza opcja, ale talent to nie jedyna rzecz jakiej oni potrzebują. Mają Witalija, który ma mocne argumenty. Patrząc na jego postawę na torze w tym sezonie, wiemy jakiego rodzaju są to argumenty ."
Ten kolejny AS zapomnial dodac ze KUB tam jednak nie placi za wystepy :)
133. Luca Gio
Co do 129. To w istocie rzeczy tak jest, niby każdy ma "taki sam bolid" ale to tylko pozory, bo ustawienia indywidualne to już wyższa szkoła jazdy i kwestia szczęścia, doświadczenia.
134. mysz
Vet może jutro nie wytrzymać presji i zrobić falstart, kolejna możliwość.
135. perduto
Ja się Wam dziwię...
3/4 sezonu narzekacie na Petrova, że jest słaby, że Renia przez to traci, bo punktuje tylko Robert.
Kiedy Robert jest wyżej od Ruska, wszystko gra.
Kiedy Rusek jest wyżej od Roberta, znowu teorie spiskowe, bo trzeba załatwić miejsce dla WItalija na przyszły rok itp.
Czy Wy wszyscy zwariowaliście?
Renault wali Wasze zdanie, nie jest dla nich ważne które miejsce zajmie Rusek w Abu Dhabi. Jeżeli będą potrzebowali kasy, wezmą Ruska na 2011, jeżeli kasy będą mieli, wezmę kogoś lepszego.
Co do Kubka z dzisiaj, to niestety, ale po 3 sesjach treningowych mógłby nieco lepiej zgrać bolid ze swoim teamem. Jest na tyle doświadczonym kierowcą, że z każdego treningu na następny i na kwalifikacje wyniki powinny być lepsze - dzisiaj tak nie było...
A inna sprawa... Zastanawialiście się dlaczego zawsze Kubek, czy to w BMW czy teraz w Reni bardzo często wyjeżdża na kwalifikacje jako jeden z ostatnich, albo i ostatni?
Czy to jego decyzje bo czuje się pewny czy teamu.
Bo zastanawia mnie, by tak jak w BMW nagle było i w Renault
136. szmalec
No niestety Kubica slabie w oczach.Nie bede sie zastanawial nad tym czy to spisek, nagly przeblysk Petrova czy tez zmeczenie Kubicy.Wczoraj mowil ze piatek przebiegal idealnie.Dzisiaj mierna forma i auto jezdi bokiem.Moze w nocy zakradaja sie do garazu ruskie krasnoludki.Kubica nigdy nie bedzie majstrem bo zawsze londuje w mafijnych albo nazistowkich teamach.
137. kierowca
Pierwsze miejsce Lewis Hamilton
Drugie miejsce Fernando Alonso
Trzecie miejsce Jenson Button
Czwarte miejsce Felipe Massa
Piąte miejsce Mark Webber
Szóste miejsce Robert Kubica
Siódme miejsce Michael Schumacher
Ósme miejsce Rubens Barrichello
138. dziarmol@biss
135. perduto Bo jest słaby ;-)) Gdyby pojechał na przyzwoitym poziomie byłby 7 lub 8 a on chwaląc ustawienia bolidu jest ledwo 10 . Wyprzedził Kubicę o 0,1 sek przy czym Robert jechał kompletnie roztrojonym autem. ;-)) Nadal nie widzisz różnicy? Chodzi to ze kiedy Robert ma w miarę dobrze ustawione auto wówczas Pietrow jest o lata świetlne za nim lub po prostu kończy na bandzie ;-))
139. frogiszcze
135. - chce wykorzystać największe nagumowanie toru
140. saint77
Oby tylko nie WAKA WAKA.
ALO niech dojedzie 4-ty przy zwycięstwie VET i będzie OK.
Szkoda mi Webbera, ale może jest szansa bo jemu najbardziej kibicuję.
Robert - dziwna sprawa ale wyglądało cały czas, jakby skupiał się na tym, aby bolid mu nie wypadł z toru.
Coś dziwnego.....
141. witek70
Nie porównujcie Pietrova do Kubicy. Szkoda czasu. To nie ten poziom. Witalij jest cienki jak dupa węża.
142. RoninRonin
Jutro będzie słabo, Kubica niestety ale może tylko tracić pozycje z takim samochodem. No ale jutro za to walka w czubie będzie PIERWSZA KLASA
143. Knight Rider
oby byla jutro walka , wyprzedzania , wypadki .
Chciałbym żeby mistrza mial Mark , lub Hamilton ,
Jezeli Kubica nie zmieni teamu , to nigdy nie bedzie mistrzem ;(
144. mpstir
141. witek70 Zgadzam się w zupełności. Dodam tylko, że powyższe złe opinie na temat Roberta Kubicy, świadczą tylko o tym, że pisane są na podstwie dzisiejszych kwalifikacji, które niestety dla Roberta były nieudane z powodu nadsterowności i są odzwierciedleniem znajomości tematu F1 co niektórych. Powszechnie panująca opinia o Robercie Kubicy wypowiadana przez fachowców z F1 jest taka, że jest to jeden z najlepszych aktualnie kierowców w stawce i w pełni kopletny.
145. niuch81
od jakiegoś czasu czytam te Wasze komentarze i... wyobraźnie to Wy macie niesamowitą. Zwłaszcza kto , w kogo przywali, komu się silnik skończy itd. Piszecie o słabej czasówce chociaż, stawka zmieściła się w 0,6sek(niby dużo) i na podstawie niej układacie scenariusz wyścigu, który jak wiadomo rządzi się innymi prawami. jeżeli tak by nie było Vettel miałby na swoim koncie chyba z 9. zwycięstw i tytuł w kieszeni. A jeżeli chodzi o Renault; po co pompować kasę w końcówkę sezonu skoro nie ma się już o co bić. A klepanie głupot o zmęczeniu, zrezygnowaniu i porównywaniu do zespołów, które bija się o tytuł mistrzowski(i są zdeterminowani szansą na zwycięstwo) jest kompletna głupotą. Aha. Ile i kto musi nie dojechać żeby HAM został mistrzem i jakie są na to szanse? Niektórzy wymieniają go na pretendenta do tytułu, więc pytam!
146. Ananas
Ja tak obstawiłem:
Pierwsze miejsce Sebastian Vettel
Drugie miejsce Lewis Hamilton
Trzecie miejsce Fernando Alonso
Czwarte miejsce Mark Webber
Piąte miejsce Jenson Button
Szóste miejsce Felipe Massa
Siódme miejsce Robert Kubica
Ósme miejsce Witalij Pietrow
147. TomPo
KUB nie ma szans na 7 - nie z tak ustawionym bolidem, który bardziej przypomina taniec na lodzie i walkę z materią niż ściganie się. To będzie dla niego trudny i frustrujący wyścig i oby go nie ukończył gdzieś na bandzie, choć te na szczęście daleko.
148. kierowca
Nie bedzie tak źle z tym slizganiem,
bolid bedzie ciezki i tempo z treningów powinno byc zachowane.
Ciezko bedzie na koncówce wyscigu. Ale ... moze nie bedzie tragedii.
Fakt, dzisiejsze kwalifikacje zrujnowaly mi dzien. Nie napalalem sie na bog wie co, P7 by stykło.
Bedzie dobrze.
149. mptypek
Kolega ADMIN pomylił czasy Kubicy i Pietrowa... ;))))
150. kierowca
@149
raczej ty jestes niedzielnym kibicem :)
151. witam
123.devious. Dobrze piszesz, wreszcie jakis wpis godny komentarza. Zgadzam sie z toba, tylko jedna rzecz przeoczyles, ale to nic takiego bo przeoczyli wszyscy hehe. Ludzie wypisuja wszystkie mozliwe scenariusze a zapomnieli mianowicie o tym najwazniejszym, iz kolega Vettel w Q3 przez 6 czy 7 kolek jechal pelnym gazem na miekkich oponach ( jednym i tym samym komplecie!!! ) na ktorych wystartuje w wyscigu hehe :D. Takze jego oponki sa niezle ztyrane w porownaniu do reszty ( 2 okrazenia ). Smiem sugerowac ze jednak Vettelek spadnie za Alonzo i Hamiltona nawet jesli uda mu sie uniknac straty pozycji na starcie, to przegra ja w pitlane (bedzie musial szybciej zjechac a inni jeszcze podgonia bo czasy pierwszej trojki sa jednak zblizone ) i moze nawet byc ze utknie za wolniejszymi bolidami po zmianie opon.
Ej fankaVettela niech ci sie moj scenariusz sni po nocy!!! Hehehe
152. Pietrek721
strategia Kubicy jest jutro ważna... gdyby pojechał na jeden pitstop a na początku miałby założone twarde opony i przejechał na nich ponad połowę dystansu to miałby jakąś szanse na 7 może 6 pozycję... ale można tylko gdybac:-) nie wiadomo co wymysli renault:-D?
153. kierowca
Pietrow w wywiadzie dla f1news.ru mowił dziś o bardzo silnej degradacji opon. Więc jest szansa na co najmniej 2 pitstopy. A wtedy pole manewru sie poszerza.
154. lechart
123. devious .... Nie będę komentował ...., napisałeś to co chciałem napisać .......
Dodam tylko ......., że na Alonso stawiałem od początku sezonu. To wyjątkowy kierowca skupiający w sobie cechy południowca z jednoczesną chłodną kalkulacją człowieka północy .......
155. dymski14
Ja tak sobie myślałem, że pozycja Roberta względem Pietrova jest argumentem do tego by Vitka zostawić w zespole na drugi sezon.. To mogła być celowa zagrywka zespołu.. Im chodzi tylko o KASĘ!!!!!
156. Damex
155. dmyski14
Napewno nie była to zagrywka zespołu .Petrov był wczoraj lepszy od Kubicy , a ty już coś obmyślasz . A co do dzisiejszego wyścigu to bardzo ciekawy będzie 1 zakręt na , którym wszystko się może wydarzyć no i oczywiście pit stopy . Moje typy :
1.VET
2.ALO
3.HAM
Więc w moim przekonaniu nowym MŚ zostanie dziś Fernando Alonso . :)
157. ktom
5 -LETNI KIBIC FORMUŁY PROSIŁ MNIE O WPISANIE JEGO PROGNOZY NA WYŚCIG :) . Kubica będzie miał dobry start i myślę że nie bardzo się rozbije, przebije się na 6 pozycję a Pietrov na 12. Pietrov zawsze ma problemy na starcie z miękką mieszanką. Myślę że Redbule i MacLareny wystartują dobrze, Button przebije się na 3 pozycję, A Hamilton rozbije się na ostatnich zakrętach tak jak na Monza w 2009 r.. Bruno Senna jest zawsze przedostatni a Klien ostatni. Myślę że wydarzy się dużo wypadków na 21 zakrętach, bo są ciasnę. No i będzie słonecznie.
158. jeffhardywwe
Jeszcze tylko 4,5 godziny. ;p
159. kaeres
A na koniec będzie 2 x yes baby.
160. witek70
na koniec będzie 2 x yes baby, ale kamery będą już skierowane na Alonso :)
161. command_dos
@131. Prozak - buahaha, prze śmieszny komentarz ;) dzięki
162. witek70
Najlepiej jak by spadł deszcz :) Ale i bez niego będzie ciekawie :)
163. fabiof1-f1
jakieś 2 miesiące temu ktoś wrzucił mi tu linka do stronki gdzie można gyło oglądnąć wyścig ale nie papiętam gdzie to było będe wdzięczny za powtórke
164. Tukan
Wyścig będzie wyglądać tak:
crashkid nie wytrzymuje presji i spala start, HAM go wyprzedza. Trzęsiony nerwami próbuje odzyskać pozycje - rozbija się z Hamiltonem, siada na kole bolidu i płacze. Alo spokojnie toczy się do mety zdobywając majstra.
Kubica tradycyjnie zyskuje na starcie 2-3 pozycje, traci jedną po stopie, 3/4 wyścigu jedzie za kimś z merca/wiliamsa 10 okr przed metą dostaje kopa, zyskuje po 0.3 na okr lecz nie udaje mu się wyprzedzić bo wyścig się kończy.
165. Jar3cki
Ludzie robicie sobie wodę z muskuf*****: muuuah buziak.
To że Witek znalazł się przed Robertem nic nie znaczy.
Obaj są kierowcami i w ich sercach płynie ta sama krew i hart ducha.
Różnica polega jedynie na ilości kasy na koncie I umiejętnościami.
Robert zostanie w renówce bo tak na prawdę nie ma lepszych warunków.
Jeżeli okaże się że w przyszłym roku to Lotus zagości w nazwie żółto czarnych to nawet dobrze bo przyniesie ze sobą pieniądze na rozwój pakietów itp...
Nie bez powodu obecny Lotus zmienia barwy,,,
Co do samego majsterka to nie mam żadnego typu bo wszyscy zasługują na niego moim zdaniem. Może trochę Alonso po TO zyskał kilka pkt ale to tyle.
Co wy chcecie od Vettela ludzie puknijcie się w puste pały !!! młody chłopak, kierowca
zaczynał od testera BMV, pokazał w słabszym zespole RedBulla że potrafi się ścigać.
Ma taki sam samochodzik jak Mark. Sam ustawia swój bolid i jak widać wychodzi mu to.
Ja nie mam nic przeciwko niemu, pewnie jak by na miejscu Vettela był Robert to skakalibyście jak francuskie pieski wokół RB. GL HL na dzisiejszy wyścig .
Typowanie :
Robert w dychę około 7-9 miejsca
Witek mam nadzieję na jego pkt dla zespołu 10 miejsce
Lotus na mecie przed którymś z zespołów trochę lepszych od nich.
Tyle z mojej strony dziękuję.
166. Tutankhamun
Robert kiedys powiedzial: ,,Walcze zawsze do konca i mam nadzieje ze zespol mi w tym pomoze,, to bylo jeszcze w bmw, nie pomogli mu, wrecz go olali. Teraz renia nie potrafi ustawic bolidu Kubicy co bylo widac ze Robert nie moze nic zrobic na maxa. Nie szukam intryg, sabotazu, jak nie jeden tutaj pisal....poprostu dobry majster nie ma porzadnych narzedzi i mnie to wq...ia
167. Tukan
ht tp: //ww w.vipstand.net /sports/motosport. html
168. Jar3cki
sorry BMW ~~~!! literówka się wkradła
169. Tutankhamun
165. Jar3cki..... nie tak do konca sam sobie ustawia samochodzik, mowi mechaniorom co jest nie tak, a Ci maja obowiazek wyregulowac skrzydla i zmienic balast.....kierowcy nie lataja z kluczami tylko informuja, machanicy zje...li ustawienia u Roberta i tyle....Kubica nie mowi np. przednie skrzydlo o 3% wyzej lub nizej, nie mowi ze balst przesunac o 3,5 mm w przod lub w tyl
170. Tutankhamun
jak bylo dotankowanie bolidu w czasie wyscigu to sedziowie sprawdzali temperature paliwa prawda? czy ktos moze wie, (nie znam na tyle regulaminu) jak to sie ma do zbiornika w samochodzie? czy mozna je podgrzac do jakies temperatury? z strony techniczniej nie bylo by problemu tylko czy ta menda berni na to pozwala?
171. Jar3cki
170. Tutankhamun i to tu jesteś w kosmicznym błędzie :) ... dla twojej wiadomości kierowcy tacy jak Robert czy Alonso siedzą do późnych godzin nocnych i współpracują z mechanikami, może kluczem się nie bawi ale to on pilnuje swoich ustawień. Jeżdżąc na treningach sprawdza ustawienia i dokładnie sam wie i stara się wyczuć co powinno być zmienione. Oni dobrze wiedzą jak ustawiany jest ich bolid bo to oni razem z mechanikami go budują, testują i ustawiają do startu. Założę się że Robert pół nocy nie spał dziś kombinując z odpowiednią strategią na dzisiejszy dzień. Bo sam przyznawał i zarząd renówki że siedzi po nocach z nimi i dostarcza cennych danych.
172. Tutankhamun
cholipa, byl bym zapomnial...........szmalec policz sobie ile Robert stracil na bledach mechanikow od poczatku jego kariery, policz tez bledy mechanikow u innych kierowcow. zdziwisz sie czlowieku
173. Tutankhamun
171. Jar3cki ...Robert spal spokojnie dzisiaj, auto jest w boksie zamkniete i nikt sie go nie tknie, Kubek tylko wie ze ma wsasc i pojechac, i zapewniam Cie ze nie liczy na dobra strategie z renii, no moze jakis cud? oby Polak wyszedl na tym jak najlepiej, na przekor .........
174. prema
Alonso ma dobrą pozycję startową, nie idealną ale dobrą. Jest po czystej stronie toru, więc łatwo będzie mu się obronic przed Buttonem, który jeśli nie przeskoczy Alonso będzie miał ogólnie za zadanie trzymac Webbera. Poza tym wg mnie paradoksalnie dla Alonso jest lepiej, że Hamilton jest przed nim a nie za nim. Wiadomo, że Brytyjczyk nie ma nic do stracenia w walce o tytuł, bo raczej nie kalkuluje czy w końcowym wyniku będzie drugi czy czwarty w generalnej klasyfikacji. Więc Alonso raczej powinien Hamiltonowi zostawic naciskanie na Vettela niż miec go za plecami jak tykającą bombę. Myślę, że Hamilton zrobi wszystko co w jego mocy, żeby się przedostac do przodu. A Vettel będzie miał za sobą najgroźniejszego rywala, gorszego niż Alonso a tym bardziej niż kolega z zespołu. Jest jeszcze jeden aspekt, dla Hamiltona nie wystarczy, że Alonso będzie trzeci, więc jego kolega z zespołu pewnie będzie miał dodatkowe zadanie straszenia i naciskania Alonso oprócz trzymania Webbera za plecami. A poza tym kiedy Alonso nie będzie chciał ryzykowac z Buttonem, to po prostu go puści przodem. I wtedy Webber będzie go naciskał na maksa, bo to będzie już praca dla całego zespołu RB. Reasumujac choc wydaje sie ze Alonso ma najlepiej to jednak i na niego czyhaja niebezpieczenstwa
175. Jar3cki
Mechanik to też człowiek :) ... idź sam zakładać opony do takiego bolidu a potem ocen ich pracę ... teraz siedzisz wygodnie przed monitorem i oceniasz czyjąś pracę czy kto inny talent do jazdy taką konstrukcją co zapierdziela ponad 300 ... Można nie lubić kogoś za zachowanie ale ja akurat od strony Vettela nigdy nie usłyszałem przechwałek "Jestem zawalisty i wgl mam wylane na was" jest dobry i tyle, a to że ma bolid z kosmosu to inna sprawa i zasługa inżynierów od tego odpowiedzialnych,,,,
Dobra koniec tematu , !!
176. Tutankhamun
175. Jar3cki ...ja Ciebie wcale nie atakuje, fajna dyskusja i tyle, tak ze nie koncz tematu i pisz co Ci na sercu lezy
177. Tutankhamun
174. prema...na samym starcie moze odpasc dwoch trzech kierowcow z pierwszej dziesiatki
178. prema
151 witam
Masz absolutna racje pod warunkiem ze musza startowac na tych samych oponach co do sztuki a nie co do specyfikacji czyli miekkie lub twarde
179. probolans
szkoda wbera teraz w jego przypadku jak nie wydarzy sie cud to nie bedzie tytulu
180. Tempter
Nie chcę być złym prorokiem dla kibiców Ferrari ale mam wrażenie,że silnik w bolidzie Alonso może nie wytrzymać.Podobne odczucia mam co do Vettela.Co się nie stanie chciałbym żeby mistrzostwo wygrał Webber lub Fernando - oni na niego zasłużyli.BYLE NIE VETTEL!!!
181. Nuhtylupik
180. Z całych sił kibicuję Webberowi tak samo jak Ty nie chcę też Vettela, ale Alonso mi jakoś nie pasi (sam nie wiem czemu) po prostu go nie lubię. A tak po cichu liczę ze nadejdzie jakieś mega zamieszanie, wygra Hamilton, Alonso bez punktów a Vet i Web na dalszych pozycjach i mistrzem zostaje Lewis :D ...od razu powiem ze liczę na to nie dlatego że lubię Lewisa ale dlatego że chciałbym aby było jakieś zaskoczenie!
182. maziboss
Tepter a dlaczego nby silnik ma nie wytrzymać skoro jest to prawie nowa jednostka ? Oby Alo został mistrzem swiata. Go Ferrari !!
183. Ataru
151. witam, a Ty przeoczyles z kolei, ze Vettel jechal na softach co prawda, nie na super softach, ale praktycznie caly wyscig, a Red Bulle najlepiej dogaduja sie z miekkimi gumami, takze nie sadze by zjechal wczesniej niz Hamilton. Wiec wszystko wskazuje na to, ze Niemiec pewnie wygra ten wyscig.
184. witam
183.Ataru . A ty przeoczyles kolego ze to byl inny tor gdzie degradacja opon byla mniejsza , a tu miekkie degraduja sie po 15 kolkach? Pomysl troche zanim kogos skrytykujesz...
185. witam
A z reszta bedziemy widziec w wyscigu i potem pogadamy ok :D?
186. witam
172.Tutankchamun "171. Jar3cki ...Robert spal spokojnie dzisiaj, auto jest w boksie zamkniete i nikt sie go nie tknie" Ty chyba myslales o parku zamknietym... Ale on tyczy sie pierwszej 10 . Inne auta maja dowolny wybur opon a takrze ustawienia mogo byc zmieniane w jakis okreslony regulaminem sposob, takze chyba sie mylisz...
187. pawlikk
kubica będzie dziś wysoko bo jedzie z nowym silnikiem tak samo jak pietrov może nawet pierwsza 6
188. witam
"wybor"
189. Szybki Lopez
186. Parc Ferme dotyczy całości stawki...
190. Damex
186,188 Witam << kup słownik poprawiasz się jeszcze gorzej
191. witam
A tak na marginesie to chcialem sie powstrzymac z typowaniem Zwyciezcow i Przegranych ale tak sie napalilem na wascig ze pokusze sie o prognozy. Moim zdaniem Vettelek zostanie zjedzony ne starcie, nie wiem przez kogo ale wydaje mi sie ze przez conajmniej dwoch kierowcow ( niewykluczal bym Battona). patrzac na wszystko trzezwym okiem mozna powiedziec ze wyscig wygra Hamilton. nastepnie dwojka Alonzo i Vettel a we wszystko wmieszac sie morze Button ( na tym torze wazne sa opony a jednak On wie jak o nie zadbac ) koleinosc dowolna gdyz cala 3-ka morze walczyc o podium na obojetnie jakich miejscach oprocz 1 ( Hamilton ). Dalej widze walke Webbera z Massa natomiast potem jednak silny Wiliams-Baricello no i na koncu walka Mercedesa z Renault. Roberta czeka moim zdaniem ciezki wyscig i morze sie okazac po starcie ze Witek bedzie mial lepsze karty od naszego Pupilka. Moje typy wygladaja tak:
1 Hamilton
2 Alonso
3 Button
4 Vettel
5 Webber
6 Massa
7 Szumacher
8 Baricello
9 Rozberg
10 Kubek
? Petrov
192. witam
190. Damex Bo co ? Bo nie mam o z kreska w komputerze ??? Smieszny jestes.. wyb"o"r odmienia sie na wybory takrze o z kreska . ty se kup slownik analfabeto..
193. witam
takze "lol" chyba za szybko pisze...........
hehe
194. AndrzejOpolski
@witam: user @Damex żadnym słowem Cię nie obraził tylko zwrócił Ci uwagę, zresztą słusznie, że robisz błędy ortograficzne. Więc Go nie wyzywaj tylko sprawdź jak piszesz. Twój post nr 191 także jest "zanieczyszczony" błędami, które mają się nijak do klawiatury.
195. Damex
192. witam << nie umiesz napisać także analfabeto ucz się bo jutro szkoła :)
196. Damex
witam << ty chyba nigdy F1 nie oglądałeś bo poprawnie nie umiesz wymienić kierowców F1
197. witam
Tak czepiajcie sie literowek, nieuki..
198. Kukiss
Jaka pogoda w Abu Zabi?
199. Marti
198. Kukiss - idealna :)
200. Tukan
Wyścig będzie wyglądać tak:
crashkid nie wytrzymuje presji i spala start, HAM go wyprzedza. Trzęsiony nerwami próbuje odzyskać pozycje - rozbija się z Hamiltonem, siada na kole bolidu i płacze. Alo spokojnie toczy się do mety zdobywając majstra.
Kubica tradycyjnie zyskuje na starcie 2-3 pozycje, traci jedną po stopie, 3/4 wyścigu jedzie za kimś z merca/wiliamsa 10 okr przed metą dostaje kopa, zyskuje po 0.3 na okr lecz nie udaje mu się wyprzedzić bo wyścig się kończy.
201. dawid_lw
200. Tukan
ja bym dodal jeszcze: Alo spokojnie toczac sie do mety widzac placzacego vettela na kole zlosliwie pokazuje mu jezyk :P wtedy to dopiero bedzie wyscig
202. marcinnn
Red Bull pożegnał się definitywnie z tytułem indywidualnym już tydzień temu na własne życzenie. Ale się będę śmiał jeśli okaże się, że Webberowi braknie mniej niż te 7 punktów, które powinien zdobyć jeśli Vettel by go przepuścił.
203. witek70
A teraz niech każdy wpisze, ile ma lat. Po niektórych wpisach można sądzić, że niewiele :)
204. fankaVettela
151.witam- jak dobrze że wczoraj tych bzdur nie przeczytałam ;P
Jeszcze naprawdę by mi się przyśniło :P
Luuuuuuzik, tylko spokojnie i bez nerwów mi tutaj :) będzie dobrze....
205. Filip1507
a Ty masz 70 widzac Twoj login :)
a tak powznie, wracajac do tematu to alonso nie pusci juz mistrzostwa swiata.
vettel moze go nawet zdublowac a alonso i tak dojedzie 3. :)
206. witek70
nie, urodziłem się w 1870 roku , stąd 70 :)
207. noke54
206. witek70 rekordzista z Ciebie, masz 140 lat :) nie wiem jak inni, ale ja tam swoje cyfry od loginu wziąłem tak "z dupy" :) jest 54, ale mam 19 lat :)
208. ris
NO TO ZACZYNAMY :) Niech wygra lepszy :-))))
209. seb_1746
Alonso stracił pozycję ups...
210. Szybki Lopez
Fatalny start Roberta
211. nietopereek
po takich startach RK ma na pewno miejsce w Ferrari, widać świetną formę, ale za pewne za chwilę znajdzie się tysiąc komentarzy, że to bolid na 100%
212. Szybki Lopez
Co ten Borówa gada?? Robert na starcie stracił...
213. witek70
No to Pietrow po starcie wrócił, gdzie jego miejsce...
214. Szybki Lopez
witak70 po prostu zmienil opony...
215. pawlikk
szumacher przed wyscigiem mowił że chce obejrzec bo będzie bardzo ciekawy wyscig wiec dlatego sie rozbił
216. kierowca
czyli problemu z oponami ciag dalszy, buksowaly Robertowi na starcie
217. kierowca
BRAWO KUB !!!!
218. Szybki Lopez
Łyknął Sutilka
219. nietopereek
zaraz komentator wpadnie w zachwyt, Kubica stracił 2-3 pozycje, odrobił 1
220. mariann
go on Robert
221. seb_1746
Robert idzie do przodu
222. Blaz
Ten Kubica to wyprzedzać nie potrafi ;)
223. kierowca
Pietrow meczy sie z Virginami :) buahahaha
224. Szybki Lopez
nietoperek idź na onet...
225. kierowca
Barichello, spowalnia poscig.
226. seb_1746
219. nietopereek- chyba 2 bo jest 9
227. nietopereek
seb_1746 wielu po kraksie przed Kubicą pojechało na pitstop
228. Szybki Lopez
KOB jedzie na miękkiej mieszance więc zjedzie przed KUB
229. kierowca
byleby nie za pozno,
wazne sa sekundy ktore trzeba urwac
230. qazeq1
Chyba Rosberg będzie dziś na pudle.
231. seb_1746
uff Alonso przed Webberem
232. kierowca
BAR wypad z toru !!!! nie blokuj !!!
233. noke54
Alonso zjechałby jedno kółko później i byłby za Webberem. Na szczęście tak się nie stało (bo Vettel byłby mistrzem).
234. gryfon_1217
alg chyba stara sie o posade w red bullu xd
235. gryfon_1217
hmm rosberg jest przed alonso, a jak nie da sie wyprzedzic?? to vettel wygrywa
236. Prozak
A TR jak zwykle terroryści pierniczeni , powinna być kara dla Algersuariego za TO , dał się Webberowi terrorysta kichany . Cała nadzieja w Hamiltonie .
237. kierowca
i od razu Kobayashi sekunde szybciej i KUB tez.
szkoda tych 5 kółek
238. gryfon_1217
@ 236
peszek xd
239. qazeq1
KUB nie ma szans na przeskoczenie Britney w generalce, szkoda...
Rosberg przeskoczy chyba nawet Massę. Na pewno będzie dziś w pierwszej czwórce.
240. kierowca
ha ha, chyba to PET zdecyduje o mistrzostwie. Jak tak bedzie ALO blokowal to ALO ma ciepło.
241. luk02
Robert w korku za BAR stracił szanse na dobry wynik, szkoda. Ostatnie nadzieje na dobry wyścig Roberta i znów niesmak. F@%&...
242. gryfon_1217
@ 239 moze britney nie wytrzymaja opony, 55 okrazen to troche jest
243. kierowca
Barichello tez sie przylozyl do tego ze chyba ALO majstrem nie bedzie. VET juz ma przewage.
Cala nadzieja w tym, ze bedzie jeszcze jeden zjazd po opony.
244. Prozak
238. gryfon_1217 czyżbyś był fanem Vottola , tacy w ogóle istnieją ?
245. mariann
Pietia jaki dziś popularny!! Hahahaha :-)
246. seb_1746
no niestety czarno to wygląda, jak na razie
247. gryfon_1217
@ 238 nieeeeeeeee!!!!!! xd webber albo hamilton
248. kierowca
ajajajajj, ALO !!!
249. gryfon_1217
pomylka xd do @244
250. kierowca
teraz KOB słabnie. Niech zjedzie !!!
251. Prozak
247. gryfon_1217 Ufff : )
252. kierowca
aj, Kobayashi !!!!! masakra
253. saint77
Ale pech, cholera jasna......
254. mariann
ależ kobayashi miał szanse ... go stuknąć
255. kierowca
jest !!!!!
256. gryfon_1217
brawo robert!!!!!!!!!
257. mariann
go go go robert
258. seb_1746
jest dobrze Robert, teraz niech dopadnie Vettela i ....
259. Szybki Lopez
Go Roberto!!!!!!!
260. luk02
241. luk02 idiota
261. kierowca
Brawo ROBERT !!!!!
262. Kukiss
Brawo robert !
263. noke54
No to teraz Robercie przypomnij sobie zeszłoroczną Australię.
264. saint77
Vettel ma fuksa jak nigdy......
265. mariann
a alo dalej walczy hahaha
266. jar188
Vettel jedzie po majstra
267. Kukiss
0,5 sekundy na okrążeniu zyskuje KUB do samuraja, szkoda że go blokował 1/3 wyścigu ...
268. prema
alonso jest za rosbergiem viva fankavetela
269. kierowca
15 sekund trzeba odrobic teraz.
270. Ravfaaaaa
Mistrzostwo coraz bardziej oddala się od Alonso, Pietrow go załatwił...
271. gryfon_1217
red bull zartudni pietrova w tr za to co teraz robi xd
272. Blaz
Wszystko się układa pod mistrzostwo Sebastiana. Niech sie dzieje wola nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba.
273. jar188
No jeszcze nie załatwił, walka trwa, po zjeździe kierowców może być 5
274. Ravfaaaaa
5 miejsce Alnoso nic nie daje, musi być 4. Przed nim będą Vettel, Hamilton, Button, no i pewnie też Rosberg. Więc jeśli myśli o mistrzostwie powinien wyprzedzić Pietrowa i Rosberga.
275. kierowca
na kazdym okrazeniu KUB o sek szybszy od petrova.
276. głodny
Raczej punktów Kubica niezdobędzie ,a szkoda bo dobry wyścig dzisiaj jedzie , ALO eż Vitka łyknij bo po majstrze będzie
277. luk02
Nigdy nie sądziłem, że Renault będzie robić dobrze Vettelowi...
278. saint77
Wygląda na to, że Renault w całości pomoże Vettelowi zdobyć tytuł:(((
279. rewiblack
Renault rozdaje karty i mistrza :D
280. Prozak
Kurde źle jest , Vottolowi może kind4er niespodzianki się rozsypia po bolidzie i to go zdekoncentruje .
281. augen
Jak RedBul zdobędzie podwójnego mistrza to może podrożeją silniki renault :)
282. kierowca
jeszcze 8 sekund !!!!
283. kierowca
ALO wyprzedzi w koncu Petrova, ma swierzsze opony. Wiec raczej luz. kwestioa tylko czy KUB nie popsuje im szyków. Jeszcze 8 sek i wyjedzie przed PET !!!!
284. mariann
Jaka jest kara za nie zmienienie opon?
285. kierowca
5 sekund !!!
286. yaneq
kubica jak wytrzyma jeszcze z 10 okrążeń w takim tempie ma szanse wyjechać przed pietrowem. odrabia, odrabia. obawiam się, że wentyl wygra i będzie miał majstra. alonso!!!
287. mariann
hmm to może warto zaryzykować ...?
288. saint77
Petrov podejrzewał jeszcze raz zjedzie, bo zostało 20 kółek do końca. Nie sądzę, aby cały wyścig mógł przejechać na jednym komplecie.
289. yaneq
@285 to nie jest 5 sekund. pit wynosi 20 sekund z przejazdem przez pitlane, ale jeszcze jest wyjazd!!!
290. yaneq
zobacz gdzie wyjechał kobayashi?!
291. Blaz
Nawet jak Alo wyprzedzi Pet to i tak za Hulkiem będzie jechał.
292. yajj
BUT 36 kółek na miekkich :)
293. kierowca
@289 kolego, 21 sek tyle trzeba uzyskac by byc przed petrovem
294. yaneq
@288 słusznie. kto wie kto jeszcze zjedzie, mogą być niespodzianki. no ale skoro można na twardych tak długo jechać to... może by być z nimi problemu. hamilton co innego, trochę je poprzycierał, podniszczył. ciekawe jak to wygląda u alonso?
295. Ravfaaaaa
Hulk zjechał, Alonso musi koniecznie wyprzedzić Pietrova a dalejRosberga albo liczyć, że Hamilton zjedzie na drugi pit stop
296. _syler
kierowca ok 25 sek to jest minimum
297. ris
Czy Kubica nie rozda kart kto zostanie mistrzem ? ;_)
298. gryfon_1217
moze uda sie kub przed rosbergiem sie zmiescic
299. Blaz
Robert kręci czasy WOW
300. mariann
póki co kub za ros ale przed pet, tak myslę
301. kierowca
jeszcze 3 kolka i KUB przed Rosbergiem :)
oby
302. Ravfaaaaa
Co ten Kochański gada? 5 miejsce Alonso nie daje mu mistrzostwa, przy 1 Vettela...
303. jar188
Jeszcze kilka kółek i Kub moża wyjechać przed Alo i zabrać mu majstra
304. damiansport2
Pietrov bedzie bohaterem dla Red Bulla :D:D:D
305. mariann
jeszcze 2 sek i rosberg za kub
306. ris
303. jar188 - o tym myślę :-)
307. saint77
Kurcze, właściwie juz po wszystkim, Vettela ma mistrza jeśli nic się nie zdarzy nieciekawego.
ALO dojedzie na 5 miejscu. Ale jaja.........
308. Ravfaaaaa
Jak jeszcze Kubica wyjedzie przed Alonso, a na to się zapowiada to po mistrzostwie...
309. mariann
use the best of your tallent.... haha, na Pietka :-D
310. głodny
Jak tak dalej Kubek będzie szalał to dowieźie jednak punkty i do tego powinien przed Pietrovem wyjechać. I kto tu wyprzedzać nie umie, napewno nie Kubica .
311. Ravfaaaaa
A za to blokowanie Alonso jeszcze Pietrowa do STR wezmą ;)
312. luk02
Kubica powinien teraz zjechać, zaczął tracić do Rosberga.
313. yaneq
nic z tego nie będzie robert wyjedzie za pietrovem alo, webberem i może jeszcze dalej. a alonso niech się bierze!
314. rewiblack
Ale jaja. KUB odbierze mistrza swojemu kumplowi Alonso....LOL
315. yog
Pietrov zdecydował o mistrzu 2010! ale jajca :P
316. Tempter
Niech ktoś mi jeszcze powie,że Robert nie potrafi jeździć z charakterem - to pewny materiał na przyszłego mistrza.Czas aby panowie z Ferrarii wreszcie się zorientowali jak dobrym zawodnikiem jest Polak i dali mu szansę.
317. Pampalini
Alonso chyba juz sie pozegnał z mistrzem. Moze to i dobrze - tak, jak dzisiaj wlecze sie za Witią nie przystoji pretendentom do tego tytułu.
318. kierowca
kurde, ROS przyspieszyl. szkoda
319. Tempter
Znowu za wcześnie ściągnęli Robsona....
320. yaneq
jest!
321. noke54
20.2 takiej zmiany to ja jeszcze u Renault nie widziałem :)
322. mariann
jeeeeee
323. Tempter
No to Alonso ma pozamiatane ;)
324. Pampalini
BAJ BAJ Alonso
325. gryfon_1217
ale jaja
326. Szybki Lopez
I po Alfonso
327. yaneq
tym razem nie spier... taktyki
328. kierowca
dobre, szkoda ze ROSberga nie lyknal ale jest dobrze.
szkoda tych sekund za BAR i KOB.
329. Tempter
Robert dobieraj się do tyłka temu cholernemu Rosbergowi :D
330. mariann
321 DOKŁADNIEEEE !!!!! Da się ???
331. Ravfaaaaa
Vettel nowym mistrzem świata! Alonso dzisiejszą jazdą nie potwierdził swoich mistrzowskich aspiracji.
332. ris
Co zrobi Kubica ? :_)))))))))
333. yajj
kubica przejechał linie?
334. _syler
moze byc kara
335. damiansport2
ahahha KUBICA zablokowal Alonso!!!!
336. Vysogota
Kubica przejechał linię, będzie kara
337. Tempter
Ostatnia nadzieja dla Fernando to zdechnięcie silnika Vettela ale na razie się na to nie zapowiada.
338. damiansport2
hahhaahhaha RENO BOHATEREM~~~~~~~~~~~~~~~~
339. _syler
kur...wa
340. gryfon_1217
kurde robert przejechal przez linie
341. R90
boze vet mistrzem ;/;/;/;/;/ koniec swiata. moze silnik mu wybuchnie hahah
342. kierowca
chociaz jest 7 kolek, swierze miekkie gumki i kto wie. moze uda sie Rosberga objechac.
OBY
343. Woa-VooDoo
kubica wyjechal za białą linie na wyjezdzie
344. Pampalini
Ale jajca! Pewnie tocza sie teraz zakulisowe targi Ferrari z Renault
345. damiansport2
jaka kare co wy pieprzycie?
346. Ravfaaaaa
W Kanadzie kilku kierowców ścinało tą linie i sędziowie się nawet nie zastanawiali nad karami...
347. Szybki Lopez
To był uślizg
348. saint77
No i wszystko jasne, kurde, ale będzie się dziecko cieszyło jak KinderNiespodzianką:(((
349. Vysogota
Rosberg rok temu w Singapurze dostał za to karę przejazdu
350. Ravfaaaaa
Vettel będzie dzisiaj machał swoim sztywnym palcem, oj będzie na okrągło ;)
351. Polak477
A jak miał potwierdzić? Hamilton też nie mógł wyprzedzić Kubicy, więc jak miał to zrobić Alonso, jeśli Ferrari ma wolniejszy bolid? Pie*** Pietrow będzie wrogiem publicznym. Liczę na butelkę pod jego kołami w przyszłorocznej Hiszpanii. Już drugi raz to pier*** Renault odbiera tytuł Ferrari. Vettel to najgorszy z możliwych mistrzów świata.
352. Tempter
Vettel nie zasłużył na Mistrzostwo,ale koniec końców nim będzie.
353. Prozak
Tylko borówka błagam cie nie mów o łabędzim śpiewie Hamiltona .
354. kierowca
0,6 odrobione.
5 kólek.
355. boniek90
trzeba byl idota zeby przegrac te mistrzostwa(mowie o strategach ferrari)............
356. Pampalini
ALonso nie wytrzymuje nerwowo.
357. Ravfaaaaa
Alonso musi się strasznie denerwować, popełnia coraz więcej błędów.
358. _syler
renault załatwiło majstra vetelowi
359. boniek90
jak ja nie nawidze vetttela i ten jego tlusty paluch...wrrr
360. yaneq
cóż gdy nie będzie sc, lub vettelowi nie siądzie silnik mamy go na mistrzowskim stanowisku.
361. masabitumiczna
gratulacje FankoVettela!!
362. noke54
Witalij, nie jedź na wakacje do Hiszpanii :)
363. saint77
Jest jeszcze szansa dla ALO:
Robert dogania ROS, kasuje go i zabierają ze sobą PET.
ALO będzie 4-ty:))))))
364. _syler
renault popisało sie taktyka mistrzostwo
365. ris
Alonso już traci kontrolę nad sobą
366. qazeq1
Porównajcie strategię McLarena i Ferrari, gdzie są obecnie ich kierowcy!!! Ferrari się nie popisało!!!!
367. saint77
Alonso powinni puścić teraz film z GP Singapuru jak KUB wyprzedzał.
368. maziboss
coz vettel wygral. Tu juz sie nic nie stanie. Ferrari dalo dupy na maksa. Na miejscu dyrektora/szefa Ferrari podalbym sie do dymisji.
369. Prozak
Maurycy weź ty się zamknij .
370. nietopereek
366. qazeq1
Porównaj taktykę Ferrari i Renault dziś :D
371. maziboss
jeszcze co do renault I RUSKA. Pajac przez caly sezon rozpierdziela sie po bandach, innych bolidach a teraz !@#$% jedzie jak nigdy
372. Pampalini
A prawda jest taka, ze to właściwie Schummaher i jego wypadek zdecydowały o mistrzostwie świata
373. saint77
JUż myślałem, że to VET....
374. yajj
webber na konferencji pewnie zada pytanie swojemu inżynierowi dlaczego go sciagnał w tym momencie a nie pozniej jak jechał szybciej od pietrowa...
375. kierowca
dobre 5 miejsce na koniec sezonu. Brawo KUB.
Gratki VET.
I uznanie dla PET za walke z ALO.
376. Szybki Lopez
Kubica Men of the Race
377. Woa-VooDoo
#374 przeciez nie miał już tylnich opon :p
378. luk02
Teraz wyraźnie widać, że najlepsza strategia to brak strategii. Po prostu zapier...
379. nietopereek
371. maziboss
cały rok się uczył jeździć, na każym torze uczył się nowych umiejętności i na ostatnim wszystko skumulował.
380. rewiblack
ALO pokazał właśnie jakim to jest najlepszym kierowcą w stawce.
381. noke54
Idziemy chyba upić się na smutno :/
382. Ravfaaaaa
Vettel nowym mistrzem świata. Pokaż teraz całemu światu swój SZTYWNY PALEC! Reguła pierwszego zwycięstwa przełamana.
383. saint77
A więc jednak.....
384. ris
Ehhh Alonso
385. ris
Renówka zabrała Alonso Mistrza :-)
386. Tempter
No to FankaVettela już pewnie z 7 orgazmów miała :P
387. Tempter
HAHA BABY PŁACZE XD
388. R90
Sciana. Fart Fart Fart.......nie zasluzyl na ten tytul, ferrari przeliczylo sie z taktyka.... Bozeeeee vettel placze co za cipa
389. Szybki Lopez
Poplakal sie....
390. mariann
czy on płacze ???
391. rewiblack
LOL Vettel jaki placz.....Nie wierze.....
392. niuch81
uznanie dla Pietrova... mimo wszystko i Kubicy. Całej reszty chyba nie trzeba komentować. Alonso i Ferrari-ośla ławka
393. Polak477
Za to Vettel pokazał swoją klasę w tym sezonie. Oj tak! Był gorszy od Hamiltona w sezonie 2007 i 2008. Kompletnie nie zasługuje na to mistrzostwo. A Pietrowowi nie wróżę wielu fanów.
394. Pampalini
Alonso nie umie sie zachować
395. _syler
alonso to burak własnie to pokazał
396. rewiblack
Alonso....śmiech....Co on PET pokazywal....
397. Prozak
No cóż można powiedzieć : ku....waaa mać . Jeszcze się zsikał ze szczęścia , serce mi się kraje z wściekłości , nie wstydzę się tego powiedzieć . Fanka Vottola się cieszy , szlak mnie trafi : )
398. damiansport2
BRAWO VETTEL !! a wy go wyzywacie bo mu zazdroscicie!! jestescie nieulumni! i tyle w temacie
399. maziboss
379. nietopereek i za to go nienawidze. Dupek rosyjski
400. mariann
alonso pokozoł!!! Brawo Pietia!!!
401. Szybki Lopez
Ferrari przegrało na własne życzenie a Alonso zachowuje sie sie jak szczeniak mając pretensje do PET
402. jar188
A co w tym dziwnego, że się popłakał??? puknijcie się w puste głowy!!!
WIELKIE BRAWA DLA VETTEA!!! Brawo
403. Pawelec79
.............
404. Pampalini
380. rewiblack
Okazało sie, ze najlepszym kierowcą w stawce jest jednak... KUBICA!
405. Pawelec79
Smutny koniec sezonu........
406. kierowca
Jak go nie lubie tak mu gratuluje.
GRATKI VETTEL !!!!
Dobra jazda dzisiaj. Brawo.
407. F1_Fan
Umarł Król...niech żyje Król
408. Pampalini
KUBICA do FERRRARI zmienic Alonso!!!!
409. rewiblack
Kubica chyba chciał puszczać Alonso do przodu bo ostatnie kółko przejechal 1.47 :D:DD:D:
410. ris
Może to głupie co napiszę ale czy Robert nie skalkulował tego tak aby się zapropomać patrzcie Maranello kto tu jest lepszy ;-)
411. Lakosz
Brawo Vettel, chłopak zaczął tak w końcówce sezonu dojrzewać, tak jak kiedyś Hamilton. Brawo Kubek, gdyby tak twoi mechanicy zachowywali się częściej, jak dzisiaj, pewnie byłbyś wyżej. Chłopiec-demolka też dzisiaj całkiem nieźle. Może Putin obiecał mu białe niedźwiedzie? Alo strasznie, zżarły go chyba nerwy (o co za Pietrowem nietrudno :D )
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz