Alonso: 20 punktów starty to nadal dużo
Fernando Alonso, który podczas dwóch ostatnich wyścigów zdobył najwięcej punktów z całej stawki – aż 43 – przyznał, że zredukowana strata stworzyła o wiele bardziej komfortową sytuację. Hiszpan nadal twierdzi, że F10 potrzebuje wielu poprawek, jednak jest już zdolne do triumfu na niektórych obiektach. Na pozostałych najważniejsze jest, według kierowcy Ferrari, minimalizowanie strat.„Teraz, 20 punktów to nadal dużo. Zwłaszcza, że wiemy jak konkurencyjny jest Red Bull oraz jak niebezpieczny jest McLaren, który miał wprawdzie trudy weekend, ale jestem przekonany, że po wakacyjnej przerwie wróci bardzo mocny”.
„Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie łatwo, ale z samochodem, którym dysponujemy i z wprowadzonymi poprawkami, wiemy, że czekają na nas tory, na których będziemy mieli szansę – tak jak w Niemczech – będą również tory jak Hungaroring, gdzie nie będziemy mieli szans na wygraną i będziemy zmuszeni zdobyć tyle punktów, ile jest to możliwe – tak jak zrobiliśmy to wczoraj”.
„Sytuacja nadal jest otwarta, ale walka będzie bardzo trudna. Musimy teraz zachować spokój i poprawić się. Jeśli się nie uda, nie zdobędziemy mistrzostwa. Jednak jeśli odniesiemy sukces, może będziemy mieli szansę”.
„Nadal czekają nas bardzo ważne wyścigi, istotne więc, że udając się na wakacyjną przerwę nasza strata jest mniejsza, niż 25 punktów, czyli dystans jednego wyścigu”.
komentarze
1. TuR1smo
no, bo o Renault nie może być mowa. :)
2. vukar
Tak a mówili że Renault już jest na poziomie Ferrari. Muahahah:-) Alonso trzeba przyznać że jak nie mają pecha to potrafi dać się we znaki nawet z bolidami co są o 2sec szybsze na okrążeniu.
3. Budyn_F1
Ferrari zrobilo wieksze postepy niz Renault i to widac wiec nie ma co porownywac tych dwoch zespolow
4. motteo
2.vukar
chyba cie wyobraźnia poniosła z tymi 2 sekundami.
5. vukar
ok 1,2sec
6. fanAlonso=pziom
ehhhh... co to by było jakby Fernando zdobył tytuł ...
7. Kwazar
Tytuł tego artykułu to jakiś celowy żarcik? ;)
8. damianes123
Usunięty
9. damianes123
Usunięty
10. yarzyna
kempa dla przedmówcy chyba ban się należy...
rzadko się wypowiadam ale takie posty na tym forum to poniżej krytyki i chyba nikt nie chce się zniżać do poziomu...
od razu przypomina mi się moje motto "nigdy nie rozmawiaj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniam..."
11. skidmarks
Lewis może odjeżdżać przez cały weekend w Spa-Francochamps
12. maxis12
Kempa mam pytanie do ciebie: Kiedy beda wyniki typowania?? Chyba cos system nie pracuje dobrze. A nawiazujac do przed mowcy to na monzie f-duct sie ńie przyda. Ćhyba ze chce sie miec podsterowny.
13. Senna_olk
12. maxis12
Nie przyda się ?
Oj, mylisz się.
14. Arab1989
Czy odebranie Ferrari punktów za GP Niemiec byłoby sprawiedliwe ? moim zdaniem nie ponieważ czy kierowcy tego teamu dojechali by w kolejności Massa, Alonso czy jak to było Alonso Massa to i tak w zespole zostają 43 punkty. Myślę że sprawa rozejdzie się po kościach bo jest to przepis nie życiowy. Czym się rózni takie zachowanie Ferrari od zachowania Red Bulla w kiedy to powiedział prowadzącemu Webberowi żeby oszczędzał paliwo a Vettel był kawałek za nim ? Trzeba patrzec w perspektywie czasu a nie tylko pamietać o jednym wyściu, kolejny taki przykład (nie pamietam dokładnie który to był wyści w sezonie 2009) Barrichello i Button mieli po dwa pit stopy i mogli jechac spokojnie do mety ale Braun ściągnął do pit lane Rubensa zeby Button znalazł się na 1 miejscu
15. maxis12
Zeby f-duct dobrze dzialal trzeba miec rowniez wieksze tylne skrzydlo wiec sensu nie ma
16. Senna_olk
15. maxis12
Jeszcze jedna sprawa :
Nadsterowny - tył wyprzedza przód.
Podsterowny - przód idzie do zewnętrznej pierwszy.
Więc mniejsza siła dociskowa z tyłu powoduje, że bolid jest nadsterowny.
Monza niby wymaga b. małej siły dociskowej w porównaniu z innymi torami, ale to nie znaczy, że nie wymaga. Wykluczenie na prostej kilkudziesięciu N, daje niesamowite skutki przy prędkościach osiąganych przez bolid F1.
17. eisenwolf777
McLaren bedzie rzadzil w SPA i na MONZY
18. redlum
nowe giętkie skrzydło przynosi efekty
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz