2009-05-24 GP Monako - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 J.Button Brawn GP 1:40:44.282 10
2 R.Barrichello Brawn GP + 7.6 8
3 K.Raikkonen Ferrari + 13.4 6
4 F.Massa Ferrari + 15.1 5
5 M.Webber Red Bull + 15.7 4
6 N.Rosberg Williams + 33.5 3
7 F.Alonso Renault + 37.8 2
8 S.Bourdais Toro Rosso +1:03.1 1
9 G.Fisichella Force India + 1:05.0
10 T.Glock Toyota + 1 okr.
11 N.Heidfeld BMW Sauber + 1 okr.
12 L.Hamilton McLaren + 1 okr.
13 J.Trulli Toyota + 1 okr.
14 A.Sutil Force India + 1 okr.
15 K. Nakajima Williams + 2 okr.
16 H.Kovalainen McLaren + 27 okr.
17 R.Kubica BMW Sauber + 50 okr.
18 S.Vettel Red Bull + 63 okr.
19 N.Piquet Renault + 68 okr.
20 S.Buemi Toro Rosso + 68 okr.

komentarze
  • 116. Żyleta
    • 2009-05-24 20:55:52
    • *.centertel.pl

    No to ja sobie też skomentuję. Otóż najpierw do tych zbulwersowanych wypowiedziami innych - ja wcale ludziom się nie dziwię bo puszczają nerwy jak widzi się takie partactwo, gówno i syf jaki odstawia BMW!!!!!!. Więc nawet jak ktoś sobie przeklnie to chwała mu za to.
    A Ci co tak się bulwersują niech nie czytają i tyle.
    To co BMW odstawia w tym sezonie to się nie mieści w dupie słonia - jest takie śmierdzące, zasrane i wielkie, że szkoda gadać. Dzisiaj Kubica ma jeden wielki problem - który team wybrać ponownie bo ja dawno już na portalu pisałem, że nie powinien w BMW ani minuty dłużej. Dobrze Lauda powiedział, że tym gównem co zrobiło BMW nie da się jeździć. Dla mnie Mario to pedał i tyle który niszczy karierę Kubicy!!!!!. Uszczypliwy jestem też w stosunku do Vettela - hahahahahahha już prawie Schumi z niego, nawet nie posiada w 75% umiejętności Kubicy, a już nie powiem o Michaelu. Może przez Kubicę znowu się rozbił? - hahahaha Vettel - synku poucz się jeszcze trochę jeździć i pokory więcej. A już szwaby robią sobie żarty z Kubicy, że w końcu udało mu się ostatnio w nikogo nie wjechać. Popatrzcie w swoje zasrane podwórko gamonie szkopskie.
    Hamilton to następny dzieciak z pedalską mordą, a nie prawdziwy MISTRZ - tylko płacze i za dupami się rozgląda. Może tatuś go znowu pocieszy i przytuli - biedaczysko.
    Drogi Robercie masz dookoła siebie bandę nieudaczników która z różnych powodów popada w kompleksy i marudzi. Koniec z gadaniem co to BMW ma do poprawy i lizania dupy szkopom. Jeśli chłopie masz jaja nazywaj rzeczy po imieniu i zmieniaj zespół jak najszybciej. KONIEC
    ps. mnie też już k...a nerwy biorą na to p........e BMW - j....e psy.Admin pozdrp

  • 117. dziarmol@biss
    • 2009-05-24 21:25:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie no BMW to przecież młody zespół buhahahahaa oni dopiero się uczą!!
    @ Żyleta- ostro napisane :-))
    @orinoco.PL- przecież nie starczyłoby jednej strony na opisanie tylu świństw jakie zrobiono Robertowi .. Pozd.

  • 118. orinocoPL
    • 2009-05-24 21:28:57
    • *.251.146.59

    dziarmol@biss-jedna? kurde ja to oceniam na potezny elaborat w odcinkach ;-) pozdro

  • 119. pjc
    • 2009-05-24 21:36:09
    • *.acn.waw.pl

    Brawn GP zdobyło Monaco i chyba już pewnie zmierzają po mistrzostwo.
    Ferrari goni ale nie wiem czy nie za późno.
    Określenie sytuacji zespołu BMW można zawrzeć w dwóch słowach.
    Sezon stracony. Czas na reorganizację i to b.szybką.
    Force India otarło się o punkty. Znowu :-(

  • 120. Seveir
    • 2009-05-24 21:39:00
    • Blokada
    • *.116.35.88

    Barichello za niedługo kończy karierę, to sobie żyję nadzieją, że przygarną Roberta... ;)

  • 121. morek152
    • 2009-05-24 22:10:59
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    ej wy ostatnio chcieliscie kubice w ferrari, a tak poza tym to kubica moze stracić miesjce w zamykającym stawke bmw jesli bedzie tak dalej jezdził, gdyby odjąc kazdemu z nich 10 miejsc o tych których zajeli to mozna by powiedzieć ze heidleld znokautował kubice

  • 122. walerus
    • 2009-05-24 22:11:58
    • *.adsl.inetia.pl

    szacun...

  • 123. grzes12
    • 2009-05-24 22:22:22
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    121morek152 Jak będziesz pisać takie bzdury to Cię 152 raz zablokują
    Żyleta zgadzam się w 100%

  • 124. baams
    • 2009-05-24 22:23:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Napisałem , bodajże po GP Bahrajnu, że BMW to najmniej profesjonalny zespół w stawce. Proponowałem zestawić liczbę awarii sprzętu Roberta i Nicka, twierdząc, że takie zestawienie przeczy trochę teorii prawdopodobieństwa. Moim zdaniem awaryjność sprzętu Roberta oznacza tylko tyle i aż tyle, że w grupie mechaników i inżynierów obsługując bolid Nicka są najlepsi jakich mają a w grupie Roberta reszta. jak Robert miał lepszy bolid to sobie z tym radził, zdobywał masę punktów na przemian z awariami, nie wspomnę już o odwrotnie zamontowanych kołach czy złym ciśnieniu bo to już partactwo. Napisałem także, że ci którzy decydują o finansach BMW w F1 muszą naciskać na promowanie Nicka, to normalne w niemieckim zespole to czysta kalkulacja i kasa z reklam i transmisji w RTL, normalka. Napisałem też, trochę złośliwie, że niemieccy inżynierowie i projektanci nie nadają się do F1... niestety na razie to się potwierdza. Robert ma spieprzony sezon, oby nie karierę, przykład Buttona jest budujący, gratulacje.

  • 125. Piotr_the
    • 2009-05-24 22:32:51
    • *.chello.pl

    Czy wydzieliście jak Robert zjechał do boxu po awari chamulców to jeden z mechaników nie potrafił wsadzić tej suszarki do chłodzeniea silnika w otwór 3 razy próbował i dał sobie spokuj pewnie silnik kolejny wybuchnie !!!! palanty nie douczone tam pracują!

  • 126. Dagmara_W
    • 2009-05-24 22:34:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    brawa dla brawn. widac ze trzymaja forme.. brawo tez dla ferrari bo jednak wypracowalo sobie znow pozycje i moze by bmw tez wzielo z nich przyklad.. vettel tam cuda nawyczynial bumei jakby mogl to by sie zpiquetem bolidami pobili.. ale wyscig ciekawey.. Robert ma cos pecha i bolid jest zawodny ale trzeba byc prawdizywm kibicem , wierzyc i mocno dopingowac bo ja wierze ze cos z tego wyciagna i gp.Turcjii bedziemy wspominac inaczej.. Pozdrawiam

  • 127. gringo234
    • 2009-05-24 22:53:54
    • Blokada
    • *.ptim.net.pl

    jest jedyne wytłumaczenie dla BMW, nie osiągają dobrych rezultatów bo skoncentrowali się na nowym bolidzie na drugą połowę sezonu - - - Heh, nawet nadzieja nie poprawia humoru

  • 128. marko71
    • 2009-05-24 23:48:22
    • *.leon.com.pl

    100.dick 777 dobre.. uśmiałem się ale tak na prawdę to zgadzam się z Tobą i twierdzę że BMW to znakomita marka niekoniecznie zespół f1







  • 129. zig-zag
    • 2009-05-25 00:13:10
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Brawo Ferrari, udalo sie przelamac zla passe nareszcie. Brawny rowniez nie zawiodly oczekiwan, rowniez brawa, zwlaszcza za kolejny dublet. Co do BMW to hmm, w koncu podwojny dyfuzor ma byc w turcji wiec nie ma co sie podniecac nedznym wynikiem tego wyscigu, Najbardziej zaluje ze Fisco nie uzyskal punktu, liczylem ze jednak Burdais gdzies popelnie blad ;) Najbardziej powinna sie martwic Toyota, ten wynik to skandal, zwlaszcza z podwojnym dyfuzorem

  • 130. jaras1993
    • 2009-05-25 01:15:25
    • *.dip.t-dialin.net

    125. Piotr_the ..popracuj nad ortografia ;) a po drugie to kazdemu sie moze blad zdarzyc moze cos nie pasowalo.. nie trzeba zaraz krytykowac.. jesli mechaniy pracuje w formule 1 to to nie sa beznadzieji mechanicy... trzeba troche myslec ;)

  • 131. tomekruush
    • 2009-05-25 01:35:15
    • *.aster.pl

    ...a świstak siedzi i zawija w sreberka czekoladki i z wielkim zaciekawieniem obserwuje jak Nick śrubuje rekord ukończonych wyścigów pod rząd:)...i niech mi kuźwa nikt tu nie mówi że Robert nie jest traktowany w BMW jako kierowca testowy dla Niemca:)

  • 132. tohmeck
    • 2009-05-25 06:40:01
    • *.vlan473.corcoran.lubman.net.pl

    ale jaja

  • 133. piotrek74
    • 2009-05-25 07:51:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    104. orinocoPL >nie krótsze było by zestawienie ,czego jeszcze nie spaprano ?

  • 134. marko71
    • 2009-05-25 08:36:45
    • *.leon.com.pl

    130.jaras1993...ale ten chłop faktycznie nie wiedział co ma zrobić z tą dmuchawą

  • 135. rafam
    • 2009-05-25 08:48:46
    • *.prz.edu.pl

    Dobrze że ten słabiak Rubens nie wygrał. Jak jeszcze będzie płakał że to on powinien wygrać ( bo tak mu sie chce) to stracę do niego resztki szacunku.

  • 136. polek1
    • 2009-05-25 08:55:24
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    jaras1993 ortografią, każdemu, może, bląd, zdarzyć, coś ,itd... popracuj nad sobą

  • 137. Mayer
    • 2009-05-25 15:54:24
    • Blokada
    • *.einet.lublin.pl

    co tu dużo gadać i dywagowąc......no to mamy pozamiatane na ten sezon jesli chodzi o BMW....

  • 138. pjc
    • 2009-05-25 16:39:20
    • *.244.91.2

    Sorry za spóźniony refleks.
    Szczerze powiem,że jestem pod ogromnym wrażeniem jeżeli chodzi o wytrzymałość i osiągi silników Mercedesa.
    Jeden silnik użyty w bolidzie Buttona wystarczył na wygranie trzech kolejnych GP.
    Imponujące.

  • 139. lechart
    • 2009-05-25 20:04:37
    • *.olsztyn.mm.pl

    Tegoroczne GP pokazują wyraźnie, jakę rolę odgrywa samochód, dobra taktyka i obsługa (w czasie trwania wyścigu) . Przecież J Button nie zmienił swoich umiejętności od roku ubiegłego Tylko gratulować Brawn GP. A jeżeli chodzi o silniki Mercedesa to są super. Zwłaszcza starsze silniki wysokoprężne ( te bez wschodnich części). Potrafię niezawodnie służyć ponad milion km.

  • 140. zawiedziony
    • 2009-05-25 20:18:00
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    tak.Moj kolega mial dwa mercedesy.raz Diesel 2,7 litra a raz benzyne.Oba zeszotowane.Mercedes nie przyjal reklamacji.Takze ja bym sie powstrzymal z tymi pochwalami.W zeszlym sezonie silnik BMW ani razu nie nawalil czego nie mozna powiedziec o silnikach Mercedes.

  • 141. lechart
    • 2009-05-25 21:10:00
    • *.olsztyn.mm.pl

    Do 140. Nie twierdzę, że jedyne dobre silniki, to silniki Mietka. Jest dość dużo firm z "tradycjami technologicznymi" np Renault, Ford,.............,BMW też. Jeżeli chodzi o silniki (współczesne) Mercedesa, to pada w nich głównie elektronika. Nic dziwnego, bo jest produkowana głównie na dalekim wschodzie (Korea, Chiny etc). Jednocześnie trzeba wiedzieć, że silniki benzynowe M, nie "chodzą" na gazie. Już nie jeden klnie, po zamontowaniu instalacji gazowej. Każdy silnik wymaga obsługi na czas, pomimo że funkcjonuje dobrze. Każdy można zajeździć jeżeli nie "dostanie tego co potrzebuje" i jest przeciążany. Możesz mi uwierzyć, że te starsze silniki M, są nie do zdarcia (zwłaszcza wysokoprężne).

  • 142. witek70
    • 2009-05-25 23:09:46
    • *.e-wro.net.pl

    Najbardziej denerwują mnie wpisy "fachowców" przeciw Kubicy. Twierdzą, że to jego wina. Nie znają sie. Za przykład zawsze mówię: rok temu Hamilton dublował Butona. W tym roku Button dubluje Hamiltona. Niby co? Button nauczył się jeździć, a Hamiltona zapomniał? Bzdura!!!! 95% to bolid!!!! A BMW w tym roku jest do d.... żenua. I jak czytam wpisy deb..i, żal mi ich....

    Pozdrawiam
    Witek

  • 143. witek70
    • 2009-05-25 23:12:03
    • *.e-wro.net.pl

    Najbardziej denerwują mnie wpisy "fachowców" przeciw Kubicy. Twierdzą, że to jego wina. Nie znają sie. Za przykład zawsze mówię: rok temu Hamilton dublował Butona. W tym roku Button dubluje Hamiltona. Niby co? Button nauczył się jeździć, a Hamiltona zapomniał? Bzdura!!!! 95% to bolid!!!! A BMW w tym roku jest do d.... żenua. I jak czytam wpisy deb..i, żal mi ich....
    A jeszcze bardziej denerwują mnie kolesie, którzy przeczytają czyjś wpis i powielają go firmując swoim.

    Pozdrawiam
    Witek

  • 144. northwind
    • 2009-05-26 22:25:32
    • *.chello.pl

    Kubica zmieniaj zespół BMW jezdzą już tylko dressy...

  • 145. yogas666
    • 2009-06-02 07:33:33
    • *.sky24.pl

    143.witek70 :)) ale nie każdy czyta wszystkie komentarze;) może się trafić takie samo odczucie jak kogoś i wpisy się powielają;) więcej luuuuzu kolego;)

  • 146. yogas666
    • 2009-06-02 07:34:27
    • *.sky24.pl

    ale co do komentarzy "fachowców" to się zgadzam;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo