2022-03-26 GP Arabii Saudyjskiej - Trening 15:00 - 16:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 C.Leclerc Ferrari 1:29.735 23
2 M.Verstappen Red Bull 1:29.768 12
3 S.Perez Red Bull 1:29.833 16
4 C.Sainz Ferrari 1:30.009 22
5 V.Bottas Alfa Romeo 1:30.030 22
6 E.Ocon Alpine 1:30.139 16
7 P.Gasly AlphaTauri 1:30.148 11
8 K.Magnussen Haas 1:30.262 18
9 F.Alonso Alpine 1:30.296 17
10 Y.Tsunoda AlphaTauri 1:30.415 19
11 L.Hamilton Mercedes 1:30.707 17
12 M.Schumacher Haas 1:30.765 16
13 G.Zhou Alfa Romeo 1:30.946 20
14 G.Russell Mercedes 1:31.983 15
15 L.Stroll Aston Martin 1:31.067 18
16 D.Ricciardo McLaren 1:31.186 16
17 A.Albon Williams 1:31.374 16
18 N.Hulkenberg Aston Martin 1:31.374 18
19 L.Norris McLaren 1:31.529 17
20 N.Latifi Williams 1:31.992 13
komentarze
  • 1. Believer
    • 2022-03-26 16:27:15
    • *.

    Dobrze się patrzy na tabelę z czasami widząc, ze miejsca 4-10 dzieli zaledwie 0,4 sekundy.

  • 2. plmno
    • 2022-03-26 16:30:57
    • *.

    Żadnego silnika Mercedesa w pierwszej 10. Niespotykany widok

  • 3. nonam3k
    • 2022-03-26 16:31:03
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Pięknie wygląda to tasowanie się czasami między rbr i ferrari . Bolidy są na bardzo podobnym poziomie co może zwiastować równie ciekawym sezonem jak w 2021.

  • 4. FanCypis3
    • 2022-03-26 16:40:52
    • *.26.101.14

    @2 to racja. W 2014 było by to niedopomyślenia. Gdyby tak było w 2014 to byłby widok

  • 5. Jakusa
    • 2022-03-26 16:42:57
    • *.tvp.pl

    Zaraz wyjdzie Toto i powie, że zespoły z silnikami Mercedesa odstają na tym torze z powodu ciśnień w oponach :D

  • 6. Harman1997
    • 2022-03-26 16:45:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    UWAGA NIE ATAKUJE MERCEDESA TYLKO STWIERDZAM FAKT - gdyby w 2014 przepisy silnikowe nie byly pod merca i gdyby mercedes
    nie zaczol o wiele wczesniej niz inni producenci budowac silnik nie bylo by zadnej dominacji silnikowej merca, a jesli juz to nie taka. To ze merclcedes zaczol budowac najwczesniej bo przepisy byly pod nich to fakt. Sami mowili ze musieli skrecac silnik aby nie bylo przypalu i zmiany jakiejs.
    Czekam na ataki "kibicow" mercesesa

  • 7. hubos21
    • 2022-03-26 16:48:36
    • *.8.182.156

    PER ładnie ogarnia maszynkę w tym sezonie, RBR musiał zrobić bardziej przyjazny bolid

  • 8. dex
    • 2022-03-26 16:53:46
    • *.236.84.57

    Harman1997 - za to pitolenie nie będę Cię atakował tylko zbanuje

  • 9. Tomek_VR4
    • 2022-03-26 17:03:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6
    Żadnego spisku tam nie było to że Mercedes wykorzystał to tylko ich zasługa skorzystali z tych przepisów i chwała im za to

  • 10. carrera 2013
    • 2022-03-26 17:04:56
    • *.180.202.210

    Harman używanie słowa "gdyby" w jakimkolwiek sporcie jest bezsensowne. Gdyby coś się wydarzyło, a się nie wydarzyło to wygrałby, albo nie wygrałby ten, czy tamten;).

  • 11. Jefer90
    • 2022-03-26 17:10:33
    • *.147.38.155.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Maxiu po dwóch sektorach -0,4 i błąd w trzecim

  • 12. devious
    • 2022-03-26 17:21:42
    • *.134.70.206

    @9. Tomek_VR4
    "Żadnego spisku tam nie było to że Mercedes wykorzystał to tylko ich zasługa skorzystali z tych przepisów i chwała im za to"

    Chwała im za co konkretnie? Bo równej, uczciwej rywalizacji w tym nie było - ale to F1, wiec tutaj ciężko tego wymagać :) Natomiast mi nie imponuje fakt, że zespół X ma kilkukrotnie wyższy budżet i najmocniej lobbuje za czymś, dzięki czemu wygrywa. Tak dominowało Ferrari czy teraz Merc. Teraz się pojawiły limity budżetowe i nagle nie ma już dominacji Merca... przypadek? :)


    W Mercu zaczęli pracować nad hybrydą V6 w 2007 roku - na 2 lata przed resztą i to jest fakt, bo potwierdził to m.in Lauda, a Montezemolo już "po fakcie" stwierdził, że popełnił błąd zgadzając się na przepisy forsowane przez Mercedesa, ale Ferrari było zbyt dumne, by wetować... I zapłacili za to dużą cenę.

    Mercedes po prostu okazał się najmocniejszy politycznie - przewidzieli kierunek przepisów, potem potrafili te przepisy politycznie przeforsować a do tego wyłożyli na stół najwięcej kasy... Ponoć nad ich ukł. napędowym pracowało najwięcej inżynierów, podczas gdy Ferrari i Renault czuli się zbyt pewnie i przydzielili do projektu znacznie mniejsze zasoby (Renault najmniejsze, i w 2014 roku byli w największym "tyłku").

    Tak to się rozgrywa w F1. Kasa, polityka, kasa i jeszcze raz polityka i kasa. Oczywiście też dobre zarządzanie, ale to nie było główną zasługą sukcesu Merca, bo i inne zespoły potrafią być świetnie zarządzane (np. Red Bull - ale oni nie mieli do 2021 silnika).

  • 13. fanFankiVettela
    • 2022-03-26 17:28:09
    • *.dynamic.chello.pl

    6. Harman1997 *zaczĄŁ

  • 14. Tomek_VR4
    • 2022-03-26 17:39:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @12
    Mercedes zawsze słynął z silników natrafiła się era hybrydowa i ja wykorzystali
    Red Bull gdy dominował też miał bardzo bardzo duży budżet- mogłeś o tym wspomnieć.

  • 15. sezonowiec50
    • 2022-03-26 17:43:11
    • *.184.148.205.ipv4.supernova.orange.pl

    Potężne ferrari

  • 16. Krukkk
    • 2022-03-26 17:44:57
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @6. Nic nadzwyczajnego nie napisales, tylko sama prawde. Ze prawda w oczy kole, to pojawil sie taki delikwent @dex.
    Goscia Tomek_VR4 juz Wszyscy poznali :D

  • 17. Tomek_VR4
    • 2022-03-26 17:50:58
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @16 Ciebie też tutaj znają turbo-dzbanie nr 2

    Osoby tobie podobne np. ten spod @6 będą się doszukiwać spisku w dominacji Mercedesa byle by wbic im szpile

  • 18. Fan Russell
    • 2022-03-26 17:52:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Russell dalej słaby

  • 19. Krukkk
    • 2022-03-26 17:59:23
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @17 (Xandi). A mysl co tylko o mnie chcesz. Mercedes slynie z silnikow, a Ferrari i Honda z czego slyna? Z dmuchania wydmuszek i robienia koszyczkow wielkanocnych?

  • 20. Glorafindel
    • 2022-03-26 18:02:01
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    Jest błąd przy czasie Russella.

    Ale tyłu tu idiotów obrzucających się gównem, że nikt nawet nie zauważył.

  • 21. Fan Russell
    • 2022-03-26 18:33:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Brawo 63

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo