komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2009-04-18 11:52:12
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Bridgestone zawala sprawę. Mam nadzieje, że jakiś inny dostawca wejdzie do F1, bo jak widać, monopol nie jest dobry.

  • 2. Raven89
    • 2009-04-18 12:25:34
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Zła guma nie jest dobra ;)

  • 3. saint77
    • 2009-04-18 12:52:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Może jak dojdzie konkurencja, jeszcze jeden lub dwóch dostawców opon to Bridgestone się obudzi i zacznie się starać, bo na razie to zawalają robotę i idą po najmniejszej linii oporu. Robią sobie antyreklamę, bo opony spisują się fatalnie....

  • 4. bubba
    • 2009-04-18 13:25:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I jeszcze są tacy samozadowoleni, jeszcze trochę i wpadną w zachwyt nad swoją mierną robotą. No raven, zła guma nigdy nie jest dobra, zwłaszcza gdy się łatwo zużywa, nawet gdy zapewnia więcej wrażeń i ostrą jazdę ;)

  • 5. Dagonet
    • 2009-04-18 15:16:39
    • *.68.74.87.debica74.tnp.pl

    pytanie, dlaczego w sezonie 2007 (chyba) zrezygnowano z opon michelin'a?

  • 6. walerus
    • 2009-04-18 15:26:55
    • *.adsl.inetia.pl

    a dobra guma nie jest zła.....

  • 7. Raven89
    • 2009-04-18 17:10:49
    • Blokada
    • *.chello.pl

    walerus: zostawiłem ci przyjemność napisania tego tekstu ;) A co do wyścigu,to trzeba zaznaczyć,że tor w Szanghaju daje potworny wycisk miękkiej mieszance.Opona nie ściera się naturalnie,lecz się rozpada(było to widać na trenigu,kiedy to z opony Massy po prostu odlatywały kawałki gumy).Oczywiście jej zastosowanie daje przewagę na 5-6 okrążeniach ale potem jest podobno tragicznie.Dlatego myślę,że powinniśmy się przygotować na sytuację,w której zawodnicy będą zjeżdżać do Pit-Lane już po 8-10 okrążeniach.

  • 8. sivshy
    • 2009-04-18 17:34:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Po co się starać, skoro nie ma konkurencji, która mogłaby zweryfikować jakość ich gum... Niby każdy wie, że są do dupy, ale oficjalnie wszystko jest ok. Jedynym sposobem na poprawę jakości opon jest wprowadzenie z powrotem konkurencji. Niestety...

  • 9. sivshy
    • 2009-04-18 17:36:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W przypadku, gdy nie ma konkurencji, nikt nie będzie wydawał kasy na udoskonalanie gum, skoro i tak nie ma innej alternatywy... Dlatego właśnie monopol nigdy nie był i nie będzie dobrym rozwiązaniem. Nikt nie będzie pakował się w koszta, pracując nad rozwojem czegoś, co nierozwijane i tak nie przestanie być używane,

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo