komentarze
  • 1. Porky2
    • 2009-09-27 13:24:54
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    robert oczko w gore:)

  • 2. elloco
    • 2009-09-27 13:26:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nicka chyba szlag trafił hehe

  • 3. Marti
    • 2009-09-27 13:27:21
    • *.160.167.2

    1. Porky2 - Robert startuje z ósemki, miejsce Nicka zostanie wolne na starcie.
    Czyli Nickuś teraz zatankowany na maxa i dzieki możliwym SC może nawet załapać punkty.

  • 4. kuba1808
    • 2009-09-27 13:27:36
    • *.aster.pl

    wreszcie pech Nicka. Nieczęsty obrazek :)

  • 5. neomod
    • 2009-09-27 13:27:48
    • *.tvtom.pl

    Ciekawe czy przy okazji go dotankowali. Teraz ma wolną rękę, i może dowolnie dobrać strategię bo i tak startuje z pitlane.

  • 6. Marti
    • 2009-09-27 13:30:06
    • *.160.167.2

    sorry, jednak Robert wystartuje z 7. miejsca

  • 7. BMWbmw
    • 2009-09-27 13:31:31
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Czyli czysta strona toru :)

  • 8. niza
    • 2009-09-27 13:34:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szczęście w nieszczęściu, ma teraz tyle lepiej, że dostał za free nową skrzynię biegów i silnik

  • 9. Raven89
    • 2009-09-27 13:35:35
    • Blokada
    • *.chello.pl

    @8: Ale ma po punktach jeśli na torze nie będzie powodzi.Jeśli Kubica przetrwa pierwsze zakręty może być bardzo wysoko dzisiaj.

  • 10. f1andrewf1
    • 2009-09-27 13:36:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmmm powiem wam, że Robert ma nawet szanse na pudło ;) Go Robert!!! Go Kubica!!!

  • 11. strong1
    • 2009-09-27 13:37:11
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    Zawsze byłem zdania,że w sporcie bilans szczęścia do pecha wychodzi mniej więcej na zero-prędzej czy póżniej Jeśli tak to Robert powinien mieć teraz szczęście,a u Nicka niestety mamy to co widać czyli lekką pokutę za GP Malezji...

  • 12. Raven89
    • 2009-09-27 13:40:31
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Trzymajmy kciuki.Byle tylko nie padało ;)

  • 13. kierowca
    • 2009-09-27 13:40:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a to niemiaszki, niezle se to wykombinowaly. a robert znow musi sam sobie radzic.
    co ciekawe, wlozyli "najlepszemu" niemieckiemu kierowcy ostatni silnik.

  • 14. elektron
    • 2009-09-27 13:48:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Minimalna masa bolidu to 605kg. Samochód zważony po kwalu to 650kg. Taka pomyłka to mi się w głowie nie mieści.

  • 15. Raven89
    • 2009-09-27 13:50:28
    • Blokada
    • *.chello.pl

    @14: Chodzi o wagę minimalną,która powinna właśnie wynosić 605 kg.W bolidzie Heidfedla przez zły ciężarek balastowy zabrakło do 605.

  • 16. Mortiz
    • 2009-09-27 13:55:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pewnie obliczyli tak ze po wyscigu bolid mogł by byc za lekki i obawiali sie dyskwalifikacji, nie wiem czy bolid wazy sie z paliwem, bo jesli wage paliwa sie odlicza, to sporo by tłumaczyło...

  • 17. Skoczek130
    • 2009-09-27 14:06:30
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Przykro mi... ;)

  • 18. Dr Prozac
    • 2009-09-27 14:52:02
    • *.ipartners.pl

    Wcale takiego wielkiego pecha nie miał bo przynajmniej wymienił silnik i skrzynie za darmo.
    Natomiast w wyscigu wreszcie miał pecha. Nie żebym mu życzył, ale w tym sezonie poza kwalifikacjami na Monzie nie miał ani jednej awarii itp. Tylko znowu ten pech nastąpił jak jechał na koncu stawki wiec mała strata dla niego.

    Teraz udanego restartu dla Roberta ;)

  • 19. Raven89
    • 2009-09-27 15:10:54
    • Blokada
    • *.chello.pl

    @18: Niestety nie był udany.Nie wiem czemu ale Button i Kovalainen nagle znaleźli się przed Polakiem.Czyżby znowu błąd w boksach? :/ Ile jeszcze tego pecha? :/

  • 20. Dr Prozac
    • 2009-09-27 15:22:11
    • *.ipartners.pl

    Nie, to z powodu SC. Tankując podczas neutralizacji tracisz mniej dystansu niz normalnie bo wszyscy jada wolno. Kubica tankował tuż przed i przez to jego strategia poszła w las.

    A to co zrobił Sutil to był duży błąd. Pewnie bedzie żałował bo tego można było uniknąć.

  • 21. Slaweczko
    • 2009-09-27 16:24:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    20. Dr Prozac....Chyba wręcz odwrotnie. Kubica zjechał po kovalu i buttonie. Tankując przed SC tracisz mniej gdyż są większe różnice czasowe między bolidami. Popatrz na Sutila.... A tak wogóle to druga część twojej wypowiedzi przeczy teori pierwszej....

  • 22. Orlo
    • 2009-09-27 16:58:59
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @Slaweczko, ale Ty głupoty wypisujesz. Jak SC jest na torze to wszyscy jadą ślimaczym tempem i zjeżdżając wtedy na pit stop tracisz mniej czasu...Gdyby było odwrotnie to Kubica nie straciłby pozycji...

  • 23. elloco
    • 2009-09-27 17:52:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    stracił 2-a miejsca bo musiał jechać tempem SC zamiast wyścigowym czyli na jednym okrążeniu stracił jakieś kilka sekund niewiem dokładnie ile bo niewiem w ile sek SC robi jedno koło ,może ktoś wie to niech napisze.

  • 24. dzdzownica
    • 2009-09-27 20:08:37
    • *.aster.pl

    w końcu mechanicy BMW coś spieprzyli w Nicka. Trochę tego brakowało w sezonie ;) (poza niedokręconym fotelem oczywiście :D)

  • 25. GrzesB
    • 2009-09-27 22:59:01
    • *.warszawa.vectranet.pl

    SC robił kółko średnio minutę dłużej niż bolidy normalnie (tak wynikało z LT).

  • 26. Dr Prozac
    • 2009-09-28 22:31:03
    • *.ipartners.pl

    W sumie z tym SC i tankowanie to bardziej skomplikowana sprawa. Mniej dystansu tracisz ale więcej pozycji jak stawka jest uporządkowana bo wtedy nie ma faktycznie różnic czasowych. Jak nie jest to do rożnych przetasowań może dojść, wszyscy zapewne dlatego wtedy zjeżdżają - mieliśmy 7 kierowców już na pierwszym okrążeniu SC w boksach. Większość niewiele straciła lub wręcz zyskała. Część jest spowolniona część moze dojechać w miarę szybko. Jak to było z Robertem to były rozkminy pod newsem o wyniku wyścigu.

    Aha, Kov tankował okrążenie po Kubicy, w czasie neutralizacji. Dokładniej 1:58 później niż Robert. Barrichello okrążenie wcześniej (1L56 wcześniej o ile dobrze liczę).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo