2009-07-26 GP Węgier - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 L.Hamilton McLaren 1:38.23.876 10
2 K.Raikkonen Ferrari + 11.5 8
3 M.Webber Red Bull + 16.8 6
4 N.Rosberg Williams + 26.9 5
5 H.Kovalainen McLaren + 34.3 4
6 T.Glock Toyota + 35.2 3
7 J.Button Brawn GP + 55.0 2
8 J.Trulli Toyota + 1:08.1 1
9 K. Nakajima Williams + 1:08.7
10 R.Barrichello Brawn GP + 1:09.2
11 N.Heidfeld BMW Sauber + 1:10.6
12 N.Piquet Renault + 1:11.5
13 R.Kubica BMW Sauber + 1:14.0
14 G.Fisichella Force India + 1 okr.
15 J.Alguersuari Toro Rosso + 1 okr.
16 S.Buemi Toro Rosso + 1 okr.
17 S.Vettel Red Bull + 41 okr.
18 F.Alonso Renault + 55 okr.
19 A.Sutil Force India + 69 okr.

komentarze
  • 57. maciorek
    • 2009-07-26 20:40:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    bardzo się cieszę że kimi był 2 w tym wyścigu mam nadzieję że w reszcie wyścigów bedzie miał podobne wyniki i że nie odejdzie do WRC. A vettela szkoda misłów do tego kolesia ...

  • 58. dziarmol@biss
    • 2009-07-26 20:41:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @niza- Znsz moje zdanie o Hamiltonie, ale powiem Ci że ucieszyłem się z tej wygranej. :-))
    Forma BMW mnie nie dziwi , dziwi mnie natomiast chęć bycia w takim zespole (Kubicy). Vettel coś za bardzo zaczyna "wargować" na innych choć sam popełnił błąd. Ech ta ambicja.. :-)) Co do Brawna to wydaje mi się że gdyby nie sędziowie z FIA w kwalifikacjach to Button miał szansę na wyższą pozycję na starcie. Barrichello tradycyjnie nr.2 . Ross od samego początku stawiał na Buttona stąd taka a nie inna pozycja Rubensa. Ale zadyszka co by nie mówić dopadła BGP. :-)) Martwi mnie zdrowie Massy .. Dużo się działo oj dużo. Pozd. : ))

  • 59. maciorek
    • 2009-07-26 20:49:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ale podobno operacja przebiegła pomyślnie mam nadzieję że Felipe wróci do F1 i będzie wygrywał tak jak w zeszłym sezonie.Vettel stracił dzis wielu fanów przez ten swój głupi wybryk z kimim

  • 60. orinocoPL
    • 2009-07-26 20:57:02
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    58. dziarmol@biss -tez go nie lubie, ale fakt,wygral uczciwie. Pozdro.
    @niza-pozdro.

  • 61. Xcymenes
    • 2009-07-26 21:22:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ktoś może mi wytłumaczyć, jak to jest że Robert przed pitstopem ma 7 sek przewagi nan Nickiem, a po pitstopie 7 sek straty do niego?

  • 62. orinocoPL
    • 2009-07-26 21:26:01
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    61. Xcymenes-Polski kierowca w Niemieckiej ekipie, drugi kierowca tez Niemiec. Wystarczy? Pewnie zaraz oberwe tekstem "spiskowiec" ...Tjaaa, a poprzednie sezony Roberta w bmw to sielanka...

  • 63. niza
    • 2009-07-26 21:49:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol@biss no jasne, że znam :) Moim zdaniem Lewis chyba trochę spokorniał po tych kiepskich wyścigach McL, jakby nie patrzeć jego wypowiedzi diametralnie się różnią od tych z przed kilku miesięcy :p

    Pozdro chłopaki :)

  • 64. skylinedrag
    • 2009-07-26 23:54:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na razie spokorniał, zobaczymy co będzie po kilku dobrych występach i jak go Nicole dojedzie w łożu :D

  • 65. renault f1
    • 2009-07-27 00:04:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widząc na zywo jak ALONSO jedzie bez koła , tak nie wku!@#$% ,ze wyszłam z toru!!!!!! Żeby tak robić podczas gdy kierowca z zespołu jedzie na 1 pozycji? KOSZMAR wspułczuje ALONSO ;-( Itak jesteś najlepszym kierowcą!!!!!!!;-)

  • 66. grzes12
    • 2009-07-27 08:20:16
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Na początku sezonu napisałem ze Brawn GP ma swoje 5 minut i jest kwestią czasu kiedy go dojdą takie zespoły jak ferrari McL i BMW i tutaj się myliłem jeśli chodzi o BMW a także czas jaki zajmie to tym pierwszym zespołom i nie spodziewałem się tak wysokiej formy RBR . Jeśli chodzi o ferrari to trend jest czały czas wzrostowy i nalezy dalej spodziewać się marszu ku górze , a McL mimo zwyciestwa dla mnie jest dalej wielką nie wiadomą i kto wie czy na torach wymagajacym docisku aero znów nie będą poza 10ką ,no ale zobaczymy ...
    w kazdym razie koniec sezonu pomijając BMW zapowiada się ciekawie ...

  • 67. wit74
    • 2009-07-27 10:49:25
    • *.38.160.60.resman.pl

    Mało komentarzy na temat "otwartego sezonu ogórkowego". Ciekawi mnie jak ma skonstruowaną umowę Kubica z BMW. Czy kiedykolwiek będzie mógł przejść do innego zespołu. Tata Robcia powiedział kiedyś że BMW ma wyłączność na Kubicę- oznacza to że sam nigdy nie będzie mógł odejść do innego teamu. Chyba że szkopy go spuszczą z łańcucha. Chciałbym zobaczyć Kubka w Toyocie. Ktoś napisał że Toyota to mistrzowski zespół tylko kierowców mają do bani. Co Wy na to

  • 68. henry318
    • 2009-07-27 10:55:46
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    HAMILTON I KOVALAINEN MOGA WYGRYWAC POZOSTALE WYSCIGI,BO WIDZE ZE BRAWN JEST W DUZYM DOŁKU,A I RED BULL JEST TROCHE GORSZY ,BUDZI SIE FERRARI ,MACLAREN ,I WILLIAMS,A BMW JEST W ZIMOWYM ŚNIE.ZYCZE HEIDFELDOWI I KUBUCY POWODZENIA W GP EUROPY ALE MOGA TYLKO LICZYC NA 15 ,16 MIEJSCA ,AA I TRZYMAM KCIUKI JAK NAJBARDZIEJ ZA FORC INDIA

  • 69. rafam
    • 2009-07-27 11:01:28
    • *.static.privatedns.com

    53. Slavregas to jakim cudem Glock kilka razy z końca stawki (a nawet z pitlane) przebijał sie do pkt 8.

  • 70. Seveir
    • 2009-07-27 12:13:00
    • Blokada
    • *.116.35.88

    Robert miał takie same szanse na punkty, jak Glock, zawiodła strategia. Na takim torze ofensywne strategie, bo RK miał lekki bolid, nie sprawdzają się. Życzę kokosów w następnym sezonie.

  • 71. david9
    • 2009-07-27 12:56:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kubica nie miał rzadnych szans z Glockiem. Chyba bez porównania było tempo wyscigowe Glocka z tempem Kubicy wystarczy popatrzyć na tabele najlepszych czasów. Pozatym bolid Toyoty mimo licznych wpadek jest o niebo lepszy od BMW, 7 był Button a 8 Trulli bądzmy szczerzy Kubica niemiał żadnych szans na punkty w tym wyścigu.

  • 72. brain87pl
    • 2009-07-27 12:57:13
    • *.238.74.69.ip.abpl.pl

    67: wit74
    Z tego co kiedyś słyszałem to wg. kontraktu BMW ma pierwszeństwo w podpisaniu nowego kontraktu, więc Kubek ma do wyboru, albo podpisujesz z nami albo nie ścigasz się przez ... (prawdopodobnie rok albo dwa). Zawsze jednak Kubek może zerwać kontrakt i zapłacić karę jaką przewiduje umowa. Tak podobno wyglądała sytuacja w 2008, ale dokładnie nie wiadomo.

  • 73. Iwan.
    • 2009-07-27 13:11:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wielkie brawa dla McLarena. Niesamowity postęp. Jako sympatyk Dżensona Batona mocno niepokoję się formą BrawnGP.

  • 74. Iwan.
    • 2009-07-27 13:12:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A do tego co pokazuje BMW to już się przyzwyczaiłem...

  • 75. m_bialek78
    • 2009-07-27 13:18:14
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    grzes12 : o jakim docisku ty mówisz? Tor na Węgrzech wymagał największego możliwego docisku, więc jak mam rozumieć twoj post: ciekawe jak będą się sprawować Mac-i na torach o większym docisku? Coś pochmieliłeś......

  • 76. wit74
    • 2009-07-27 13:29:58
    • *.38.160.60.resman.pl

    Najbardziej w tym wszystkim mi się podoba to że Red Bull dogania Brawna. Tak powinno być że ciężka praca jest nagradzana bardziej niż wykorzystanie niejasnych nie do końca sprecyzowanych przepisów( nie mówię o teoriach zakulisowych). Jeszcze trzy wyścigi i zrobi się ciekawa sytuacja punktowa. Zobaczymy kto wytrzyma parcie.

  • 77. grzes12
    • 2009-07-27 14:51:04
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    75 m _białek 78 ok. dopiszę ...wymagającym docisku aero płynącego z samochodu ...
    Wcale nie miałem na myśli ustawień bolidu bo to już jest inna bajka ...

  • 78. rafam
    • 2009-07-27 14:55:57
    • *.prz.edu.pl

    70. Seveir co ty piszesz za głupoty. O Boziu hehe

  • 79. dick777
    • 2009-07-27 16:16:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli po tym wyścigu można wyciągać jakieś sensowne wnioski, to pokazał on, że BMW popełniło niewybaczalny błąd rezygnując w tym roku z KERS. McLaren i Ferrari już praktycznie uporali się z problemami, jakich przysporzył im ten system, zachowując go. To oznacza, że w przyszłym roku, mając do dyspozycji dwa razy mocniejszy KERS, teamy McLaren i Ferrari będą dominowały z jeszcze większą przewagą nad całą stawką niż w poprzednich latach. Z przodu będzie McLaren, za nim Ferrari, a daleko za nimi reszta. Inżynierowie McLarena wyliczyli, że ich KERS daje na starcie 18 m przewagi, zatem dwa razy mocniejszy KERS, jaki ma być dopuszczalny w przyszłym roku, może dać ponad 40 m przewagi. To oznacza, że Hamilton startując nawet z odległej pozycji może na końcu długiej prostej startowej znaleźć się z przodu stawki. Tak więc sezon 2010 BMW może już dziś spisać na straty, ponieważ będzie bez jakichkolwiek szans na równorzędną walkę o tytuł. Coś mi się widzi, że Robert nie zrobi kariery w F1. Tylko wyrwanie się ze szpon tego niekompetentnego zespołu może coś zmienić. Czapki z głów przed McLarenem i Ferrari za konsekwencję i perspektywiczne myślenie.

  • 80. Peti
    • 2009-07-27 16:25:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyżby za kilka tygodni teamy kupowały KERS od MCLarena. Mam nadzieję , że zostanie ten system w przyszłym roku.

  • 81. szakal_No1
    • 2009-07-27 20:29:48
    • *.limes.com.pl

    dick777 troszke przerysowales , mcl za wczesnie wyskoczyl z kers dajac do myslenie innym , ok maja przewage ale bolid na przyszly rok pozostaje w bardzo podobnej specyfikacji , teamy zaczna walczyc o spalenie paliwa , jak dobrac strategie pod opony i jak ustawic bolid aby to nasze wytrzymaly lepiej - MCL tym zwyciestwem zrobil sobie mega marketing ale tez dal do myslenia innym

    jak zawsze odwiemy sie ostanii

  • 82. szakal_No1
    • 2009-07-27 20:32:53
    • *.limes.com.pl

    male fopa

    pewnie nie dali do myslenia BMW

  • 83. Senna_olk
    • 2009-07-28 12:44:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    grzes12 : McLaren uporał się już z dociskiem na szybkich łukach ( a to właśnie na nich mięli największe straty )

  • 84. Skoczek130
    • 2009-07-28 18:00:56
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Gratulacje McLaren!!! Potwierdziliście, że jesteście geniuszami w swej branży!!! Dodatkowo fantastyczny KERS, który pozwolił Lewisowi na wyprzedzenie poprzedzających go rywali. Brawa!!! RBR tym razem nie miał za bardzo do powiedzenia. Bardzo cieszę się z faktu, że Mark wreszcie wyprzedził Wentyla w generalce, natomiast nie zbliżył się znacząco w generalce do Jensona, który w ten weekend, pomimo lepszej pogody, również nie mógł osiągnąć świetnego wyniku. Gratulacje również dla Kimiego, który choć w minimalnym stopniu pocieszył swój zespół po takim zdarzeniu. BMW Sauber niestety znowu fatalnie i bez większych szans na punkty. No cóż... pocieszam się chociaż tym, że porządne poprawki mają nadejść na GP Walencji. Słowa uznania natomiast dla Jaime. Teraz nikt nie powinien powiedzieć o nim złego słowa.

    Teraz niestety wakacyjna przerwa. Mam nadzieje, że przez ten okres Brawn GP powróci do formy sprzed kilku miesięcy. Co do McL, Ferrari itp., uważam, że w Walencji wszystko powinno wrócić do normy. Na tym torze po prostu KERS miał duże znaczenie. Poza tym ten obiekt zawsze pasował MP4-...O podium być może będą walczyć, ale o zwycięstwo będzie ciężko. Jestem jednak pełni nadziei, że będą zabierać punkty Red Bullom!!!

  • 85. Skoczek130
    • 2009-07-28 18:02:24
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No i oczywiście liczę na to, że nowe, znaczące już poprawki popchną BMW Sauber do przodu.

  • 86. grzes12
    • 2009-07-28 20:39:56
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    83 Senna_olk jeśli naprawdę się uporali to nalezy się im szacun ... Jak pisałem wyżej poczekamy , zobaczymy ...

  • 87. matito
    • 2009-08-10 15:14:51
    • *.cust.tele2.pl

    niezbyt przepadam za "zarozumiałym" Luisem Hamiltonem ale pociesza mnie fakt że kierowca ferrari był 2..... Robert mogło być lepiej


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo