komentarze
  • 101. arba
    • 2009-05-23 22:22:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    77. fazji kuba!!?? Jesteście kolegami?

  • 102. rafekf1
    • 2009-05-23 22:22:45
    • *.INTELINK.pl

    Dopiero co zobaczyłem i widzę, że w Brawn GP niemal identyczna strategia dla obu kierowców..... tego można było się spodziewać po " niesmacznych " zawirowaniach w tym team-ie w ostatnim gp w Barcelonie. Podobnie w Ferrari. Nie wiem tylko, czy Massie też " odchudzili " bolid. Reed Bull-e chyba tracą do Brawn GP. W ich przypadku podwójny dyfuzor chyba na niewiele się zdał. Może nawet zaszkodził. Alonso dość ciężki, cięższy niż czołówka ale i tak wysoko. Z pierwszej "10" wrażenie robi na mnie samuraj z Williams-a. Tak cięzkim bolidem załapał się do Q3. Robert jedzie cysterną ale czy na 1 pit stop?? Opony w Monaco nie są wykonane ze specjalnie twardej mieszanki. Czy wytrzymają?? Lewis pomimo tego, że startuje z ostatniego pola ma bardzo agresywną strategię. On już pokazał, że potrafi się przedzierać do przodu. Nie będę zaskoczony jeśli wywalczy jutro punkty. Nie mogę zakumać co się dzieje z Toyotą!! Czyżby odpuścili?? Może władze koncernu podjeły decyzje o nie startowaniu w przyszłym roku? Jeśli miałbym obstawiać pudło na jutro, to: Kimi, Rubens i ....... nie wiem ..... chyba jednak Jenson.

  • 103. Raven89
    • 2009-05-23 22:27:28
    • Blokada
    • *.chello.pl

    No i niech mi ktoś powie,że Button jest faworyzowany.Rubens dostał tyle samo paliwa co Jenson a mimo to był wolniejszy.To kolejny dowód na to,że to Anglik jest lepszym kierowcą od Barichello.Brazylijczyka boli fakt,że nie najprawdopodobniej nie zdobędzie tytułu choć ma bardzo szybkie auto.No ale takie są wyścigi - wygrywa lepszy.Co do Kubicy to myślę,że to była jedyna sensowna strategia.SC na pewno wyjedzie a jeśli stanie się to w dobrym momencie,to Robert może nawet zapunktować.

  • 104. Raven89
    • 2009-05-23 22:30:39
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Tak patrzę na to strategię BMW i mam dziwne wrażenie,że to Heidfeld jest w lepszej sytuacji...

  • 105. feels3
    • 2009-05-23 22:54:58
    • *.chello.pl

    @103. Raven89 - zapunktowac? nawet puste BMW jedzie wolno, a co dopiero cysterna. Zanim przyjdzie mu skorzystac ze strategi 1-go pit stopu, straci tyle czasu ze conajwyzej wroci tam gdzie byl ;)

  • 106. tomspoon
    • 2009-05-23 23:48:30
    • *.1-1.cable.virginmedia.com

    cos się stanie jak zwykle w "niewłasciwym" momencie i cała taktyka BMW weźmie w łeb szczególnie dla Roberta

  • 107. Pocisk
    • 2009-05-23 23:50:41
    • *.xdsl.centertel.pl

    SC będzie na bank - zobaczymy kto na tym bardziej skorzysta. Czy Lewis czy "cysterny" (BMW, Toyoty, FISH, BOUR).

    "Cysterny" mają szanse jeśli SC wyjedzie ok 20-25 okr. (im częściej tym lepiej).
    Natomiast jeśli tylko na starcie będzie małe zamieszanie - wątpię żeby to coś dało.

    Także - połamania skrzydeł ;)

    Stawiam na Buttona i Kimiego

  • 108. rafekf1
    • 2009-05-23 23:52:07
    • *.intelink.pl

    105.feels3 ..... niestety ale masz rację ;(

  • 109. feels3
    • 2009-05-23 23:59:23
    • *.chello.pl

    zwróćcie uwage na czasy. BMW puste nie było w stanie uzyskać takich czasów jak zatankowana czołówka w ostatniej części quala

  • 110. Dagonet
    • 2009-05-24 00:06:24
    • *.68.74.87.debica74.tnp.pl

    ja jestem bardzo ciekawy strategi alonso. pierwszy raz w tym sezonie jedzie ciezszym bolidem

  • 111. bzyk400
    • 2009-05-24 00:06:29
    • *.tktelekom.pl

    Pożyjemy zobaczymy. Mam tylko nadzieję,że Haidfeld nie narobi na starcie jakichś szkód Robertowi bo on lubi coś nawywijać. Liczę też na Nakajimę który na pewno coś zmajstruje tylko żeby w odpowiednim momencie.

  • 112. niger
    • 2009-05-24 00:42:23
    • *.85-237-176.tkchopin.pl

    NIE MONAKO TYLKO MONACO :-D

  • 113. Budyn_F1
    • 2009-05-24 08:01:15
    • *.chello.pl

    Wyscig w 100% bedzie ciekawy bo mozna popatrzec na wagi bolidow prawie wszystcy sa tacy sami albo ciezsi.

  • 114. jawiemwszystko
    • 2009-05-24 08:02:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    103. Raven89 - nie zaczynaj, nie poruszaj znowu tego tematu. Każdy widzi jak jest w Monaco, tylko zwróć uwagę że w Hiszpanii na starcie było tak samo. Zreszta nikt nie napisał ze w Monaco też będzie jak w Hiszpanii. Brą już ma pewnie dość, bo Rubens obiecał, ze narobi hałasu jak coś będzie wiec facet nie ryzykuje. Mysle, że jesli cały czas będa takie niewielkie różnice między formą Barriego i Przyciska to może byc juz po MŚ więc ryzyka że mistrzem nie będzie rodak pana Brawna nie ma za duzego :/. A szkoda. Mogłaby być jakaś walka do końca sezonu...

  • 115. robertilla
    • 2009-05-24 09:07:18
    • *.adsl.inetia.pl

    mi sie wydaje ze z pozytywnej strony zaskoczy nas kazuki nakajima jeśli dopisze mu szczescie i na torze bedzie SC to moze byc wysoko niestety nie licze na BMW co najwyżej 10 miejsce i to jeszcze musialo by im dopisac szczesie

  • 116. pitstop
    • 2009-05-24 09:46:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW do boju Brawn GP do gnoju:)Ja bym chciał znowu zobaczyć ucieszone miny Roberta i Mario

  • 117. damus98xD
    • 2009-05-24 09:47:09
    • *.centertel.pl

    ten wyscig bedzie jeszcze lepszy kiedy bedzie padał deszcz!Robert ma dobrze zatankowany samochud na starcie musi wyprzedzic heidfelda a sutil napewno bedzie walczyl z S.Bourde kubica moze tam skorzystac i pozniej to juz inni kierowcy beda tankowac.mysle ze robert ma szanse na punkty.pamietamy co bylo w tamtym roku we wloszech tamten to tez ciasny jest jak pamietam kubica w tedy startowal z 11pozycji i na mecie byl 3.obstawiam ze pierwszy znowu bedzie button!

  • 118. tommy_boy
    • 2009-05-24 11:17:21
    • *.acn.waw.pl

    BMW rozstaje sie z Nickiem po tym sezonie.

    Nick Heidfeld faces a struggle to keep his BMW Sauber seat beyond the end of this season, according to a report in the German press.

    Bild newspaper claims the 32-year-old, to start his tenth Monaco Grand Prix on Sunday, has been earmarked for replacement by the Hinwil-based team.

    The report said the team plans to keep Robert Kubica for 2010.

    Triple world champion Niki Lauda commented: "Nick is in a trap. His contract is running out and he should be fighting, but with the car he has he is not able to show what he can still do.
    Click here to find out more!
    "

    Heidfeld added: "The whole team is not happy with our situation, and the same is true for me as well."

    Source: GMM
    © CAPSIS International

  • 119. PrymusF1
    • 2009-05-24 11:49:12
    • *.adsl.inetia.pl

    rai pewnie weźmie Butonna na starcie <KERS>

  • 120. downhiller
    • 2009-05-24 12:06:42
    • *.superkabel.de

    jaka tam pogoda???

  • 121. daav
    • 2009-05-24 12:14:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gp włoch - Kubica startował z 11 pozycji a skończył na 3. Gdyby przesunął się o tyle misjsc co wtedy, byłby 9, a to by mu NIC nie dało. Ale... w GP Singapuru Alonso startował z P15, a wygrał. A więc... Cuda się zdarzają, ale nie warto na nie liczyć (szczególnie na takim torze jak w Monaco...)

  • 122. fazji
    • 2009-05-24 12:21:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    juz pisałem ze kers nic nie da na starcie za blisko zakręt a kersu używa sie powyżej 100 km/h

  • 123. raf2
    • 2009-05-24 12:22:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tutaj kers nic nie da

  • 124. maciob1990
    • 2009-05-24 12:44:17
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    jedno jest pewne, hamilton jak ruszy to na pierwszym kolko bedzie chcial wyprzedzic jak najwiecej zawodnikow. wiec moze byc ciekawe widowisko na koncu stawki. jego mclaren nie dosc ze na tym torze jest wyjatkowo szybki to jeszcze ma leciutkie auto.

  • 125. rKubica-fan
    • 2009-05-24 12:45:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kubica z boksów!

  • 126. Maciekk
    • 2009-05-24 12:45:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    93. daniel193t ale żeś dojebał xDD

  • 127. jawiemwszystko
    • 2009-05-24 12:58:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    122 - fazji - ale przed dohamowaniem do pierwszego zakrętu bolidy jadą 200, wiec KERSu można użyć. Tyle, że ja wątpie ze on daje cokolwiek. W Hiszpanii przecież Masa z KERSem wystartował dużo słabiej od Rubensa bez KERSu...

  • 128. leo_
    • 2009-05-24 13:19:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    88.Yotomeczek. Sorki że tak późno z odpowiedzią. 1.14.2 - dlaczego? Bo Brawn już od kilku wyścigów nie daje z siebie wszystkiego w kwalifikacjach Q1 i Q2. W Q3 daje tyle ile można, żeby zająć jak najlepszą pozycję na starcie. Jak przeliczysz sobie wyniki z Q3 na na jednakową ilość paliwa w baku (powiedzmy 5-10 kg, czyli na wagę bolidu z kierowcą i takim paliwem=ok. 615-620 kg. Taka najmniejsza waga jest mniej więcej w Q2, gdzie standardowo jedzie się najszybciej, żeby dostać się do Q3), to ci wyjdzie ok. 1.14.2 (1.14.9 - 0.7sek= 1.14.2).

  • 129. fazji
    • 2009-05-24 13:22:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no właśnie mi też o to chodzi, jezeli juz to kimi uzyje na prostej po zakręcie nr 1

  • 130. leo_
    • 2009-05-24 13:22:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do 128. : założenia takie: 0,23 sek lepiej na każde 10 kg różnicy paliwa, spalanie na okrążeniu = około 1,6 kg.

  • 131. downhiller
    • 2009-05-24 13:47:32
    • *.superkabel.de

    125. Robert z boksów ???? napewno???


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo