komentarze
  • 1. modafi
    • 2009-10-04 12:11:14
    • *.153.158.115

    Nie sztuka zrobić najszybsze okrążenie wyjeżdżając z pitstopu na nowych oponach z minimalną ilością paliwa.

  • 2. poter
    • 2009-10-04 12:14:28
    • *.chello.pl

    kierowcy Ferrari chyba się umówili że najszybciej jadą na 33 kółku :)

  • 3. michal3100
    • 2009-10-04 12:28:41
    • *.19.rev.vline.pl

    fajny czas Raikkonena 1:32.999 jakby nie patrzeć złamał granicę 1:33 :-)

  • 4. krz08
    • 2009-10-04 13:22:24
    • *.xdsl.centertel.pl

    ładny czas Kubicy

  • 5. Niespokojny
    • 2009-10-04 14:41:19
    • *.tvgawex.pl

    ładny też Heidfelda , 1:33.600 ...taki ładniutki ;-)

  • 6. mokry
    • 2009-10-04 15:20:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a jak Renault ostatnio cieniuje, w przyszłym roku aero bez zmian, Robert nie pchaj się do nich...

  • 7. david9
    • 2009-10-04 15:36:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przyszły rok aerodynamika bez zmian więc nie rozumiem gadania w style: skupiamy sie na następnym sezonie.... W poprzednim roku jeszcze byłem w stanie to zrozumieć bo bolidy znacznie się zmieniły ale teraz? Przecież jęśli zespół dobrze rozwija obecny bolid to na przyszły rok będzie szedł w tym kierunku i zaowocuje to mocnym rezultatem.

  • 8. Dr Prozac
    • 2009-10-04 16:02:02
    • *.ipartners.pl

    Będą potrzebne większe baki, co pociągnie za sobą zmiany w kształcie tylno-środkowej części bolidu. A to z punktu widzenia aerodynamiki ma znaczenie - to znacznie bardziej skomplikowany temat niż dwa skrzydła i dyfuzor. Poza tym mogą projektować wiele rzeczy od początku uwzględniając brak KERS. Tylko że jak testować niektóre rozwiązania bez używania ich podczas weekendów wyścigowych?
    Ale fakt rewolucji nie będzie. Z drugiej strony BMW nie było rewelacyjne w 2007 r a rok później włączyło się do walki o mistrzostwo, wiec niemały postęp bez rewolucji w przepisach też jest możliwy.

  • 9. pz0
    • 2009-10-04 16:05:27
    • *.1.92.188

    7. david9 - cała koncepcja furmanki może być zła, więc zamiast w nieskończoność poprawiać niezbyt udany model może lepiej wykorzystać zupełnie nowe podejście do zagadnienia i zrobić zupełnie nowy bolid. Powiedzmy może da się zrobić potrójny dyfuzor, którego nie było szans zastosować w tym roku bo konstrukcja całości na to nie pozwala.
    I Kubica znowu ośmieszył Nicka i Rosberga razem wziętych.

  • 10. Yotomeczek
    • 2009-10-04 18:28:15
    • *.ssp.dialog.net.pl

    < 9 pz0
    racja
    a HEI jeszcze coś się rzuca, że liczył na więcej :)
    Gdyby się troszke lepiej poukładało Robert spokojnie mógłby być dużo wyżej (tak minimum ze 3 pozycje)
    Ktoś wie po kiego grzyba tak go zatankowali na starcie??

  • 11. Budyn_F1
    • 2009-10-04 18:57:16
    • *.chello.pl

    Buemi sie nie popisal.

  • 12. mokry
    • 2009-10-04 19:54:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. Yotomeczek wg mnie też sensu w tym nie ma. i to nie pierwszy raz kiedy wlewają mu niepotrzebny balast, a i tak jedzie na 2 tankowania. Kubica traci na tym około 15s przez cały wyścig, a często jeszcze więcej jak traci na starcie kilka pozycji...

  • 13. pawelos211
    • 2009-10-05 15:14:59
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    6 czas kubicy pokazuje jak bardzo ważne były kwalifikacje pechowe jak cholera , ale mógł ruszać nawet z 5 pola

  • 14. lotec ac
    • 2009-10-07 08:50:43
    • *.wi.net.pl

    "W poprzednim roku jeszcze byłem w stanie to zrozumieć bo bolidy znacznie się zmieniły ale teraz? " właśnie że budują nowy bolid - może się okazać że ta "mała" zmiana z zakazem dotankowań istatnie bd rewolucyjna[i tu znowu korzyść na wejście Żaka - choć może bardziej ciągnie go z powodu chęci sprawdzenie- a nie obecnych umiejętności"

    .. istonie większy bak, ale znów nie wiem jak bardzo, bo pewnie bd jeździć krócej ....
    i tutaj znów jaja mały błąd [konstruktorów] może spowodować że topowy zespół będzie wlókł się na kńcu stawki...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo