2010-09-10 GP Włoch - #2 trening 14:00 - 15:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Red Bull 1:22.839 27
2 F.Alonso Ferrari 1:22.915 32
3 F.Massa Ferrari 1:23.061 20
4 L.Hamilton McLaren 1:23.154 22
5 J.Button McLaren 1:23.210 38
6 M.Webber Red Bull 1:23.415 23
7 R.Barrichello Williams 1:23.708 31
8 R.Kubica Renault 1:23.709 32
9 N.Hulkenberg Williams 1:23.852 30
10 N.Rosberg Mercedes 1:23.857 29
11 A.Sutil Force India 1:24.181 35
12 V.Liuzzi Force India 1:24.380 36
13 W.Pietrow Renault 1:24.407 21
14 M.Schumacher Mercedes 1:24.448 29
15 S.Buemi Toro Rosso 1:24.517 35
16 P.de la Rosa BMW Sauber 1:24.547 32
17 K.Kobayashi BMW Sauber 1:24.785 31
18 J.Alguersuari Toro Rosso 1:25.106 24
19 J.Trulli Lotus 1:26.204 38
20 H.Kovalainen Lotus 1:26.306 41
21 L. di Grassi Virgin Racing 1:26.631 31
22 T.Glock Virgin Racing 1:26.676 25
23 S.Yamamoto HRT F1 1:29.498 5
24 B.Senna HRT F1 -:--.--- 3

komentarze
  • 194. Anteaus
    • 2010-09-10 22:51:27
    • *.lodz.mm.pl

    Widzę ,że zaroiło się od fachowców od aerodynamiki ;)
    Ale wcale nie wnikając w zagadnienia techniczne widać ,że fachowcy od f1 uznali ,że szybciej się pojedzie bez niego.
    Więc wniosek może być tylko jeden F-duct nie jest ideałem na torach gdy nie jest wymagany znaczny docisk aerodynamiczny co jest całkiem logiczne.
    Więc nie wiem skąd taka dyskusja na ten temat

  • 195. McLfan
    • 2010-09-10 22:57:03
    • *.uni.opole.pl

    Ciekawe jacy to fachowcy tak uznali Anteaus. ;) Bo na razie nie wiadomo kto ostatecznie pojedzie Z, a kto BEZ F-Duct. Choć prawdą jest to, co mówisz o miejscach, gdzie kanalik daje największe korzyści. :)

  • 196. Galadin
    • 2010-09-10 22:59:58
    • *.adsl.inetia.pl

    21. Nuhtylupik
    Czytaj ze zrozumieniem, nikogo nie obraziłem. Stwierdziłem fakt i w dodatku mam rację. Ocena po piątkowych treningach to wróżenie z fusów i każdy kto ogląda F1 nie tylko od święta dobrze to wie. Skoro wszyscy tacy mądrzy to na co czekają? Składać podania do zespołów, oni takich geniuszy potrzebują. :/ Naprawdę, wyluzuj.

  • 197. McLfan
    • 2010-09-10 23:03:51
    • *.uni.opole.pl

    Galadin, popieram Cię. Ja siebie śmiało mogę nazywać doświadczonym kibicem. Kiedyś oglądałem wszystkie sesje itd. Ale doszedłem do wniosku, że FP 1, 2 można śmiało sobie darować (chyba, że się śledzi ze szczegółami, długość wyjazdów, prędkości, czasy itd, ale to trzeba oglądać niezwykle skupionym, z notatnikiem jakimś najlepiej), a od biedy obejrzeć FP3. Nawet rzadko kiedy patrzę na tabelę z czasami z treningów, bardziej interesujące jest to, czy nie było problemów technicznych i ilość przejechanych okrążeń. I też mnie irytują spece już ustawiający Kubicę na podium po czasach z treningów, gdy wykręcił jedno szybkie kółko, lub skreślający go, bo się zdarzyło jeździć z pokaźnym zapasem paliwa...

  • 198. paqo
    • 2010-09-10 23:35:56
    • *.xdsl.centertel.pl

    Ja treningi ogladam na kompie, zerkajac jednoczesnie na obraz z toru i na LiveTiming na stronie. Calkiem fajna zabawa, mozna popatrzec jak dany kierowca badz zespol sobie radzi w ktoryms sektorze, gdzie maja problemy, gdzie jezdza szybko itd No a patrzac na dlugosc wyjazdow, czasy na poszczegolnych wyjazdach mozna wywnioskowac kto co robi na tych treningach, to znaczy czy porownuja opony, czy testuja zatankowany bolid, czy sprawdzaja tempo przy mniejszej ilosci paliwa. Naprawde polecam takie rozwiazanie, jesli ktos sie fascynuje kazdym detalem w F1.

  • 199. marcin20
    • 2010-09-10 23:40:53
    • *.static.sitel.net.pl

    Znaczna poprawa kierowców Ferrari w stosunku do drugiego treningu, choć Massę już widziałem na barierach. Podobno Kubica w drugim treningu walczył z podsterownością bolidu, ale i tak jest pierwsza dziesiątka, cool :)

  • 200. mariusz-f1
    • 2010-09-11 03:48:09
    • *.opera-mini.net

    20.szmalec- Ale bzdury piszesz, człowieku ! Jakby Robert nie miał jaj, to w Monaco (gdzie bardzo dużo zależy od kierowcy) pałętał by się gdzieś w drugiej 10 ! O ile... by się prędzej gdzieś na bandzie, nie rozbił. A z tego co można zaobserwować w transmisjach, Kubica ryzykuje tam, jak mało kto i chyba najwięcej ze wszystkich. I niestety, ale na tym torze, to i Hamilton przy nim blednie. Więc takie moje rady ;-)
    1) Nie gadaj glupot
    2) Sprawdz, czy ty sam, masz JESZCZE coś w gaciach.
    3) Jak ci się ta Anglia tak podoba, to....... droga wolna :-P

  • 201. grzes12
    • 2010-09-11 06:59:01
    • *.146.137.170.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    288 mariusz -f1
    Odnośnie dwójki - to tak jak @ pjc zauważył - odpowiedz jest we wpisie 66 ....
    Pozdrówki ;)

  • 202. wolak
    • 2010-09-11 07:55:00
    • Blokada
    • *.ip.netia.com.pl

    Alonso niby 2 miejsce ale na Spa wygrał 2 sesje i był 2 a w kwalifiakcjach 10 a wyscigu nieukończył a tu widzimy spore problemy Vetella ,weberra ,Masy czy Hamiltona mogą być i już chyba tak dobrze nie będzie jak na Spa Kubica kwalifikacje 5-6 wyścig 3-4 TGutaj spokojnie mogło by nie dojechać 5 lub 4 czołowych zawodników a tor ma 53 okrążenia i jest jednym z najdłuższych 5km i 794m tylko Spa ma wiecej 7,004km

  • 203. asuser
    • 2010-09-11 08:05:33
    • *.formlessnetworking.net

    a w SPA czasem deszcz nie namieszał w końcówce quala ?

  • 204. rbej
    • 2010-09-11 08:25:28
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Mariusz-F1. Przestań się błaźnić niedzielny kibicu F1....Idź się dalej onanizować przy Kubicy i daj PRAWDZIWYM fanom F1, zachwycać się PRAWDZIWYMI kierowcami F1 a nie dowozicielami puntów jak Kubica, Rosberg czy Button.

  • 205. cummulus
    • 2010-09-11 09:25:45
    • *.88.94.36

    Nie mozecie wytlumaczyc dzialania F-ductu w prostszy sposob? Moze ja sprobuje.
    F-Duct sam w sobie predkosci nie dodaje. Pozwala jedynie na zmiane aerodynamiki bolidu w trakcie wyscigu. W jednym polozeniu zwieksza docisk na tylnym skrzydle (pozwalajac na uzyskanie wiekszych predkosci w zakretach) a w drugim polozeniu niweluje docisk na tylnym skrzydle (pozwalajac na uzyskanie wiekszych predkosci na prostych) - prosciej chyba sie nie da :)
    Na takich torach jak Monza, gdzie wszystkie bolidy i tak maja ustawienia na minimalny docisk, traci odrobine na znaczeniu, bo to co sie zyska dzieki jego dzialaniu mozna stracic jesli sie wezmie pod uwage to, ze w koncu pare kilogramow do wagi bolidu dodaje.

  • 206. wolak
    • 2010-09-11 09:41:43
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    jAK KTOS CHCE LINKI TO MACIE ALE ODTWÓRZCIE O 11.00 http://www.bart-sport-tv.ugu.pl/ LUB http://hqtv.com.pl/megatv/ I DO KWALIFKACJI LINKI TO SĄ

  • 207. wolak
    • 2010-09-11 09:45:38
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    i treningów rzecz jasna

  • 208. wolak
    • 2010-09-11 09:46:58
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie dojedzie do mety Vetell,Hamilton i Ronsberg

  • 209. gucioF1
    • 2010-09-11 09:49:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    58. rbej Nie zgadzam się. OK może Kubica nie jest tak waleczny jak Hamilton i "dowozi" punkty ale nie popełnia takich głupich błędów przez które Hamilton już dużo stracił.

    P.S. Nie bronie tutaj Kubicy bo jazda Hamiltona w tym sezonie bardzo mi się podoba dlatego że jest agresywna ;)

    pozdrawiam

  • 210. wolak
    • 2010-09-11 09:52:00
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    No i co z tego to mógl wypuscic Alonso szybciej albo mógł szybko wykęcić czas a nei wy się podneciacie Alonso którego wszyscy faworyzują Hamiltonem też ale gość jednak umie jezdzic ładnie albo popełnia głupie błędy i nie dostaje kar tak jak w Chinach czy Europie a tor w Europie jest ciekawy czego wy chciecie najnudniejsze wyscigi to Bachrajn,Wegry,Niemcy. i Abu ZAbi

  • 211. wolak
    • 2010-09-11 09:55:53
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    no właśnei ostatnio Hamilton jezdzi jak mistrz ale kary pwoinień dostać w Europie za wyprzedzanie samochodów obydwu dostał ale za pozno po 11 okrążenaich wyrobił się przewage i wyjechał 2 w Malezji akra powinna być i w Chinach tak samo ale Hamilton mistrzem chyba zostanie bo redbule dostaną zadyszki a Mclaeny to wykorzystają Weberr będzie 3 a Vetell 4 kubica 5 SKORO reDBULE WYGRYWAJĄ 13 KWALIFKACJI NA 14 TO POWINY WYGRYWAĆ WYSCIGI VETELL 7 Startów z 1 wygrał 2 Weberr 6 startów z 1 wygrał 3 chyba czy 4

  • 212. bystrzak
    • 2010-09-11 10:36:47
    • *.nplay.net.pl

    Robert pojedzie z kanałem F w kwal zobaczycie

  • 213. MaCieQ
    • 2010-09-11 10:50:06
    • *.toya.net.pl

    Ja uważam, że gdyby dać Kubicy i Hamiltonowi jednakowy bolid, HAM byłby ciut lepszy, ale nie zawsze. Nie jestem wielkim fanem Kubicy, a przyznać muszę, Hamiltona nie lubię. Staram się spojrzeć na to wszystko z dystansu. I nie robie z siebie jakiegoś eksperta tylko przypuszczam i dzielę się z wami swoimi uwagami.

  • 214. pjc
    • 2010-09-11 11:16:25
    • *.235.6.219

    @MaCieQ jestem podobnego zdania.
    Nie można wydać jednoznacznej opinii bez sprawdzenia obu kierowców w bolidzie tej samej klasy.

  • 215. tciachu
    • 2010-09-11 11:16:42
    • *.pkobp.pl

    Dzieje się cos ciekawego w III treningu ?

  • 216. Renault R30 F1
    • 2010-09-11 11:35:34
    • *.centertel.pl

    177.szmalec chyba ty kut.... jeden wypier..... na oneta...

  • 217. Marti
    • 2010-09-11 11:46:29
    • *.160.167.2

    Widzę, że znowu toczy się zacięta dyskusja nt. jaj Roberta :) i znowu sporo osób porównuje jego styl jazdy ze stylem Hamiltona. Moim zdaniem zarówno jeden jak i drugi mają swoje zalety jak i wady. Gdyby tak zmiksować ich style, powstałby kierowca idealny :) Lewisowi czasami przydało by się trochę opanowania na torze i kalkulacji Roberta, a Robertowi czasami przydało by się więcej werwy i i iskry jaką często prezentuje Hamilton. Czasami trzeba tylko dowieźć punkty, ale czasami wypada także wykazać się odrobiną waleczności a la Hamilton ;)
    Jeden i drugi są kierowcami z bardzo wysokiej półki, ale każdy z nich ma swoje mankamenty i niedociągnięcia i nie trzeba być mega-ekspertem ds. F1 aby to dostrzec ;) Taka jest moja obiektywna opinia w tym temacie.

  • 218. saint77
    • 2010-09-11 11:59:33
    • *.76.187.226

    Przestańcie rzucać w siebie mięchem i napiszcie co się dzieje w III treningu jak prosił wcześniej tciachu.
    Siędzę w pracy a mam zblokowane niektóre opcje internetowe i nie mogę sobie włączyć relacji........:(((

  • 219. Marti
    • 2010-09-11 12:09:27
    • *.160.167.2

    3. trening przebiegł dosyć spokojnie, najlepszy czas uzyskał Hamilton.

  • 220. ArcyZ
    • 2010-09-11 12:10:46
    • *.231.253.77

    a nic się nie dzieje topowa 6 to 3 topowe zespoły poza Webberem bo mu bolid znowu siadł i Rosberg wszedł na 6 miejsce a Kub. chyba 9.

  • 221. gucioF1
    • 2010-09-11 12:11:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert 0.711 straty to trochę dużo oby było Q3 :) Widać że MCL , RBR i FERRARI poza zasięgiem.

  • 222. Xabi89
    • 2010-09-11 12:48:44
    • *.gdynia-laczpol.mm.pl

    Skiba1196 - kolego, mam dla ciebie mały quiz ;)):
    1. Jak nazywał się partner Roberta Kubicy w teamie BMW Sauber w latach 2006-2009 ?
    2. Za jakie wady krytykowane tegoż pana ?
    3. Jakie zalety w opozycji do niego wymieniano u Kubicy, które to świadczyć miały o przewadze Roberta ?

  • 223. Xabi89
    • 2010-09-11 12:51:27
    • *.gdynia-laczpol.mm.pl

    *krytykowano oczywiście

  • 224. szerter
    • 2010-09-11 13:50:00
    • *.com-promis.3s.pl

    169. paqo, 170. paqo - przytoczyłeś całkiem poprawny, choć nieidealny, opis kanału i wyciągnąłeś wręcz sprzeczny wniosek - brawo!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo