R E K L A M A
„Warunki na torze były rano trochę odmienne, kierowcy narzekali na brak przyczepności. Jednakże, popołudniu w kwalifikacjach sytuacja znacznie się poprawiła, tor zdecydowanie poprawił się podczas trwania sesji. Bardziej miękkie opony dawały lepszą przyczepność i pozwalały uzyskiwać lepsze czasy okrążeń, nawet w Q3, gdzie bolidy były cięższe, a mogliśmy się spodziewać, że kierowcy będą wybierali jednak twardsze opony.”
„Z danych zebranych dzisiaj widać, że możemy oczekiwać interesujących strategii podczas wyścigu.”
komentarze
1. Daniels
wzieli by sie za te opony w koncu a nie ciagle te same gumy co roku.
2. eonth
a gdzie ten zielony paseczek??
3. eclipse
Ten paseczek to była tylko jednorazowa kampania FIA przy okazji ostatniego GP.
4. pz0
Będą interesujące strategie, bo do wyboru są opony kiepskie albo beznadziejne. Może Japońcu dałoby się zrobić jednak przyczepne opony. Jak trochę pogłówkujecie to może dałoby się wyeliminować granulkowanie. Walerus, czekamy.
5. robsonf
za rok slicki i się skończy narzekanie na przyczepność...
6. dziarmol@biss
a co uważasz że na slickach nie będzie granulacji? obyś miał rację pozd.
7. piotrek74
zespoły znowu dały sobie radę . (na ostatnie GP pozbieramy resztki z magazynów i zobaczymy jak teraz sobie poradzą )
8. pz0
O ile pamiętam problem granulkowania pojawił się wraz z wprowadzeniem rowków. To był kolejny popi........ pomysł FIA. Miał na celu spowolnienie bolidów. Udało im się.
9. nolte
brak prawdziwej konkurencji wśród dostawców opon powoduje, że Bridgestone spoczywa na laurach i opowiada pierdoły. Tymczasem zawsze jedna z mieszanek jest beznaDZIEJNA, a druga - trochę lepsza. No i jeszcze promują swoje gwiazdy typu Nakajima. Za chwilę taka sytuacja będzie z silnikami. A Max przebierze sie znowu w mundur hitlerowca i zaqwinie w sreberko kilka pitbabes. Dobranoc Państwu.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz