2017-05-28 GP Monako - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 S.Vettel Ferrari 1:44:44.340 25
2 K.Raikkonen Ferrari +3.145 18
3 D.Ricciardo Red Bull +3.745 15
4 V.Bottas Mercedes +5.517 12
5 M.Verstappen Red Bull +6.199 10
6 C.Sainz Toro Rosso +12.038 8
7 L.Hamilton Mercedes +15.801 6
8 R.Grosjean Haas +18.150 4
9 F.Massa Williams +19.445 2
10 K.Magnussen Haas +21.443 1
11 J.Palmer Renault +22.737
12 E.Ocon Force India +23.725
13 S.Perez Force India +39.089
14 L.Stroll Williams +1 okr.
15 D.Kwiat Toro Rosso +1 okr.
16 S.Vandoorne McLaren
17 M.Ericsson Sauber
18 J.Button McLaren
19 P.Wehrlein Sauber
20 N.Hulkenberg Renault

komentarze
  • 77. TomPo
    • 2017-05-28 21:41:46
    • *.dynamic.chello.pl

    Ale ciekawostka ALO mial najszybsza srednia wszystkich okrazn. Tylko zolte flagi sprawily ze byl troche z tylu, bo wyszlo ze wszystkich ich tam objechal - brawo!

  • 78. Duke_
    • 2017-05-28 21:42:30
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @76 był pit stop ale nie było źle, gdyby nie silnik to może powalczyłby o pierwszą trójkę.

  • 79. Sasilton
    • 2017-05-28 21:44:21
    • *.dynamic-ww-10.vectranet.pl

    76. Jacko Musiał zjechać podczas żółtych flag i stracił kilka pozycji.

  • 80. TomPo
    • 2017-05-28 21:46:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak macie akcje Hondy to lepiej je sprzedajcie... to jest totalna wizerunkowa porazka.

  • 81. xtremesystems
    • 2017-05-28 21:49:33
    • *.pl.179.41.31.in-addr.arpa

    @80
    3 pierwsze miejsca teraz zajmuje honda :D

  • 82. Duke_
    • 2017-05-28 21:59:42
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Wygrał Takuma Sato.

  • 83. xtremesystems
    • 2017-05-28 22:00:09
    • *.pl.179.41.31.in-addr.arpa

    takuma sato. HONDA

  • 84. mattimek
    • 2017-05-28 22:07:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    lepsze niż dzisiejsze Monako. Szczere.

  • 85. TomPo
    • 2017-05-28 22:09:31
    • *.dynamic.chello.pl

    @81 - tak zgadza sie, ale w swiat idzie tez info o totalnej zawodnosci ich silnikow nie tlko w F1
    @8 - Monaco juz dawno powinni wywalic z F1. Rozumiem ze to prestiz ale z punktu widzenia kibica to jest najglupszy wyscig sezonu, konczacy sie na Q3. Cos jak Rosja.

  • 86. xtremesystems
    • 2017-05-28 22:18:13
    • *.pl.179.41.31.in-addr.arpa

    @85 albo jak nie wywalic to mocno zmienic / wyznaczyc inna.

  • 87. pryk
    • 2017-05-28 22:36:26
    • *.tktelekom.pl

    @85 - GP Monaco to historia, nic się nie stanie jak 1 taki wyścig w sezonie będzie, ja lubię całą jego otoczkę, widoki. Dla mnie problem jest inny, dorzucanie kolejnych takich słabych widowiskowo torów jak choćby ten w Baku czy Soczi, szczególnie Baku to jest masakra. Generalnie jestem przeciwnikiem ulicznych torów, tam często stłuczka jest równoważna z wyjazdem SC na tor.
    Przyznam się, że cały rok czekam na SPA. Kapitalny tor i konstrukcyjnie i widokowo, poza tym niesamowicie szybki. No i nie jest to żaden Tilkodrom tylko stara dobra konstrukcja :)

  • 88. TomPo
    • 2017-05-28 22:41:39
    • *.dynamic.chello.pl

    @87 Tilke... ten powinien pojsc na emeryture razem z Bernim.

  • 89. prz1
    • 2017-05-28 22:47:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Piszecie co chcecie ale według mnie Kimi mógł spokojnie wygrać, przewaga czerwonych nad mercem pozwala na "poświęcenie" Vettela raz w sezonie, Finowie się to należy

  • 90. Blazefuryx
    • 2017-05-28 22:58:49
    • *.dynamic.chello.pl

    87. Tak, Spa to jeden z najpiękniejszych torów i widowisk w F1. To samo, lecz w nieco mniejszym stopniu można powiedzieć o wszystkich torach w Europie, które nie zostały dotknięte ręką Tilkego i wytycznych, którymi musi się kierować przy tworzeniu torów wyścigowych.

    Nie można jednak wyłącznie obwiniać Tilkego. Tory, które tworzył do 2010 roku są całkiem znośne, a niektóre nawet świetne jak Istanbul Park, Sepang, Bahrain czy A1 Ring. Poza tymi torami stworzył jeszcze niezłą Valencię, Marinę Bay i Yas Marinę, i do tego okresu oceniałbym jego twórczość dosyć wysoko. Od 2010 roku natomiast tory jakie stworzył były kompletnie pozbawione jakiegokolwiek charakteru, głębi czy duszy. Jest to w dużej mierze następstwo zmian w regulacjach dotyczących bezpieczeństwa, które mocno ograniczyły jego możliwości przy tworzeniu torów. Wynika to także na pewno z pewnego nowego zamysłu projektowania torów, na który przystał.

  • 91. Fanvettel
    • 2017-05-29 07:36:05
    • *.230.122.204

    Brawo Ferrari jest dublet !

  • 92. StaryCap
    • 2017-05-29 08:27:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Tempo Kimiego było słabe od początku. Vettel wiedział, że wystarczy trzymać się za nim, po zjeździe Kiemiego (sam chciał z tego co słyszałem) podkręcić tempo i po sprawie. Dokładnie to samo zrobił RedBull. Szkoda, bo chciałem aby wygrał Kimi, ale cóż, w dwójki czerwonych to Vettel jest szybszym kierowcom i tyle.

  • 93. Now Bullet
    • 2017-05-29 10:15:38
    • *.icpnet.pl

    @64 MotoGp to nawet nie ma co porównywać do F1,to jest wgl inna bajka.Tam nigdy nie było i nigdy nie będzie takiego czegoś teamorders i bardzo dobrze,bo to zabija całe widowisko i ogólnie piękno sportów motorowych.Yamaha straciła 20 pkt,przez głupotę Rossiego :) Bo gościu jest najbardziej doświadczony z całej stawki a pod koniec wyścigu podpalił się jak jakiś młodziak a Vinales zachował się właśnie na odwrót naciskał Rossiego ale z głowa i czekał na jego błąd i się doczekał.Ale to mi się właśnie w motoGp podoba że każdy z każdym walczy bez jakiś tam limitów i jakiś rozkazów z góry od teamu.
    A wracając do Monako Ric mógłby kąsać Vettela i tak by mu nic nie dało bo na tym torze nie da się wyprzedzać...Dlatego to Raikkonen powinien wygrać,ale jak to napisałeś Ferrari to "ładnie" zrobiło,bo w mercedesie chociaż się nie kryją z tym i mówią o tym szczerze a ferrari znając życie zwali na tempo Kimiego i powie że nie miał opon i innej opcji nie było.Tak jak powiedział szkoda najbardziej mi w tej sytuacje Raik,który naprawdę pojechał świetne kwalifikacje a musiał oddać zwycięstwo Vettelowi.

  • 94. SebastianM
    • 2017-05-29 12:35:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Także się przychylam do zdania, że Monaco to najnudniejsze widowisko, podobne jak Węgry, ale czy wyrzuciłbym to GP z sezonu....Nie z pewnością nie, zmieniłbym może tylko nieco regułę. Np dwa wyścigi po 40 okrążeń, w drugim wyścigu odwrócona kolejność pierwszej 10, dodatkowo wyprostowałbym szykanę przy basenie, zrobiłbym ją na końcu basenu, żeby była dłuższa prosta po wyjeździe z tunelu. Na tej prostej wymalowałbym po środku ciągła linię, której nie można byłby przekraczać. Którą stronę toru zajmiesz po wyjeździe z tunelu, tą stroną musisz jechać do szykany. Dodatkowo można by wprowadzić system KO dla najwolniejszych tak, żeby docelowo na torze pozostały tylko punktujące bolidy.
    Luźne moje przemyślenia.

  • 95. krzysztof1
    • 2017-05-29 18:04:50
    • *.sta.asta-net.com.pl

    tak nudnego sezonu jeszcze nie oglądałem ....tragedia flaki z olejem

  • 96. pryk
    • 2017-05-29 18:14:45
    • *.tktelekom.pl

    @95 - no tak, lata dominacji Mercedesa to były najciekawsze sezony, ci nieprzewidywalni zwycięzcy...

  • 97. Now Bullet
    • 2017-05-29 21:42:02
    • *.icpnet.pl

    Hiszpania na pewno była ciekawym wyścigiem,a to dopiero 1/4 sezonu.Przed nami jeszcze fajne tory do wyprzedzania,Rosja i Monako (jak nie było deszczu) zawsze były to nudne wyścigi,więc ja raczej tak pesymistycznie nastawiony nie był.

  • 98. berni
    • 2017-05-30 08:58:26
    • *.156.186.62

    jaki nudny wyscig? wcale nie musi byc duzo wyprzedzania zeby byly emocje w f1, chyba ze ja tylko tak mam. ogladajcie inne, nizsze serie np. z odwrocona kolejnoscia startowa jak ogladacie tylko dla wyprzedzania, albo WEC jak LMP1 wyprzedza LMP2 i nizszych. co ciekawe, w tegorocznym badaniu ankietowym f1 bodaj 200 tys osób, wcale nie wyszlo poparcie dla stosowania sztuczek (jak np odwrocona kolejnosc) by uatrakcyjnic widowiskowosc

  • 99. StaryCap
    • 2017-05-30 12:04:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Od kilkunastu lat powtarzam, że tego wyścigu nie powinno być w kalendarzu. Co prawda "czerwone" pasuje mi z przodu, może nie w takie kolejności, ale ważne, że "czerwone", to jednak tego typu tory są przekreśleniem tego czym powinna być rywalizacja na torze. Pieniądze jednak robią swoje, więc cóż robić ?

  • 100. SebastianM
    • 2017-05-30 12:14:05
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Sam jednak przyznasz, że w Monako brakuje kwintesencji wyścigów a więc ścigania się. Oczywiście można podziwiać kunszt prowadzenia bolidów, ale czekanie na błąd innego, to pro prostu jest więcej, niż nudne. Ale takie było, jest i będzie ściganie w Monaco niezależnie od tego, kto stoi tam na podium.
    Na co dzień pracuję w Niemczech i Niemcy jakoś specjalnie nie płaczą nad słabszą formą Mercedesa, widać, że bardziej zależy im na tym, żeby Sebastian sięgnął po tytuł.

  • 101. ds1976
    • 2017-05-31 11:40:14
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Na grzyba komuś potrzebny wyścig gdzie każda próba wyprzedzenia jest karana dzwonem albo w ogóle nie ma szans nawet podjąć próby wyprzedzania. Monako powinno być ograniczone do sobotniej czasówki i za to przyznawać komplet punktów.

    Albo inna opcja, jak w rajdach - niech walczą z czasem przez dwa dni. I kogo tor nie pokona a zarazem wykręci najlepszy czas ten wygrywa.

    Całe to bajanie o wisience na torcie jest ch... warte kiedy nie pada deszcz albo nie ma 4 wyjazdów safety car. Z tak szerokimi bolidami i wąskim torem to nudy do kwadratu. Perez próbował i jak się to skończyło? Dzwonem dla Vandorne, Pereza i Kvyata.

    Emocje Indianapolis 500 "zjadły" miernotę Monaco na starcie.

    Doprawdy nie wiem po co komu taka zgniła wisienka...

  • 102. Blazefuryx
    • 2017-05-31 21:34:36
    • *.dynamic.chello.pl

    101. Już to parę razy powtarzałem, jeśli wyścig w Monako kogoś nudzi, to F1 nie jest sportem dla niego. Włącz sobie jakieś Trudne Sprawy czy Dlaczego Ja i zaoszczędź takich komentarzy na przyszłość.

  • 103. SebastianM
    • 2017-05-31 22:29:22
    • *.dsl.brandl-services.com

    @102 Zawsze był, jest i będzie nudny, co nie znaczy, że F1 jest nudna. To jest jeden z niewielu wyścigów, które zapuszczam w tv i nie oglądam specjalnie, robiąc w tym czasie inne rzeczy. Generalnie emocji jest tyle, co podczas picia herbaty rano :). Za czasów Senny w dokładnie taki sam sposób podchodziłem do GP Monako.

  • 104. ds1976
    • 2017-06-01 10:05:54
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    @102, wybacz ale nie trzeba być specjalnie rozgarniętym aby dostrzec miernotę tego wyścigu. Jeżeli mam się jarać mijaniem barierek na milimetry to proszę bardzo! Podałem propozycję, niech jeżdżą do oporu jak w qualach i punkty przyznają za walkę z czasem, kto najszybciej przejedzie okrążenie ten wygrywa. Po co komu wyścig w którym szybszy bolid nie może wyprzedzić wolnej jadący? Bo nie ma gdzie, a jak spróbuje to i tak się rozwali? Ale mijanie barierek przez 70 ileś okrążeń jest mało fascynujące. Szczęśliwie mieliśmy super kontrast po drugiej stronie Wielkiej Wody - Indy 500. To był wyścig i prawdziwe wyprzedzanie na maksymalnej prędkości. Nikt kto widział obydwa wyścigi nie zaprzeczy, że w porównaniu do Indy Grand Prix Monaco to bardzo uboga impreza.

  • 105. Now Bullet
    • 2017-06-01 15:46:07
    • *.icpnet.pl

    @104 Zgadzam się z tobą :)

  • 106. Skoczek130
    • 2017-06-03 08:36:38
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    Kanaan bardzo trafnie zripostował Hamiltona. I ma zupełną rację. Bo faktycznie tak wyglądała F1 w poprzednich trzech latach. Dwa bolidy walczyły o tytuł, z kolei reszta o dopełnienie podium. To tak jakby były dwie różne kategorie. :P W ICS mamy wyrównany poziom i choćby tym amerykańska seria hóruje nad europejską. :P Tam decyduje kierowaca, natomiast tu bolid. A przynajmniej udzial drivera jest nieporównywalnie większy.

  • 107. poppolino
    • 2022-11-04 20:14:16
    • *.gpon.bialnet.pl

    Zwycięstwo #45

    No i mamy, następny do kolekcji. Zwycięstwo w Monako po sześciu latach przerwy. Wyścig nudnawy, ale cieszę się że nic nie poszło źle. I nawet Red Bull zmieścił się na podium, to mnie cieszy. Dla Daniela jest to całkiem fajna rehabilitacja za zeszły rok. A Seb? Lider z 25-punktową przewagą. Czyżby jednak to był ten rok? ^^


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo